Ellie Goulding را 'درخشان آبی رنگ است که عشق در همه رنگ آن

پس از سومین آلبوم هذیان منتشر شده در سال 2015 Ellie Goulding تصمیم گرفت از آن زمان برای استراحت. و به این ترتی

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

پس از سومین آلبوم هذیان منتشر شده در سال 2015 Ellie Goulding تصمیم گرفت از آن زمان برای استراحت. و به این ترتیب انگلیسی خواننده و ترانه سرا از نقل مکان به شهر نیویورک و دور از انظار که تا به حال گرفته شده تلفات در سلامت روحی و روانی.

در جولای 17, اما, Goulding مطرح از پنج سال وقفه با درخشان آبی. این آلبوم مجموعه در دو بخش متولد شده است از عمیقا شکل گیری زمان او تا به حال با خودش در این شهرستان است. او را تمدید کرد و با اعتماد به نفس که همیشه با هر آهنگ در ضبط و ارائه یک نگاه اجمالی از یک تابشی استقلال.

درخشان آبی است که او صعود از پایین سنگ و ستودنی حس واقعی. او را لمس تفاوت های ظریف که در یک جای خوب — سایه خود را از آسیب پذیری tints از دستیابی به موفقیت و همه چیز را در میان.

عنوان خود را به آرامی با اشاره به این آلبوم مایع پیچیده با کیفیت. آهنگ های فردی بیرون آمدن خود به خود معانی اما باید عناوین منسجم تصاویر: "چقدر عمیق است بیش از حد عمیق," "شراب مست" و "شار" به نام چند. این موضوعی تاپیک منتقل پویا پیچیدگی احساسات بسیار کنجکاوی Goulding است دست و پنجه نرم کردن با او را منجر به این رکورد است.

این آلبوم بیان اعتماد به نفس در شدید unapologetic راه اما با ارزشمند ظرافت. شنوندگان دیدن قطعه از گذشته مبارزات و چه Goulding حمل با او هنوز هم. اولین آهنگ "شروع" لمس در چالش بتواند یک شروع جدید با وجود تلاش مداوم. صدای او می لرزد با عدم قطعیت در اولین آیه به نرمی پرسید "ببخشید از اینکه سوال؟"

آهنگ تحمل به عنوان Goulding به طور فزاینده صنایع دستی در قدرت است. او می رسد در یک ذهنیت است که در آن او به تنهایی است که قاضی از او شرایط — هیچ کس دیگری است. صدای او به ویژه می پوشد این جسارت در "نگران من است."

درخشان آبی در نهایت شادی با آهنگ های مانند "ارتفاعات جدید" و "درخشان آبی" gleaming با خود آزادی. دومی عنوانی آهنگ heartwarming تجسم شخصی پیروزی خیره کننده شناور بافی در مورد آن کر.

"درخشان آبی" نیز آخرین آلبوم اول و بخشی دیگر. نور که او را در آغوش گرفت در اینجا ممکن است از طریق چه قبل از آن می آید. و به این ترتیب شنوندگان به ارمغان آورد به همراه یک آینه سفر. "همه چیز در اوج است در حال حاضر/ آن را به دنبال بسیار روشن تر در حال حاضر" آهنگ باز می شود.

گذشته از این آلبوم را قوام تم و گلدینگ روح, روشن, صدای انواع موسیقی نیز ستوده است. وجود طیف وسیعی از خلق سبک های متعدد و پویا قالب بندی.

"نفرت من" و "جزر و مد" به عنوان مثال بیشتر خوش بین آهنگ همراه با مصنوعی-laced "چقدر عمیق است بیش از حد عمیق است." نیز وجود دارد که البته گلدینگ کلاسیک و کندتر electropop: در "ارتفاعات جدید" و "درخشان آبی" موسیقی به نظر می رسد به رنگ او در بالای یک مرحله نواختن پیانو و غوطه ور در یک تصنیف از خود.

رکورد های نوآورانه ساختار آن قرار داده شده, tastefully ترجمه و آن تقسیم به دو طرف. برای اولین بار تشکیل شده است آسیب پذیر تر آهنگ ها, در حالی که دوم, عنوان, به عنوان مثال.0است نصف زمانی و با هدف بیان یک مطلب شدید Goulding — یک alter ego, اگر شما خواهد شد.

این پارتیشن نیست کاملا تحویل. به عنوان مثال.0 کاهش معتبر, افزایش اعتماد به نفس او را وجدان ساخته شده قبل از آن است. او هنوز هم نمایشگاه یک حس قوی از خود اما بسته با tracklist بیشتر خسته از اعتماد به نفس یعنی با آهنگ "نگران من" و "من نفرت."

به عنوان مثال.0 نیز بسیار مشارکتی شامل blackbear, angelo g longo, آب Wrld, در میان دیگران. این سرگرم کننده است, قطعا, اما می کاهد از او میرسد.

هنوز هم اگر Goulding به دنبال جذب بیشتر hard-hitting نسخه از خودش را با این سمت و این همکاری ها و آهنگ های ناشی از آن ضربه تمام قدرت به او.

این "قدرت" پس از همه اجرا می شود در سراسر این آلبوم است. مسیر دوم از این نام بسیار روشن چنین قصد. "من نه در تعقیب کاغذ/ و من تقلید می کنی نه" Goulding آواز می خواند.

بسیاری از اشعار درخشان آبی مثل این یکی خطاب به دوستداران سابق, اما آنها همچنین می تواند به عنوان دیده می شود خطاب به Goulding خودش نتیجه وام توانمندی.

و اگر وجود دارد هر چیزی Goulding به نظر می رسد به آموخته اند این است که او نیاز به درست است. به عنوان برای هر چیزی از او می خواهد هیچ بخشی از آن را. این چیزی است که باعث می شود این آلبوم به زیبایی محترم — در درخشان bluest حس.

تماس با کاترین کمپ در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن