ایری رئیس: پروب افسر و پا زدن در طول شورش نزدیک شدن پایان

تیم هان thahn@timesnews.comمنتشر شده 9:58 AM EDT Jun 11, 2020این ایری پلیس تقریبا انجام شده با امور داخلی بررس

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

این ایری پلیس تقریبا انجام شده با امور داخلی بررسی یک افسر دیده می شود در فیلم لگد زدن یک زن نشسته در وسط خیابان دولت در طول شورش در مرکز شهر در مه 30, رئیس پلیس دن Spizarny گفت.

Spizarny گفت که او انتظار دارد این کاوشگر بیش از این حادثه با 21 ساله هانا Silbaugh انجام می شود به زودی.

پلیس به نام افسر که Silbaugh گفت: لگد او را به عنوان او نشسته در خیابان معترض در اواخر شب ممکن است 30. افسر قرار داده شده بر روی میز وظیفه در حالی که تحقیقات ادامه Spizarny گفت.

Silbaugh گفت: ایری نیوز-اخبار است که او نیز maced توسط ماموران طی این حادثه است و او را تهدید به برخورد با یک تیزر قبل از او فرار کردن. Silbaugh گفت: او حرکت نمی کند از خیابان دولت به عنوان ایری پلیس SWAT تیم در تلاش بود برای روشن شدن این منطقه از معترضان پس از شورش شکسته بود.

یک ویدیو از این حادثه منتشر شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی. Spizarny به نام فیلم "اخلال" در طول یک ماه ژوئن 1 کنفرانس خبری. او گفت که پلیس را به جلو, نتایج امور داخلی پروب به Erie County دفتر دادستان منطقه برای بررسی اتهامات جنایی.

شهردار جو Schember گفت: در این کنفرانس خبری که اقدامات افسر و برخی از افرادی که شورش در اشتباه بودند و "را منعکس نمی کند که ما در ایری."

"ما به دنبال این روند برای ما انجام تحقیقات و من به شما قول می دهم که من را اقدام مناسب" Schember گفت.

برخی از اعضای ایری شورای شهر و جامعه نامیده اند برای رسیدگی به این حادثه. یک درخواست با هزار امضا منتشر شده به دنبال به افسر که لگد Silbaugh از کار اخراج شدند. اسقف Dwane براک برجسته سیاه و سفید وزیر در ایری که سازمان صلح آمیز مارس به خود جلب کرد که تخمین زده می شود 2,500 مردم به مرکز شهر ایری در روز یکشنبه صورت گرفته با افسر به حالت تعلیق و یا اخراج شدند.

Silbaugh از طریق ایری وکیل تیموتی مک نیر ثبت یک شکایت رسمی با شهرستان بیش از ماده است. Spizarny گفت: پلیس باید به McNair به مصاحبه Silbaugh به عنوان بخشی از تحقیقات داخلی.

مک نیر روز چهارشنبه در گفت و شهرستان نرسیده که در یک قطعنامه در مورد شکایت.

"در حالی که ما شده اند به بحث در مورد چیزهایی که شده است وجود دارد هیچ توافق," او گفت:.

مک نیر گفت: او با دریافت برخی اطلاعات از شهرداری است و انتظار بیشتر از همه در مورد پروب و Silbaugh شکایت که McNair فرستاده شده به عنوان نامه ای به Schember در تاریخ 2 ژوئن.

Spizarny همچنین گفت: یکی از 14 شهر از افسران پلیس که مجروح شدند و در طول شورش دچار آسیب جدی خواهد شد و کار برای برخی از زمان. این شورش به دنبال یک تظاهرات مسالمت آمیز در پری مربع بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه ساکن مینیاپولیس که در بازداشت پلیس وجود دارد در مه 25.

مجروح ایری افسر که Spizarny نیست نام زده بود توسط آتش خمپاره که پلیس گفت: تظاهر انداخت در پلیس. مجروح افسر زده بود در زانو و دچار سوختگی جزئی اما هنگامی که او بازگشت به کار در روز بعد او با شکایت از درد به خود زانو Spizarny گفت.

آزمایش پزشکی یافت می شود آسیب شدید به افسر زانو Spizarny گفت. افسر تحت عمل جراحی قرار گرفت و این هفته خواهد بود در محل کار حداقل سه تا شش ماه به او گفت.

دیگر مجروح افسران دچار بریدگی و خراش و کبودی و سایر جراحات جزئی Spizarny گفت. پلیس گفته اند که برخی از تظاهر کنندگان حلیم افسران با اشیاء از جمله آتش بازی آجر و بطری آب یخ زده.

مقامات را متهم دو نفر در ارتباط به شورش آوردن تعداد متهمان در این اختلال به 19 عنوان از بعد از ظهر چهارشنبه.

ایری ساکن کریگ M. Digangi, 26 بود arraigned سه شنبه شب در اتهامات از جمله جنایت فقره از تشدید حمله و شورش.

او متهم است که از پرتاب آجر در افسران و مجروح شدن آنها را در 500 بلوک از خیابان دولت; پرتاب یک آجر در یک وسیله نقلیه پلیس پس از افسران بودند که تحقیق در مورد تیراندازی در 500 بلوک از خیابان دولت بودند ترک منطقه; فوق العاده یک میز و صندلی در خارج از اخگر + Forge کافی شاپ در 400 بلوک از خیابان دولت; و پرتاب یک آجر را در یک جلو پنجره U انتخاب شش شیر خانه در 300 بلوک از خیابان دولت, با توجه به اطلاعات در شکایت کیفری.

ایری 1st Ward منطقه قاضی شکایت ماک مجموعه Digangi یورو در $15,000 زیر تفهیم اتهام.

اتهامات نیز ثبت اواخر روز سه شنبه در برابر دریاچه ساکن شهرستان Nathan J. والر, 25. او در برابر اتهامات از جمله جنایت تشدید حمله و شورش.

پلیس ادعا نظارت تصویری نشان می دهد او پرتاب اشیاء در افسران پلیس بر روی سقف ایری شهرستان سالن به عنوان آنها سعی در پراکنده کردن جمعیت زیادی در خارج از ایری ایستگاه پلیس.

او همچنین متهم بودن نشان داده شده در ویدئو حمل بالای یک متر پارکینگ به ساختمان آپارتمان در بلوک شمالی پارک ردیف با توجه به اطلاعات در شکایت کیفری. برخی از معترضان پاره پارکینگ متر از پیاده رو در طول شورش.

والر نشده بود arraigned بر اتهامات او به عنوان چهره از بعد از ظهر چهارشنبه.

Spizarny گفت: کارآگاهان در ادامه به شناسایی و اتهام مظنون متهم به ارتکاب جدی تر جنایات رخ داده است که در طول شورش. وجود دارد تعدادی از "مسائل جزئی" مربوط به اقدامات تظاهر کنندگان نیز خواهد شد که خطاب به او گفت:.

نویسنده کارکنان اد Palattella کمک به این گزارش.

تماس با تیم هان در thahn@timesnews.com. او را دنبال کنید در توییتر @ETNhahn.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن