گروه تئاتر شرکت اعلام بازگشایی برنامه

وقتی کالیفرنیا رفت و در coronavirus مستند در اواسط ماه مارس گروه تئاتر شرکت و مدیر هنری Jonathan فاکس آغاز شده

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

وقتی کالیفرنیا رفت و در coronavirus مستند در اواسط ماه مارس گروه تئاتر شرکت و مدیر هنری Jonathan فاکس آغاز شده بود تمرین بازیگران خود را برای پیش بینی ترین درام سال 2020 فصل است. آمریکایی پسرتوسط نمایشنامه نویس کریستوفر دموی-قهوه ای می گوید داستان از یک آفریقایی-آمریکایی که تنها فرزند شده است رفته از خانه برای بیش از 24 ساعت. بازی توصیف آشفتگی عاطفی است که در واقع زمانی که گزارش او را به ایستگاه پلیس محلی فلوریدا — که در آن تبعیض نژادی و شایع است که او را پسر نوجوان از دست رفته است. علاوه بر آن برنامه ریزی حافظه و غیره در بهار تقویم جدید ویک در سانتا باربارا در این تولید آمریکا پسر نیز عازم آلمان که در آن امر شده اند انجام شده در فرانکفورت مشهور انگلیسی تئاتر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نیازی به گفتن نیست که نشان می دهد نیست ، اما آن را در بهار 2021. پس از یک تلاش اولیه برای برنامه ریزی مجدد تولید در اواخر ماه اوت سال جاری رخ داد کاهش نگرانی های ایمنی از, بازیگران,' سهام گروه در زمان حکیم احتیاط از به تأخیر انداختن گذشته دو نمایشنامه از بهار سال 2020 آمریکا پسر و نرمیموسیقی, بیوگرافی خواننده رزماری کلونی تا مارس و آوریل سال آینده. فصل برنامه ریزی شده برای 2020-2021 شرکت محل را سال بعد.

این به این معنا نیست که تئاتر باید صبر کنید تا 2021 قبل از آنها دیدن یک اجرای زنده. ابتدا در اکتبر سال 2020 گروه خواهد شد در حال حاضر دو یک فرد را نشان می دهد (عناوین و جزئیات اعلام می شود) ارائه شده به مخاطبان محدود به یک سوم از جدید ویک در حدود 300 نفر ظرفیت. انعطاف پذیری عبور اجازه خواهد داد که کاربران برای نشستن جایی که آنها می خواهند زمانی که آنها باقی می ماند در غلاف با آنها آمد به تئاتر است.

این اجرا می شود باز خواهد شد به پایان رسید در ادامه تا زمانی که همه فلکس-دارندگان پاس شده اند جایگزین. از طریق یک ترتیب خاص با بازیگران' سهام جریان نسخه های نشان می دهد در دسترس خواهد بود به دارندگان بلیط ترجیح می دهند که به در خانه باقی می ماند. برای اطلاعات بیشتر, ببینید etcsb.org.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن