وام اضطراری برنامه ارائه شده به کوچک, CA امکانات بهداشتی

کالیفرنیا امکانات بهداشتی تامین مالی خودگردان یا CHFFA تخته پنج شنبه اعلام کرد که آن را تصویب وام اضطراری برنا

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا امکانات بهداشتی تامین مالی خودگردان یا CHFFA تخته پنج شنبه اعلام کرد که آن را تصویب وام اضطراری برنامه ای برای کالیفرنیا امکانات بهداشتی نهفته COVID-19 بیماری همه گیر.

این 5 میلیون دلار برنامه را قادر می سازد کوچک و روستایی به امکانات بهداشتی و بیمارستان های منطقه را از وام های بدون بهره تا 250.000 دلار به منظور صندوق ساخت و ساز روز به روز عملیات و خرید تجهیزات. آن را نیز اجازه می دهد تا آنها را برای دریافت بازپرداخت برای هزینه های مربوط به COVID-19.

CHFFA, مدیر اجرایی, Frank Moore گفت: در یک ایمیل که هیئت مدیره ایجاد برنامه برای کمک به کوچکتر امکانات همچنان عامل از طریق این بیماری همه گیر.

"کوچک و روستایی امکانات بهداشتی در کالیفرنیا شده اند عامل در بودجه بند کفش برای سال قادر به ساخت اورژانس ذخایر" مور " در ایمیل. "بر خلاف بیمارستان های بزرگتر است که باید منابع مالی به آب و ویرانگر مالی تاثیر COVID-19 گیر کوچک و روستایی امکانات بهداشتی در صورت بیرون رفتن از کسب و کار به دلیل افزایش COVID-19 مربوط به هزینه ها و کاهش درآمد به عنوان یک نتیجه از تعلیق روش انتخابی."

برخی از برنامه های وام, از جمله وام برای سرمایه در گردش پرداخت می شود به عنوان اواخر به عنوان 15 ماه پس از آنها گرفته شده. دیگران مانند ساخت و ساز و بهبود وام پرداخت می شود به عنوان اواخر به عنوان 20 سال پس از.

بهره مند از این برنامه همچنین می توانید deferrals تا سه ماه پرداخت برجسته خود را وام توازن به حساب مالی آسیب های ناشی از این بیماری همه گیر.

برای واجد شرایط برای این وام و امکانات باید شواهد ارائه شده است که آنها منفی نهفته این بیماری همه گیر و آنها باید ثابت کند که پول از این وام را به سمت رفع این مسائل است.

"ما را ترک کرده اند به این شرط عمدا inexplicit به متقاضیان انعطاف پذیری به ارائه طیف گسترده ای از اسناد و مدارک" مور " در ایمیل. "از آنجا که این برنامه را برای ارائه وام های قبل از هزینه های متقاضی می تواند درخواست برای وام به سرمایه گذاری آیتم هایی که قبلا خریداری شده است."

تماس با Megha کریشنان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @_meghakrishnan_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب