'Extremely loud اتش' شکایت در پایان با تفنگ کشیده همسایه پلیس ایالت

ترزا Boeckel York Daily Recordانتشار: 10:50 AM EDT Jun 25, 2020اختلاف بیش از یک آتش بازی مجموعه ای خاموش در نی

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

اختلاف بیش از یک آتش بازی مجموعه ای خاموش در نیویورک جدید, Salem, به پایان رسید با کشیدن اسلحه بر همسایه خود, دولت, پلیس گفت:.

کارل جوزف Vanderheyden جونیور, 30, از اولین بلوک غرب جورج استریت در نیویورک جدید, Salem, متهم شده است با سلاح گرم نمی شود و بدون یک مجوز ساده, حمله, terroristic تهدیدات و بی پروا به خطر انداختن شخص دیگری.

او منتشر شد پس از ارسال $10,000 به قید وثیقه.

Vanderheyden و خود را وکیل کریس فرو نمی تواند نظر رسیده است.

در شب مه 31, دولت, پلیس بررسی های متعدد شکایت در مورد "an extremely loud اتش" بود که مجموعه ای خاموش در قصبه با توجه به انتشار اخبار.

Vanderheyden گفت که او و همسایه کریستوفر Telencio رفت و به صحبت با جی بلر هاروی که تا به حال در مجموعه ای از اتش در اموال خود را. این دو بر این باور بود که یک غیر منطقی زمان برای تنظیم کردن آتش با توجه به استشهاد از علت احتمالی.

هاروی از خانه اش آمد با چه Vanderheyden به عنوان یک چاقو یا قیچی در دست خود استشهاد متحده است.

مردان استدلال کرد و سپس عقب نشینی به خانه های خود.

Vanderheyden و Telencio می خواست سپاهی به صحبت با هاروی در مورد تنظیم کردن اتش, اما آنها حاضر به شهادت در دادگاه اگر پلیس در زمینه اتهامات دولت, پلیس گفت:.

این سپاهی به صحبت کرد هاروی که گفت او روشن کردن اتش بازی — به او داده شده توسط یک دوست — بین 8 و 8:30 p. m. در حیاط پشت. او آگاه بود که او را بیش از حد نزدیک به یک ساختمان پلیس ایالتی گفت.

تحت قانون دولت fireworks نمی تواند مجموعه ای خاموش در 150 پا از اشغال ساختمان با توجه به دولت ، این مهم نیست که آیا یک فرد است در حال حاضر.

این سپاهی به او هشدار نیست به آن را دوباره.

در طول مصاحبه هاروی گفت: سپاهی که Vanderheyden کشیده بود تفنگ به او دو برابر است. Vanderheyden اشاره کرد و آن را در قفسه سینه خود را قبل از راه رفتن دور با Telencio هاروی گفت. Vanderheyden دوباره هدف از آن در جهت خود را در حالی که همچنان به فریاد زدن به عنوان آنها راه می رفت دور, دولت, پلیس گفت:.

بیشتر: July4York لغو شد اما در اینجا که در آن شما می توانید آتش بازی در شهرستان نیویورک در سال 2020

بیشتر: Pa. آتش بازی قوانین ميانگين ساکنان می توانید خرید 'خوب' - اما محدودیت باقی می ماند

بیشتر: صبر کنید تا وقتی که شما ببینید, وحشی و دیوانه نام برای آتش بازی است که در حال حاضر قانونی در پنسیلوانیا

این سپاهی و سپس صحبت با Telencio و پرسید: چگونه یک تفنگ درگیر شد. Telencio آهی کشید و گفت که زمانی که هاروی کردم نزدیک به آنها را با قیچی Vanderheyden جیبش یک تفنگ دستی اشاره کرد و آن را به عنوان آنها راه می رفت دور, دولت, پلیس گفت:.

Telencio گفت: او نمی دانست که Vanderheyden حمل اسلحه گرم, دولت, پلیس گفت:.

این سپاهی رفت و برگشت و صحبت با Vanderheyden, که گفت که او نمی باید تفنگ بر او و نمی دانم که چگونه یک نفر درگیر شد, دولت, پلیس گفت:.

وقتی پرسید که توسط سپاهی Vanderheyden گفت که او نمی باید مجوز حمل پنهان اسلحه گرم استشهاد متحده است. همسر او یک تفنگ و یک مجوز برای حمل سلاح پنهان.

پلیس ایالتی در زمان Vanderheyden به بازداشت و توقیف تفنگ دستی.

پلیس ایالتی در زمینه اتهامات همان روز صادر شده اما انتشار اخبار در مورد آن در این هفته.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن