ایری پلیس پروب افسر اقدامات در لگد تصویری

تیم هان thahn@timesnews.comمنتشر شده 2:41 PM EDT Jun 1, 2020این ایری اداره پلیس امور داخلی واحد در حال بررسی ی

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

این ایری اداره پلیس امور داخلی واحد در حال بررسی یک حادثه از شنبه شب شورش در مرکز شهر که در آن 21 سال گفت: او لگد در شانه توسط یک افسر در حالی که او مسالمت آمیز اعتراض کنند.

یک ویدیو از این حادثه به سرعت ویروسی رفت. این نشان می دهد ایری ساکن هانا Silbaugh نشسته در وسط خیابان دولت اواخر شنبه شب هنگامی که یک افسر پلیس شهر نزدیک و استفاده از پای خود را به دست کشیدن او را به عقب. Silbaugh گفت: ایری بار-اخبار روز یکشنبه که او Maced در طول روبرو می شوند.

ایری رئیس پلیس دن Spizarny روز دوشنبه نیست شناسایی افسر درگیر در این حادثه. Spizarny گفت: افسر آمد به او در صبح روز یکشنبه به صحبت با او در مورد این حادثه و او گفت: او به توصیه افسر که این اداره در دفتر استانداردهای حرفه ای در حال بررسی این موضوع است.

بررسی خواهد شد نگاه به این که آیا وجود دارد هر گونه تخلف به اداره استفاده-از-نیروی سیاست Spizarny گفت.

افسر ادامه خواهد داد تا وظایف خود را "در طول این زمان بحرانی که همه دست به دست هستند و نیاز" در حالی که تحقیقات ادامه Spizarny گفت.

پلیس شهر هنوز در حال انجام تحقیقات متعدد به اعمال خشونت و خرابکاری و آتش سوزی از دوشنبه شب در اعتراض به.

این حادثه با Silbaugh اتفاق افتاده است زمانی بین 11:30 بعد از ظهر و نیمه شب روز شنبه و پس از شورش شکسته بود در مرکز شهر ساعت پس از یک زودتر تظاهرات مسالمت آمیز.

Spizarny گفت: برخورد با Silbaugh رخ داده است به عنوان افسران در حال حمله با آجر و بطری آب یخ زده بزرگ آتش بازی و موارد دیگر. او گفت: ماموران در تلاش بودند برای پاک کردن منطقه ای که در آن کسب و کار ویندوز, شد, شکست, آتش سوزی آغاز شد و در دو ساختمان و یک فرد تا به حال فقط ضرب گلوله کشته شده است.

Spizarny گفت که این افسر به او گفت که Silbaugh حاضر به حرکت به دیگران عقب رانده دیگر معترضان و که او با قرار دادن پای خود را بر روی شانه خود را به او را به حرکت می کند.

Silbaugh روز یکشنبه گفت که او با چند نفر که موقعیت خود را بین پلیس و معترضان.

"زمانی که من شروع به نشستن بر روی زمین است که زمانی که آنها شروع به مک من" Silbaugh گفت: ایری نیوز-اخبار. "هنگامی که من نمی حرکت می کند که زمانی که پلیس لگد من است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب