Erie County COVID-19 بیمار زندانی دستور به جداسازی ممکن است برای اولین بار در بهبهان.

مادلین اونیل goerie.comمنتشر شده 11:33 AM EDT مه 3 سال 2020یک ایری شهرستان صرف یک شب در زندان خواهد بود و محدو

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

یک ایری شهرستان صرف یک شب در زندان خواهد بود و محدود به خانه اش الکترونیکی مانیتور برای حداقل یک هفته پس از شهرستان مقامات متهم او بارها و بارها هجوم انزوا سفارش برای افرادی که COVID-19 مثبت است.

در این روز پس از آن زن آزمایش مثبت برای بیماری او با حضور در یک حزب و برخی از بانکی بود و وسیله نقلیه خود را تعمیر county وکیل ریچارد Perhacs گفت شنبه.

بیست و هفت نفر در حال حاضر در قرنطینه چرا که آنها در تماس با زن و یا با کسی که او تا به حال در تماس با او گفت.

Perhacs نمایندگی در شهرستان Erie County دادگاه در روز شنبه در آن دادخواست برای حکم دادگاه که نیروی زن برای ماندن در انزوا.

این اقدام قانونی علیه یک بیمار مسری است که حاضر به جدا است اولین از نوع خود در ایری شهرستان و ممکن است برای اولین بار در کشور در طول COVID-19 بحران است.

که شناسایی شد در دادگاه در طول یک ساعت یک اورژانس اقدام بعد از ظهر شنبه گریستم در طول جلسه. او به نظر می رسد در دادگاه از طریق تماس تصویری از Erie County, زندان, که در آن او منتقل شد در اواخر شب جمعه.Erie County رئیس جمهور قاضی John J. Trucilla امضا مقدماتی برای زن بازداشت پنج شنبه پس از شنیدن شواهدی از شهرستان مقامات بهداشت که گفته بود بارها و بارها در سمت چپ خانه او پس از موافقت خود برای منزوی کردن خودش است.

بیشتر: است, پنسیلوانیا آماده برای موج دوم coronavirus در پاییز ؟

بیشتر: چگونه کروناویروس مبتلا فرزندخواندگی در شهرستان نیویورک SPCA

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: کدام پنسیلوانیا, شهرستان می تواند بازگشایی مارس 8? ما می دانیم جمعه

در روز شنبه پیگیری شنوایی Trucilla حکم داد که زن می تواند بازگشت به خانه در نظارت الکترونیکی. اگر او نقض دستور به ماندن در خانه او را دوباره دستگیر شده و برگزار می شود در تحقیر دادگاه و زندان برای یک دوره طولانی تر است.

"من می خواهم به توضیح از ته قلب من است که من عذر خواهی گفت:. "این یک اشتباه بود. من آموخته ام از من است. من می خواهم به خانه بروم."

Perhacs اعتراض به زن را انتشار و گفت که او باید بماند در Erie County, زندان, که در آن او نگه داشته جدا شده در پزشکی همراه طراحی شده برای جلوگیری از گسترش بیماری است. او به نظر می رسد روز شنبه در کامل پزشکی لباس شب, ماسک صورت و چهره سپر.

این ایری نیوز-اخبار تنها سازمان خبری حاضر در این جلسه.

زن بستری در دادگاه به ترک خانه اش. او گفت Trucilla او را درک نمی کنند در این نامه او را امضا کردند در 29 آوریل که در آن او موافقت کرد برای منزوی کردن خودش است.

"من تا به حال اشتباه," او گفت:. "من امضا نامه, اما من آن را بخوانید."

این نامه که به ایری نیوز-اخبار اولین گزارش در اوایل ماه آوریل به اطلاع بیماران با COVID-19 که این شهرستان می تواند به دنبال اقدام قانونی اگر آنها به طور داوطلبانه خود را منزوی.

مقامات شهرستان گفت: محتویات این نامه توضیح داده شد به زن بارها و بارها.

لیزا Szymanski یک پرستار بهداشت عمومی با Erie County وزارت بهداشت گفت: این زن به نظر می رسید به درک قوانین در یک تماس تلفنی اما پس از آن بلافاصله نقض آنها.

"من را از طریق رفت چه جداسازی احتیاطی هستند همه چیز را توضیح داد" Szymanski گفت. "او متوقف شد من در تماس و گفت: من اواخر برای قرار ملاقات, من نیاز به رفتن.' "

زن اول نشان داد علائم COVID-19 در مارس 12, Szymanski گفت. زن که دیگر شرایط پزشکی که او را مستعد ابتلا به COVID-19 تجربه کرده تنگی نفس و سرفه و درد گلو درد و سردرد.

روز شنبه زن گفت: او دیگر رنج می برند از علائم آن. Trucilla دستور داد او را به باقی می ماند در خانه اش تا روز جمعه هنگامی که او دریافت یک ارزیابی سلامت برای تعیین اگر او هر گونه باقی مانده علائم COVID-19.

Trucilla را دریافت نتایج حاصل از ارزیابی و تصمیم می گیرید که آیا برای تمدید زن انزوا دوره on May 11.

"حتی اگر شما ممکن است احساس بزرگ بدون علائم شما هنوز هم نمی تواند نقض انزوا سفارش تا زمانی که من آن را بلند و" Trucilla هشدار داده است.

Erie County مدافع پت کندی نماینده زن در شنبه شنوایی و پرسید: برای نظارت الکترونیکی در صفحه اصلی. زن دریافت نمایندگی قانونی است چرا که او با آن مواجه امکان بیشتر زمان زندان.

"بر اساس تعامل با او فکر نمی کنم آن روز را در زندان از دست داده بود و پس از او" کندی گفت: پس از شنیدن.

در دادگاه Perhacs گفت: او را بلافاصله حرکت به زن بازداشت دوباره اگر او نقض نظم است. او همچنین در مورد مراجعه به Erie County دفتر دادستان منطقه برای امکان تعقیب کیفری او گفت:.

"ما شما را به شدت بهم زدن درب او" Perhacs گفت Trucilla.

تماس با مادلین اونیل در moneill@timesnews.com. او در توییتر دنبال کنید @ETNoneill.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب