برابری به دست آورده نمی شود آن داده شده است

در مارس 1, ایالات متحده قاضی در برابر حکومت ایالات متحده زنان تیم ملی یا USWNT در چند ادعا در تیم دعوی در دادگ

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

در مارس 1, ایالات متحده قاضی در برابر حکومت ایالات متحده زنان تیم ملی یا USWNT در چند ادعا در تیم دعوی در دادگاه ادعا پرداخت نابرابر و تبعیض جنسیتی از سوی فدراسیون فوتبال با استناد به این واقعیت است که USWNT بود و در واقع پرداخت می شود بیش از آمریکا تیم ملی مردان و یا USMNT از 2015 تا 2019 به عنوان دلیل خود را برای حکم.

این نتیجه رسیدند که USWNT پرداخت شد بیشتر به طور متوسط در هر بازی است که خواهد شد مورد بحث به عنوان شرکت کنندگان و تماشاگران از روند مراحل قانونی در تلاش برای کشف کردن آنچه که دقیقا باید شمارش را به عنوان پرداخت و چه نباید. این USWNT و USMNT مختلف پرداخت سازه های ساخت آن را دشوار است به دقت مقایسه این دو. مدت زمان در سوال (2015-2019) است که به USWNT فرصت بیشتری برای کسب پاداش برای بسیاری از آن برنده است که باعث می شود آن را حتی سخت تر برای مقایسه تیم های پرداخت — این USWNT برنده متوالی جام جهانی در سال 2015 و 2019در حالی که USMNT موفق به واجد شرایط برای تنها مردان جام جهانی به میزبانی روسیه در سال 2018 در آن چهار سال است.

این USWNT است به دادگاه تجدید نظر این حکم اما آشکار پیروزی حقوقی ایالات متحده آمریکا فوتبال است که در مواجهه با افزایش عمومی و سیاسی انتقاد بیش از این موضوع تنها ماسک مسائل بزرگتر در خطر است. صرف نظر از تصمیمات اتخاذ شده در دادگاه غیر قابل انکار است که نر حرفه ای بازیکنان فوتبال پرداخت می شود قابل ملاحظه ای بیشتر از همتایان زن.

برنده 2018 FIFA مردان جام جهانی, فرانسه در زمان خانه $38 میلیون پول جایزه. کل مبلغ جایزه برای تمام 24 تیم شرکت کننده در این 2019 زنان edition? $30 میلیون. 2018 FIFA مردان جام جهانی دست در مجموع از 400 میلیون دلار پول جایزه به 32 تیم عظیم اختلاف در جبران خسارت.

حداکثر حقوق و دستمزد برای یک بازیکن در MLS آمریکا مردان فوتبال بخش بود $530,000 در سال 2019. حداقل حقوق و دستمزد که در لیگ $بود 70,250 با وجود این رسوایی برای paling در مقایسه با لیگ های برتر اروپایی از جمله لیگ برتر, بوندسلیگا و لالیگا از نظر استعداد. این اعداد و ارقام نیست و حتی در نظر گرفتن MLS' تعیین شده بازیکن قاعده خاص که اجازه می دهد تا بازیکن را به خانه حقوق بالاتر. سابق لس آنجلس گلکسی استار زلاتان ابراهیموویچ به عنوان مثال در زمان خانه یک پایه حقوق و دستمزد از 7.2 میلیون دلار در طول زمان خود را در باشگاه. در ضمن ملی فوتبال زنان لیگ برتر — یکی از بهترین زنان لیگ فوتبال نه تنها در ایالات متحده بلکه در جهان مطرح شده آن حداقل سالانه حقوق و دستمزد به $20,000 و حداکثر آن به $50,000 در فصل گذشته.

دلایل چنین تبعیض آشکار در پرداخت در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا فوتبال استدلال در جریان محاکمه. در حالی که بسیاری از سازمان های اخیر حقوقی موفقیت رسیده است از طریق خاص بررسی تفاوت بین USMNT و USWNT را چانه زنی جمعی توافق آمریکا فوتبال گرفته های مختلف دیگر مواضع از جمله در میان دیگر به همان اندازه تبعیض آمیز ادعا می کند که مردان و زنان با انجام کار برابر و مردان به دست آوردن بیشتر تماشاگران و درآمد.

این نقاط هستند و نه محدود به فوتبال — آنها مطرح شده علیه ورزشکاران حرفه ای زن لابی برای عدالت در ورزش در سراسر جهان است. اما این استدلال دروغ در پرهیاهو و غیر اخلاقی فرض است. این ایده که زنان باید پرداخت نمی شود و یا به همان اندازه درمان در ورزش ناشی از یک ایده است که زنان به نحوی نابرابر برای مردان در یک زمین بازی. این به معنی این است که زنان باید برای آن برابر پرداخت و یا درمان است که تا USMNT و USWNT هستند "انجام کار برابر" و یا در آوردن مشابه تماشاگر شماره یا جریان درآمد آنها سزاوار نیست عادلانه درمان است.

و است که عمیقا disgustingly غیر اخلاقی. این نشان میدهد که برابری باید از همه چیز بود به دست آورده است. این نشان میدهد که به خاطر یک بازیکن است و او باید ثابت کند که او شایسته برابری به جای اعطا می شود که حسن نیت ارائه میدهد از ابتدا. این چیزی است که نمایش داده می شود زمانی که یک پرداخت اختلاف موجود است. آن است که واقعا قابل سرزنش مفهوم — که برای یک دلیل فراتر از یک فرد کنترل یک فرد درمان نشود با همان کرامت فرصت و برابری است که باید فراهم شود به هر کس صرف نظر از هویت خود را.

این ایده که نابرابری های ناشی از عوامل اقتصادی است به همان اندازه توهین آمیز است. این نشان میدهد همان چیزی است که زنان باید به کار سخت تر برای به دست آوردن برابری اما cowers پشت مقوا cutouts از "عرضه" و "تقاضا است." شاید اگر ورزش زنان را دیدم پرداخت و سرمایه گذاری در حرفه ای و رشد و نمو سطح است که در برابر کسانی که همتایان مرد خود دریافت آنها خواهد عملکرد مشابه نتایج مالی. زنان باید برای کسب آن برابر سرمایه گذاری است. بازیکنان باید فرصت برابر بدون در نظر گرفتن جنسیت.

هیچ انسان باید خود را به اثبات برابری. صرف نظر از نژاد و جنسیت و سن و یا هر گونه دیگر پتانسیل شناسه همه افراد شایسته همان فرصت ها و درمان است. هیچ بازیکن باید برای به دست آوردن برابری و نه در فوتبال و نه هر جای دیگری. این USWNT و زنان در همه جا شایسته مساوی پرداخت بدون هیچ دلیل دیگر از این واقعیت ساده است که آنها انسان — انسان ها هستند که رفو خوب در فوتبال است.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن