Ettna 'عسل' میلر سنین با فضل و طنز

حتی از طریق تلفن (تاسف همه گیر محدودیت), Ettna میلر پر از vim و قدرت. در اوایل ماه جولای او خود را جشن 105 تول

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

حتی از طریق تلفن (تاسف همه گیر محدودیت), Ettna میلر پر از vim و قدرت. در اوایل ماه جولای او خود را جشن 105 تولد با یک جمع کوچک در Vista del Monte, که در آن او به اقامت در آپارتمان خود برای سال گذشته است. او را "برادر" دکتر Dean وگل های دیرین سانتا باربارا مقیم نیز در زندگی وجود دارد نقل مکان کرد و "عسل" به تسهیلات بعد از او شکست او پشت در خانه در ایندیانا است.

هنگامی که او را سرگرم کننده او مراقبان و همکار ساکنان با قصه های خود را طبقه زندگی عسل دریافت انواع توانبخشی درمان از طریق VNA سلامت صفحه اصلی خدمات مراقبت های بهداشتی. یک درمانگر فیزیکی و کاردرمانی و مدیر مورد را درمان به طور مستقیم به کار کردن با او برای بهبود قدرت او از طریق فعالیت های مختلف و پاییز-استراتژی های پیشگیری.

در اینجا برخی از نکات برجسته از یک چت اخیر با عسل و مراقب کارولینای ناوارو. پاسخ خود شده اند به طور خلاصه ویرایش شده برای وضوح.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


تولدت مبارک عسل. آیا شما یک مورد علاقه تولد حافظه ؟

Ettna عسل میلر: من تولد 100. وجود دارد و بیش از 100 نفر در آن جشن تولد. من نمی دانم اگر من تا به حال استقبال همه آنها را یا نه. همه در حال اجرا در اطراف با یک دوربین. وجود دارد بسیاری از بچه های کوچک وجود دارد و همه می خواستم برای گرفتن عکس برای نشان دادن و گفتن.

شما چگونه بود 105 تولد ؟

EHM: که واقعا دوست داشتنی امر است. برادر من دین را تنظیم. البته همه ما در قرنطینه بنابراین وجود محدودیت. آنها مرتب یک منطقه جدید با صندلی در فضای باز و آنها تا به حال چتر های زیبا. آنها تا به حال که میز صندلی و نه آنها نشسته سه نفر در هر جدول. ما تنها مجاز به 10 نفر در ضیافت ناهار. آن را واقعا دوست داشتنی است. ما تا به حال شام و ما تا به حال کیک تولد.

کارولینای ناوارو: برای 105 تولد عسل دریافت کرده و بیش از 50 کارت تولد در پست الکترونیکی. او هنوز کارت پستال روز گذشته در پست الکترونیکی.

EHM: این شگفت انگیز بود, مردم فرستاده کارت است که من تا به حال صحبت برای سال. مردم من تا به حال حتی فکر کردن در مورد. یک خانم گفت: او می دانست که یکی از دوستان او که به دبیرستان رفت زمانی که من و او گفت که او می خواست برای ارسال یک کارت. من شگفت زده در این افراد چه خوب است که آن را به آنها را بشنود.

آن را بسیار ویژه ای برای زندگی به 105. شما دیده اید از چیزهایی که بسیاری از ما نیست.

EHM: من خوش شانس در راه های بسیاری.

شما قدیمی ترین فرد شما می دانید ؟

EHM: من نمی دانم کسی از من بزرگتر.

چگونه است که خود را برادر ؟

EHM: او 87; بیایید ببینید که او متولد شد و در سال 1933. من فارغ التحصیل دبیرستان که دین متولد شد. من حتی نمی دانند که مادرم باردار بود. به من گفت: "خوب است که نگه داشتن یک دختر خیلی گنگ نیست؟"

آیا شما دیگر برادران و خواهران ؟

EHM: شد و نه از ما پنج پسر و چهار دختر. ما تا به حال دو خواهر بزرگتر که شد بیت توسط مارهای زنگی و یکی از آنها فوت و یکی دیگر ورا آنها قادر به گرفتن او را به یک دکتر و او جان سالم به در برد و زندگی می کردند به 90 سال است. ما زندگی در یک دشت در منطقه روستایی از داکوتای جنوبی در یک محل به نام Lemmon [جمعیت فعلی 1,227].

که در آن شما زندگی می کنند پس از Lemmon?

EHM: خوب پدر من در آلمان متولد شد و او به ایالات متحده آمد زمانی که او در مورد 16 و مادر خود را می خواستم به نگه داشتن او را از ارتش آلمان است. سپس او می خواست او را برای آمدن به آلمان دوباره و یادگیری تولید پنیر کسب و کار.

ما تا به حال تنها سه ماه ویزا بنابراین ما تا به حال برای بازگشت به ایالات متحده. ما رفت و در سال 1926 و آمد در سال 1926. اقیانوس بزرگ آستر بودند چیزی بزرگ ،

که برای تلفن های موبایل بسیار هیجان انگیز است.

EHM: وجود یک کشتی. ما کشتی برلینهنگامی که ما از بازگشت از آلمان به ایالات متحده آمریکا دریافت کرده است SOS که انگلیسی باری [به Vestris] بود در پریشانی و ما برای بازگشت و کمک به آنها.

چرخش به اطراف در اقیانوس بود شدید. امواج شد و 30 تا 40 بالا و شما می خواهم نگاه از پنجره به بیرون و می خواهد آنها را ببینید 100 فوت بالا شما و سپس بعد فوری آنها پایین شما. هنگامی که کشتی ما تبدیل به اطراف این امواج آنقدر بالا آنها را شکست پایین درب اصلی برای ورود به کشتی ما بنابراین ما تا به حال آب ریختن پایین ما راه پله.

من هیچوقت به داخل کابین مثل من قرار بود به. پدر من تا به حال دست خود را پر نگه داشتن همه در خط. من در پشت برخی از پرده در اتاق ناهار خوری که در آن وجود دارد یک دریچه و من می توانم ببینم ، من آنها را قرار داده و همه آنها می تواند به یک قایق نجات و پایین تر از آن.

اما زمانی که آنها کاهش آن طناب را شکست و آن را با نوک انگشتانش بیش از ریخته و آنها را در اقیانوس. همه آنها غرق شدند چون فقط وجود دارد هیچ راهی برای خارج شدن از آن با امواج بالا و قایق در حال سقوط و همه چیز. که خدمه بود از دست داد اما کاپیتان ماند با کشتی.

و شما شاهد همه این ها در 10 سال ؟

EHM: بله. من به یاد داشته باشید که هنگامی که ما به نیویورک این بود که صبح زود هنگامی که ما با مجسمه آزادی و همه رو کردن و بوسیدن روی عرشه تشکر از خدا که ما امن است.

مرسی. شما می توانید بحث کمی در مورد روز معمولی خود را در حال حاضر ؟

EHM: عمدتا هر روز مشابه است. آنها به شما از خواب بیدار نسبتا زود است.

CN: وجود دارد بسیاری از ما که در اینجا به دیدار ما می خواهید را به گپ زدن با عسل. او رابطه بسیار نزدیک با Vista del Monte کارکنان.

چگونه خود را به عقب در حال حاضر ؟

EHM: من واقعا احساس بد نیست یا بیمار. بسیاری از مردم به یک بیماری و یا زخم در جایی که لطمه می زند و در همه زمان ها. من هرگز تا به حال که در تمام زندگی من است. من نمی دانم چه سردرد بود و یا آسپرین تا زمانی که من بود ، من فقط نمی صدمه دیده است حتی زمانی که من در بیمارستان بود تنها چیزی که صدمه دیده بود من tailbone. من نمی توانستم یک کوسن که کاهش فشار در آن استخوان است. آن را هنوز هم می درد.

CN: عسل همواره بسیار فعال است. او دوست دارد به شنا و اگر شما او را از لحاظ جسمی او بسیار مناسب و بسیار سبک در فوت او. زمانی که او می ایستد تا او را بسیار روشن و او به نظر می رسد مانند او شناور است.

EHM: من عشق را به رقص بیش از حد; من همیشه رقصید. من در زمان رقص باله زمانی که من از 100 سال است.

چه هستند برخی از شما دیگر چیزهای مورد علاقه خود را به انجام ؟

EHM: من می خواهم به گره و قلاب دوزی و دوختن. من می توانم همه چیز را.

شما می توانید به اشتراک گذاری برخی از مشاوره برای افرادی که می خواهند به زندگی می کنند یک زندگی فعال?

EHM: من فکر می کنم اگر شما را هر روز به عنوان آن می آید انجام آنچه شما باید انجام دهید و اگر چیزی در آینده سعی کنید برای قرار دادن بازی فردا خواهد بود که بهترین چیزی که من می توانم از فکر می کنم. قرار نیست فردا چه شما می توانید امروز انجام دهید. چه کسی فکر می کرد که فکر کردم تا چیزی خوب است.

همه دارای یک داستان جالب است. من می توانم یک داستان تقریبا همه چیز. من نمک و فلفل و من می توانم یک داستان از نمک و فلفل.

VNA سلامت: vna.سلامت
Vista del Monte: vistadelmonte.org


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب