السا 5 که نزدیک به غرق منتشر شده از بیمارستان و خوشحال به خانه در Adams County

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 3:38 PM EDT Jul 12, 2020السا 5 که دچار نزدیک به غرق شدن در Litchfield منطقه د

توسط NEWSWORLDS در 22 تیر 1399

السا 5 که دچار نزدیک به غرق شدن در Litchfield منطقه در جولای 4, در حال حاضر پس از دریافت درمان در هرشی مرکز پزشکی مادر او گفت:.

"او بزرگ, گفت:" السا مادر استفانی نوئل. "ما در خانه و جشن تولد خود را روز گذشته است."

و با "خود" Noel به معنای تولد مشترک بین السا و دوقلو, اما.

علاوه بر اینکه پیوست با خانواده و دوستان وجود دارد با تشکر از yous ساخته شود, Noel گفت.

"ما خواهد شد او را به ایستگاه آتش نشانی در این هفته به طوری که او می توانید ببینید اولین پاسخ دهندگان که وجود دارد در صحنه," او گفت:.

فقط قبل از 3:30 p. m. در جولای 4, نجات, واحد پاسخ به یک خانه در 1500 قطعه ماهی و بازی جاده برای نزدیک به غرق شدن گفت: اورژانس کاپیتان مایک کاهیل از آلفا آتش شرکت در Litchfield.

"او پدر خود را نجات داد," Noel گفت: در 5 جولای. "او یک معاون کلانتر در مریلند و آموزش cpr. هنگامی که او آمد او آبی بود با هیچ پالس و او cpr در او و زندگی او را نجات داد. اول پاسخ تمام بازی های انجام شده بخشی بیش از حد, اما شوهر من زندگی او را نجات داد."

زمانی که اورژانس پرسنل پزشکی وارد کردند بیش از مراقبت های پزشکی. یک آمار-MedEvac هلیکوپتر نیز وارد در این نزدیکی هست بتل مونتاژ خدا ملک واقع در 1125 فردریک پایک در Litchfield و السا بود چرخ به آن را بر روی یک برانکارد.

السا در ابتدا قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه در حالی که در هرشی Noel گفت.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب