یوجین DePasquale تام نوعی درخت خلنگ یا خاربن امید را در اسکات پری برای 10th کنگره صندلی

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 8:29 PM EDT Jun 2, 2020در این مسابقه به جای کنگره ایالات متحده اسکات پری

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

در این مسابقه به جای کنگره ایالات متحده اسکات پری دموکراتیک رای دهندگان در روز انتخابات به پای صندوق های رای برای تصمیم گیری بین دولت حسابرس کل یوجین DePasquale از شمال نیویورک و هرشی-مطرح وکیل تام نوعی درخت خلنگ یا خاربن.

بررسی پشت امشب به عنوان نتایج در آمده است.

مسابقه بین دو حزب دموکرات شده است رقابتی است.

نوعی درخت خلنگ یا خاربن محکم زد کمپین مشخص متعدد تلویزیونی تبلیغات و تا به حال نیز پرونده انتخابات شکایت علیه DePasquale متهم حسابرس کل نقض فدرال مالی مبارزات انتخاباتی ، در این شکایت ادعا شده که DePasquale انتخاباتی استفاده می شود پول از انتخابات قبلی اما DePasquale می گوید که او هیچ کار اشتباهی انجام داد.

برنده خواهد شد پیشبرد به انتخابات عمومی ماه نوامبر به صورت خاموش در برابر پری بلامنازع در اولیه برای پنسیلوانیا 10 کنگره منطقه صندلی. مسابقه در حال حاضر اعتقاد بر این یکی از مهمترین بحث در دولت است.

10 کنگره منطقه شامل شهر نیویورک و از شمال نیویورک شهرستان, همه Dauphin County و بخشی از کامبرلند کانتی است و جمعیت 694,398.

بیشتر: Pa. اولیه: مشاهده زنده نتایج انتخابات ریاست جمهوری, محلی, مسابقات

نیویورک شهرستان شده است توسط یک جمهوری خواه از سال 1966. و پری یک جنگ عراق کهنه شده در خانه در ایالات متحده از سال 2012 و صاحب محافظه کار ترین رکورد رای گیری در میان پنسیلوانیا 18-عضو U. s. House هیئت با توجه به محافظه کار آمریکا و اتحادیه اعتبار.

پری امن و انتخاب مجدد او با کمتر از 3 درصد در سال 2018 در یک مسابقه در برابر نامزد جورج اسکات.

آن را نزدیک ترین مسابقه پری شده بود بخشی از هنوز رتبهدهی نشده است. او برنده بزرگ در قبلی انتخابات به کنگره: 25 درصد در سال 2012; 49 امتیاز در سال 2014; و 32 امتیاز در سال 2016.

اما DePasquale و نوعی درخت خلنگ یا خاربن می گویند که هر دو آماده برای این چالش است.

بررسی را با York Daily Record در طول شب برای نتایج انتخابات.

دیدار با نامزدهای

"من می دانم که چگونه همه چیز کار می کنند — من می دانم که چگونه به مسئولیت رسیدگی به دولت اختلال" DePasquale گفت: در مصاحبه قبلی با York Daily Record. "ما نیاز به مطمئن شوید که ما در حال آماده بهتر اگر هر چیزی شبیه به این (coronavirus) تا کنون اتفاق می افتد دوباره. ما نمی توانیم فقط تعطیل کشور به مدت دو ماه هر بار که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد."

اگر انتخاب حسابرس برنامه های عمومی برای به چالش کشیدن وقت با تمرکز بر مسائل مانند هزینه های بهداشت و درمان و بیمه و مسائل اقتصادی است که تاثیر منفی طبقه متوسط جامعه است.

"مردمی که در اینجا در خانه در حال پاره شدن توسط مردم در واشنگتن — اقتصاد کار نمی کند برای همه" DePasquale گفت. "کنگره ساخته شده است و از آن بدتر با عبور از کاهش مالیات است که به نفع ثروتمندان در حالی که برای کمک به افراد طبقه متوسط و سالمندان ما."

DePasquale, 48, گفت:, او, اول منظور از کسب و کار خواهد بود برای معرفی یک لایحه به ایجاد بودجه برای پایان دادن به پرونده تجاوز به عنف کیت در سراسر کشور. این چیزی است که او حمایت از تحقیقات خود را در سال 2016 نشان داد که دولت تا به حال یک تعداد از 3200 تست نشده تجاوز کیت قدمت 20 سال است.

کجا DePasquale ایستاده در عمده مسائل ؟

  • بهداشت و درمان: DePasquale معتقد است که دسترسی به مراقبت های بهداشتی اساسی حقوق بشر است و می خواهد به گسترش قانون مراقبت مقرون به صرفه. به طور خاص او امیدوار است به پایین کردن از جیب هزینه های محافظت از افراد با شرایط از پیش موجود و کاهش هزینه داروهای تجویزی.
  • اقتصاد: او از تاکید بیشتر بر مشاغل در معاملات ماهر و دفاع از $15 حداقل دستمزد.
  • محیط زیست: DePasquale گفت که او می خواهد به تمرکز بر سرمایه گذاری در انرژی های جایگزین و پشتیبانی از اعتبار مالیاتی برای تشویق استفاده از انرژی خورشیدی است.

این است که نوعی درخت خلنگ یا خاربن را برای اولین بار اجرا برای انتخابی که او گفته بود تا حد زیادی الهام گرفته از انتخابات 2016 و رئیس جمهور تهمت پیروزی.

"من متوجه شدم که چقدر از مسیر خارج کشور ما رفته بود و من دیدم آینده من واقعا تغییر یک شبه و آینده کشور تغییر در راه من نمی بینم آینده" نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت: در مصاحبه قبلی. "بنابراین من به حفر آنچه که ما نیاز به انجام به رفع آن و من فکر کردم خوب اگر ما ندارد و کسی که در انجام آنچه که ما به آنها نیاز به انجام این ممکن است زمان به این یک شات."

28 سال است که در حال اجرا بر روی یک پیشرفته تر پلت فرم — یکی که در آن او است اولویت تغییر آب و هوا و حمایت از خانه دموکراتها سبز معامله جدید و یک جایی که او امیدوار است به ارائه نوع جدیدی از اقتصاد برای کار آمریکایی است.

"من نمی خواهم به فقط یک سیاستمدار — من می خواهم مردم به اعتماد من" نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت و اشاره کرد که او امیدوار است برای نگه داشتن سالن های شهر هر سه ماهه در صورت انتخاب شدن. "من می خواهم مردم را به احساس به عنوان اگر آنها یک حس مشارکت در روند سیاسی است."

که در آن نوعی درخت خلنگ یا خاربن ایستاده در عمده مسائل ؟

  • بهداشت و درمان: نوعی درخت خلنگ یا خاربن گفت: او را در مخالفت با هر گونه تلاش برای عقب برای حمایت از افراد با شرایط موجود از قبل و می خواهد به اطمینان حاصل شود که کسب و کارهای کوچک و خانواده ها به ویژه در دسترسی به بهداشت و درمان مقرون به صرفه.
  • اقتصاد: نوعی درخت خلنگ یا خاربن همچنین می خواهد به حداقل دستمزد افزایش به $15. او معتقد است در اجرای کار آموزش و کارآموزی برنامه به خصوص برای کسانی که بدون مدرک دانشگاهی اما برای کسانی که به دنبال آموزش عالی او می خواهد به اولویت بندی بدهی آموزش و پرورش رایگان برای همه آمریکایی ها است.
  • محیط زیست: او از سبز معامله جدید و معتقد است پرداختن به بحران آب و هوا آغاز می شود با برش آلودگی کربن تقریبا در نیمی از سال 2030.

بعدا بررسی که نتایج در آمده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب