'همه ' دوستان': UC برکلی دانشجو ست اسمیت می میرد در 19

UC برکلی دانشجو ست اسمیت جان از زخم گلوله 15 ژوئن در برکلی است. اسمیت که قرار بود به سال سوم خود را که نیز بود

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

UC برکلی دانشجو ست اسمیت جان از زخم گلوله 15 ژوئن در برکلی است.

اسمیت که قرار بود به سال سوم خود را که نیز بوده است گذشته خود را به عنوان او تا به حال به اندازه کافی اعتبار به فارغ التحصیل شد. او دو مهم در تاریخ و اقتصاد و امیدوار به رفتن به مدرسه فارغ التحصیل در مدرسه اقتصاد لندن.

"او ما را با افتخار در همه چیز او تا به حال گفت:" مادرش میشل سوار-اسمیت. "او فوق العاده بود."

قبل از حضور در دانشگاه برکلی اسمیت رشد در کلارکسبرگ کالیفرنیا و با حضور در مدرسه در نزدیکی کندوها که در آن مادر خود را مشغول به کار به عنوان یک معلم. فارغ التحصیل از الیزابت Pinkerton مدرسه و Cosumnes اوکس دبیرستان اسمیت یک مدل دانشجو با توجه به معلمان خود بود و به شدت درگیر در مدرسه تئاتر برنامه ابتدا در کلاس هفتم.

"این همیشه جالب زمانی که شما یک درام دانشجویی که صفر درام" گفت: اسمیت سابق تئاتر, معلم, Christina چون Moslen بحث اسمیت مهربانی و گرما. "او همه را دوست."

این تمایلات تکرار شد توسط اسمیت دوستان که توصیف او به عنوان کسی که گفت: هرگز یک نامهربان کلمه. اسمیت سابق همکلاسی یاس وانگ گفت: اسمیت بود تا معشوق خود کلاس هشتم هندسه همکلاسی که آنها ساخته شده تی شرت با اسمیت چهره بر روی آنها و آنها را میپوشید به PE هر جمعه برای آنچه آنها به نام "شیث بعد."

جلوی پیراهن خواندن "این ست بعد! بیایید انگور!," رقص حرکت اسمیت شناخته شده است. پشت پیراهن های ذکر شده در شش مرحله برای "Sethvana": "راه رفتن مثل شیث بحث مانند ست, رقص مانند ست استدلال می کنند مانند ست فراموش خوب ریاضی" و در نهایت "تبدیل شده ست."

بسیاری متوسط و بالا مدرسه همکلاسی نسبت tightknit طبیعت از کلاس های خود را به ست.

"شیث نبود فقط یک عضو از جامعه; او یک ستون از آن گفت:" اما Doan های متوسط و بالا مدرسه همکلاسی و افزایش UC برکلی junior, در یک پیام توییتر.

در علاوه بر این به او قاطع رحم و شفقت اسمیت شناخته شده بود برای هوش خود را. او یک ملی کمک هزینه تحصیلی شایستگی فینالیست و چون Moslen توصیف او به عنوان یک دانشجو که در زمان "AP همه چیز است."

"حتی در کلاس هفتم او درخشان" Doan گفت: در پیام توییتر. "او تا به حال این واژگان از یک استاد دانشگاه و همیشه پرسش و پاسخ ساخته شده است که ما را متوقف و فکر می کنم."

اسمیت خواننده مشتاق را وادار به پدر و مادر خود را به دور کتاب خود را زمانی که او در آنجا ماند تا دیر خواندن. همکلاسی سابق خود خورخه رودریگز گفت: همان چیزی که اتفاق می افتد در کلاس چهارم به عنوان اسمیت گرفتار خواهد بود خواندن کتاب زیر میز خود را در کلاس.

دانش آموزان همکار خود را شرح داده او را به عنوان شور و شوق خود را و endearingly دمدمی با همکلاسی سابق و castmate اما Wehrli یاد او را همیشه مردم لبخند.

"شما نمی باید به او برای درک تاثیر او گفت:" اسمیت دبیرستان همکلاسی و همکار دانشگاه برکلی دانشجو Engelberta یو در یک ایمیل. "شما آن را ببینید در افرادی که زندگی او را لمس کرد ما خوشحال خاطرات او هر روز است."

اسمیت جان سالم به مادرش میشل پدر فیل و جوان, خواهر مادلین.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن