راه های آسان برای تغییر کردن اتاق خود را

پس از قرنطینه شروع کردم با هزینه های شرم آور یک مقدار از زمان خود را در اتاق. از آنجا که من در حفظ و حوصله و ا

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

پس از قرنطینه شروع کردم با هزینه های شرم آور یک مقدار از زمان خود را در اتاق. از آنجا که من در حفظ و حوصله و احساس unmotivated با محیط اطراف است. هدف من این ماه بود که به نوبه خود در اطراف من به محراب که من همیشه می خواستم. من به برخی از روندهای شده است که محبوب در سراسر منطقه و آنلاین.

به افتخار دکور خانه روند در اینجا برخی از آسان و مقرون به صرفه راه برای اضافه کردن یک کمی اضافی به اتاق خود و مخلوط کردن فضای خود را.

گیاهان, گیاهان و گیاهان بیشتر

شما می توانید سفر خود را به محلی مهد کودک و انتخاب کنید تا برخی از کم-تعمیر و نگهداری گیاهان در محیط داخلی. من برداشت برخی از گیاهان شاداب از Home Depot و تکیه آنها بر روی پنجره طوفان یا گرداب شدید. سبزی اضافه شده واقعا زندگی بیشتر به فضا! در حالی که تمام فلور بود وسوسه انگیز و زرق و برق دار, مطمئن شوید که شما حق انتخاب گیاهان بر اساس چه سبز انگشت شست خود را است. همانطور که می بینید من نیاز به چیزی است که حداقل نیاز به توجه و سطح مهارت.

DIY هنر دیوار

خواهر کوچک من در بر داشت یک راه مناسبی را برای ایجاد تبادل نظر پروانه دکور دیوار. اول, چاپ پروانه خطوط رنگی آنها را به میل و روکش آنها قرار داده و آنها را بر روی دیوار من, پس از آن نگاه مانند یک خانواده از پروانه ها تصمیم گرفت به زمین در اتاق من. من نیز نقاشی شده زیادی در طول قرنطینه پس چه بهتر به اضافه کردن این قطعه بر روی دیوار به عنوان خود من مینی هنر گالری ؟ اگر چه من هیچ مونه, آن را سرگرم کننده برای پیش بینی آنچه که دکور دیوار شما می خواهید و آن را به زندگی خود را.

ملیله دیوار

یکی از سریعترین راه برای تغییر کردن اتاق خود را به یک غول ملیله. به راحتی آن را طول می کشد تا کل دیوار می دهد و به منطقه خود را در یک کل جدید پرنیان و می توان آن را به قطعه ای است که به ارمغان می آورد اتاق خود را با هم! من دستور معدن خاموش آمازون چون من یک مکنده برای حمل و نقل سریع. اما شما قطعا می توانید انتخاب کردن برای خود محلی فروشگاه های پارچه ای. آنها مطمئن شوید که به برخی از سنگهای پنهان است که می تواند زیبا از دکور دیوار و ارائه قیمت خوب بیش از حد!

رهبری حزب نور

این روند در جریان بوده است در حالی که برای در حال حاضر, اما من در نهایت به در به شوق. من 16-پای چراغ نوار و ضبط همه آنها را در اطراف گنجه. اتاق خود را نگاه کنید 100% کولر در شب با بنفش یا نارنجی رنگ و یا نور نشان می دهد. به عنوان یک هشدار اینها نه برای کسانی که با چشم های حساس! اما برای هر کس دیگری این تعویض بازی به خصوص با حق پخش در پس زمینه.

آیا نمی شود خجالتی — تنظیم مجدد همه چیز!

من به شما راست شنیده! فقط حرکت کنید و تنظیم مجدد تمام مبلمان خود را در اطراف. مثلا من تصمیم گرفتم یک روز در ساعت 3 صبح به مبادله تخت من با من میز منطقه و بلافاصله احساس تغییر در فضا. احتمالا این روش را اغلب دلیل این که شما لازم نیست برای خرید هر چیزی و یا هر کجا! فقط کمی تغییر می تواند به توهم یک کل جدید اتاق! اما شاید نمی تواند مثل من و صبر کنید تا نیمه شب به آن را انجام دهد و در نتیجه در تمام خانواده خود نیاز به رنج می برند از سر و صدا.

امیدوارم شما را پیدا خواهد کرد برخی از الهام در مورد چگونه شما می توانید اضافه کردن یک تغییر کوچک در روزمره خود را در فضا. این که آیا شما در حال خواندن برای اضافه کردن خود را DIYs یا به گرفتن برخی از گیاهان در گلخانه نگه داشتن اتاق خواب خود را امن و آرام برای شما خواهد شد یک راه طولانی!

تماس با ماریسا Boling در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن