اریک کردنس تراست 'مستقل'

محلی اصلی, موسسه و حافظ از شعله سانتا باربارا مستقل باقی مانده است, اعتماد, 'مستقل' منبع خبر برای هزاران نفر ب

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

محلی اصلی, موسسه و حافظ از شعله سانتا باربارا مستقل باقی مانده است, اعتماد, 'مستقل' منبع خبر برای هزاران نفر بر هزار نفر از خوانندگان در زمانی که واقعی روزنامه نگاری است که سخت به آمده و راستگو گزارش پیچ خورده است به عنوان جعلی.

از hard-hitting, اخبار, به, نظرات موسیقی, جدید Funk منطقه brews و برای فروش خانه با حماسه انداز کارکنان در ایندی خود را اختصاص داده شده به ارائه با ما — ساحل جنوبی ساکنان — با اطلاعات حیاتی ما نیاز به نگه داشتن ما تیک تاک.

انتخاب خود را لذت. آخرین محلی سیاست ؟ به ایندی's got you. بزرگترین foodie مد زودگذر است ؟ آره. گزینه های سرگرمی? تن. مسائل را برای بچه های خود را به حیوانات خانگی خود را به بازدید از رود آیلند? این همه در اینجا.

برای من شخصا این واقعیت است که من می تواند به سرعت تلنگر/اسکن از طریق نسخه هفتگی به دنبال اطلاعات است که من "که در آن من در" در حال حاضر چیزی است که من تا حد زیادی ارزش. و با به طور مداوم در حال تغییر واقعیت های روز "که در آن من در" به نظر می رسد به طور مداوم در حال تغییر نیز هست. بنابراین من درک ایندی برای همراه من سوار.

در حال حاضر بیش از همیشه صادقانه روزنامه نگاری به ما نیاز دارد — صادق خوانندگان و کسانی که ارزش های محلی رشد اخبار از بالاترین کالیبر. بنابراین اگر شما قادر به ایندی برخی از عشق.

اشتراک دیجیتال گرم بلیط اما تیم فروش نمی خواهد به نوبه خود شما را اگر شما می خواهید برای خرید یک آگهی خود را COVID دوران شروع کردن! و اگر هیچ چیز دیگری به یاد داشته باشید این: صبح روز پنجشنبه را در نسخه چاپ شده فال خود را.

خواندن خوشحال میشم و ایمن ماندن در خارج وجود دارد.


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب