پوشش صورت کاهش COVID مرگ و میر

Coronavirus تداعی امید و ناامیدی و قطعا سردرگمی همه کشورها از ذهن است که سه نفر از "دوستانه, محلی, جامعه, San

توسط NEWSWORLDS در 11 مرداد 1399

Coronavirus تداعی امید و ناامیدی و قطعا سردرگمی همه کشورها از ذهن است که سه نفر از "دوستانه, محلی, جامعه, Santa Barbara, محله ER اسناد" تلاش به سطح مورد یک بار در ماه. این پنج شنبه شب وبینار تحویل با تجربه بینش COVID واکسن, خطوط هوایی, مسافرت, باز شدن مدارس, بهداشت روان و با پوشیدن ماسک. و پزشکان نیز به اصول اولیه در کاهش عفونت: شستن دست های خود را در خانه بمانند و اگر شما بیمار هستید و جلوگیری از غیر ضروری جمعیت و در ادامه با اجتماعی خود را در "غلاف" اگر شما یک.

"COVID اعداد هنوز خزنده به سمت بالا و بستری شدن در بیمارستان نیز در حال حرکت در مسیر اشتباه," دکتر گفت: Jason Prystowsky که سازمان بسیاری از این اطلاعات قطره با همکاران خود دکتر Morgaine دانیلز و دکتر کریستین Fontes. Prystowsky که می خواهم فقط از یک طلسم با نوجو ملت شناخته شده تبدیل شده است در سانتا باربارا برای تعهد خود را به پزشکی ارتباطات و آموزش و پرورش و همچنین کار خود را با پزشکان بدون دیوار (k سانتا باربارا خیابان پزشکی) منطقه mobile بی خانمان درمانگاه بهداشت.

اما مرگ و میر در شهرستان سانتا باربارا با ثبات بود, او گفت: احتمالا با توجه به زودتر مراقبت های پزشکی. و از پوشیدن ماسک او اضافه کرد که کاهش میزان ویروس در افراد استنشاق و بیماری "کمتر کشنده است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"هنگامی که مردم ماسک آنها کمتر ویروس" دکتر Daniels ادامه داد: در نظر گرفتن این سخنرانی از Prystowsky. کنجکاوی از COVID است که افراد آلوده بدون علائم در واقع ریختن مقدار زیادی از ویروس, او گفت:. هنگامی که در معرض یک شخص یا مکان با بسیاری از ویروس, مردم با پوشیدن ماسک کمتر احتمال دارد که علائم یا بد علائم او گفت: با استناد به یک مطالعه منتشر شده در مجله لانست که بررسی 172 مشاهده و 44 مطالعات تطبیقی از سارس, MERS و COVID-19. نرخ مرگ و میر بالاتر در کشور قبل از اینکه آنها می دانستند که برای محافظت از خود و پایین در کسانی که ساکنان به طور مداوم ماسک عینک مطالعات یافت.

"ما نمی توانیم بگوییم ما نمی دانیم که این دیگر" Daniels گفت. "بسیاری از مطالعات مانند این در حال آمدن است." او در ادامه به طرح دلایل به چشم پوشی معافیت از ماسک سفارش. برای کسانی که تبدیل به اضطراب و احساس آنها نمی توانستم نفس بکشم پوشیدن پارچه صورت پوشش بود که هیچ چیز در مقایسه با پوشیدن لباس تنگ اتصالات ماسک تنفس و یا در حال انتوبه اکسیژن در بیمارستان است. "اگر من تا به حال به را انتخاب کنید بین آن و یک ماسک جراحی," او گفت: "فولاد ماسک راه رفتن است."

COVID اجتناب شود دکتر کریستین Fontes روشن ساخته شده است. "مردم قطعا تندرست از این و زندگی عادی زندگی می کنند," او گفت: با اشاره به خستگی و تنگی نفس و درد بدن بیماران گزارش شده زمانی که 60 روز پس از دوره نقاهت بعد از coronavirus. و همچنین مطالعات بیماری های همه گیر ناشی از سارس (2003 را سندرم حاد تنفسی) و MERS (2012 Middle East respiratory syndrome) نشان داد شباهت به احساس سردرگمی و یا یک اثر در مغز را اجرایی تابع از SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19.

دکتر Fontes به یک دوره سقوط سریع در پاسخ ایمنی بدن است که می تواند بهترین قدردانی بررسی ثبت سمینار در اینجا قبل از توصیف دو واکسن محاکمه. در اصل دو محاکمه — توسط مدرن و آکسفورد — با استفاده از استراتژی های که تا به حال هنوز به اثبات رسیده برای انسان است. آنها امیدوار به تحریک نه تنها آنتی بادی تولید شده توسط سلول های B) بلکه سلول های T برای وادار بیشتر پاسخ ایمنی به SARS-CoV-2. شرکت کنندگان در مطالعه به حال برخی از ویروسی, علائم, اما نه جدی هستند.

Fontes مطرح نگرانی که هر دو مطالعات تا به حال تقریبا به طور کامل سفید شرکت کنندگان است. این ویروس موثر تر و Latinx افراد از جمله در شهرستان سانتا باربارا, او گفت:. اگر سفید شرکت کنندگان تا به حال چند واکنش های منفی آن باقی مانده است معلوم نیست چگونه یک واکسن علیه SARS-CoV-2 تاثیر می گذارد مردم از دیگر نژادها.

سوال از ماسک آداب آمد تا زمانی که Fontes توصیف پرواز او را گرفته به یک روستایی عمل او حضور چهار روز در ماه است. در اوایل این هواپیما نسبتا خالی اما در حال حاضر خالی مرکز کرسی اغلب نگه مسافران که می خواهم در ایستاده است. بدتر هنگامی که در هوا یک تعداد انگشت شماری از مسافران در هر پرواز خود را برداشته و حاضر به قرار دادن آن را به عقب. "در حال حاضر من درایو که من می توانم" Fontes گفت.

مشکل پذیرش ماسک یک مثال از ناهماهنگی شناختی — یا جفت از ایده متناقض — که COVID باعث شده است در بسیاری از جنبه های زندگی عادی Prystowsky گفت. ماسک های لازم برای دلایل بهداشتی, اما آنها تجاوز در آزادی شخصی. وجود یک ویروس مرگبار رفتن در اطراف, اما نیاز کودکان برای رفتن به مدرسه.

نه تنها باید از بچه ها یاد بگیرند اما پدر و مادر کار روبرو هستند یک سال دیگر از مدرسه در منزل — "تقریبا مفاهیم متقابلا منحصر به فرد" گفت: Prystowsky که دارای 5 سال. همه ما آرزو میکنیم که در سال 2019 گفت: اما ما باید در عوامل کنترل ما می توانیم. اضافه شده گردش هوا از درها و پنجره ها باز است که چگونه بسیاری از سوم کشورهای جهان رقیق هوا برای کنترل سل در بیمارستان Daniels اشاره کرد.

پزشکان ندارد, یک راه حل برای مدارس که در آن خطر ابتلا به معلمان از کوتاه 2 کلاس متفاوت خواهد بود که از قد دانش آموزان. اما به نظر می رسید به احتمال زیاد آنها را باز کردن و بستن و راه اندازی از راه دور به عنوان جامعه عفونت منحنی افزایش و کاهش یافت. "این یک ماراتن است نه یک دو سرعت. ویروس است و نه دور ماه آینده" Prystowsky گفت.

سردرگمی در میان پدر و مادر یک احساس جهانی Prystowsky هشدار داد. همه تحت استرس عاطفی. "آنچه ما استفاده می شود به انجام این کار برای سلامت روان — رفتن به ورزشگاه به کلیسا یا کنیسه داشتن احزاب بزرگ انجام یوگا داغ — کسانی که بسته به ما در حال حاضر." ما همه خسته و مضطرب و عزادار زیان او گفت:. "مردم ضربه محکم و ناگهانی در هر یک از دیگر ضربه محکم و ناگهانی در کارمندان" در فروشگاه های مواد غذایی. "ما همه در این با هم," او گفت:. بیشتر ما حمایت جامعه ما و محله ما بیشتر قصد داریم از این طریق دریافت کنید."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب