کارفرمایان از سراسر پنسیلوانیا شرکت در امروز کار مجازی نمایشگاه

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 9:54 AM EDT Jun 24, 2020تقریبا از 1500 شغل در دسترس هستند از طریق مجازی نما

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

تقریبا از 1500 شغل در دسترس هستند از طریق مجازی نمایشگاه فرصت های شغلی ایجاد شده توسط گارد ملی پنسیلوانیا انجمن.

به طور معمول یک نمایشگاه برای جانبازان نظامی و اعضای خانواده خود این کار این نمایشگاه از 10 صبح تا 1 بعد از ظهر امروز خواهد بود برای همه ساکنان پنسیلوانیا به دنبال یک کار و آن رایگان است. برای شرکت جویندگان کار باید از اینجا ثبت نام کنید برای اولین بار. برای مشاهده هیئت مدیره کار, ابتدا ثبت نام نمایید و سپس از اینجا وارد شوید.

در میان کارفرمایان نشان داده خواهد شد آمازون, دانشگاه, پنسیلوانیا, Geisinger سیستم های سلامت و اداره آمار آمریکا. هر کارفرما که می خواهد برای شرکت هنوز هم می توانید تماس بگیرید PNGAS@PNGAS.org درگیر می شود.

"ما بسیاری از قوی کارفرمایان شرکت کننده در این نمایشگاه کار و PNGAS هیئت مدیره کار ما اعتماد به نفس ما می تواند کمک به جانبازان و ساکنان دریافت فرصت های شغلی گفت:" کاتلین Fabrizi, مدیر اجرایی PNGAS.

برخی از کارفرمایان هستند: لینکلن فن آوری شتاب وام مسکن Averitt اکسپرس, کالیفرنیا, دانشگاه, پنسیلوانیا, Geisinger سلامت سیستم Shippensburg دانشگاه نیروهای نظامی به معلمان ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی خلبان شرکت, دانشگاه, پنسیلوانیا, مرکزی, پن, کالج, UNFI آمازون Diakon گروه نظامی و سربازان سابق امور پنسیلوانیا گارد ملی آمریکا در سرشماری DeVry University, PA حرفه ای لینک و تجار بین المللی است.

اخراج: ایری افسر پلیس اخراج بیش از, ایمیل, مورد, نژاد, تظاهرات

شغل: 'گام بزرگ رو به جلو': نیویورک شهرستان برای ایجاد تنوع سهام و ورود به موقعیت های



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن