ماسک صورت قانون گسترش به همه کسب و کار در داخل و خارج

ما خم COVID-19 منحنی و با موفقیت کاهش می یابد گسترش ویروس گرگ هارت جمعه اعلام کرد. "این پیشرفت را نداشته اند م

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

ما خم COVID-19 منحنی و با موفقیت کاهش می یابد گسترش ویروس گرگ هارت جمعه اعلام کرد. "این پیشرفت را نداشته اند ممکن است بدون پشتیبانی قوی و تعهد عمیق از 450,000 ساکنان شهرستان سانتا باربارا, که در آغوش مسئولیت حفاظت از هر یک از دیگر," او گفت:. "این یک لحظه را جشن می گیرند."

بسیاری از آنها در حال حاضر انجام می دهند که فقط به عنوان شهر سانتا باربارا بسته هشت بلوک از خیابان دولت به ترافیک ماشین و مجاز رستوران ها به فشار خود را به تازگی بازگشایی شد اما به لحاظ اجتماعی-دورى کسب و کار بر روی پیاده رو. هارت توصیف "بسیار واقعی حس خوش بینی در هوا" را به عنوان بیشتر فروشگاه های بازگشایی توضیح 600 یا بیشتر در حال حاضر در شهرستان خود-فرآیند صدور گواهینامه.

هنوز هارت هشدار داد "که این جدید خرید و ناهار خوری فرصت های در دسترس آن نیز بسیار مهم را به یاد داشته باشید که ما باید همچنان به بسیار مراقب باشید." ما نمی توانیم اجازه گارد ما را گفت هارت یادآوری ساکنان به استفاده از اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و رعایت بهداشت. از او خواست که بازدید کنندگان به همان اقدامات احتیاطی در اینجا به عنوان آنها را در زادگاه خود. "بیایید همه به یاد داشته باشید," او گفت: "شلوغ سواحل سواحل بسته."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


دکتر ون فراموش-Reynoso تحویل بیشتر جدی اخبار در جمعه کنفرانس مطبوعاتی اعلام 12th county مرگ از COVID-19. این مصدوم بود سانتا ماریا ساکن در 70s خود را با شرایط بهداشتی اساسی, او گفت:. این منطقه گزارش شده 11 جدید جامعه موارد از دیروز و یکی اضافی زندان مورد آوردن کل شهرستان را در مجموع به 1,551. از این تعداد تنها 580 موارد تشخیص داده شده اند در جامعه کلی جمعیت از زمان شروع این بیماری همه گیر و 465 از آنها به طور کامل بهبود یافتند.

انجام Reynoso تکرار هر دو هارت شادی و کلمه از احتیاط. "من سپاسگزار است که سانتا باربارا کانتی می توانید لذت بردن از آزادی به عنوان ما بازگشایی کسب و کار و محل کار," او گفت:. "اما با آزادی در می آید. من مصرانه از شما را به انجام بخشی خود را در نگه داشتن جامعه ما بازگشایی شد."

به این منظور انجام Reynoso گفت که شهرستان افسر بهداشت دکتر هنینگ Ansorg جدید صادر بهداشت منظور نیاز است که در صورت ماسک توان در بیشتر شرایط و تنظیمات. منظور می رود به اثر در 5 p. m. روز شنبه, مارس 26 و مقرر است که ماسک های فرسوده شود "هنگامی که در داخل و یا در خط برای ورود به هر کسب و کار" و همچنین "هنگامی که با استفاده از حمل و نقل عمومی و خصوصی خدمات اتومبیل و یا سوار-های خودرو. رانندگان باید از پوشیدن چهره و پوشش در حالی که رانندگی یا کار با وسایل نقلیه صرف نظر از اینکه یک عضو عمومی است که در وسیله نقلیه."

و حتی بیشتر به طور قابل توجهی به نظم آمده است که "همه کسب و کار باید به نیاز کارکنان و پیمانکاران و صاحبان و داوطلبان به پوشیدن صورت پوشش در محل کار و در خارج از سایت کار locations." ماسک نیز اجباری در سازمان های دولتی و در طول بازدیدکننده داشته است به بیمارستان, دکتر, داروخانه و یا دندانپزشک.

سفارش صدق نمی کند به نوزادان و کودکان زیر 13 سال و یا کسانی که با مسائل مربوط به سلامت است که جلوگیری از آنها را از پوشیدن ماسک, آیا Reynoso گفت. نه نشانی از آن را به مردم اعمال می شود به تنهایی کار در یک دفتر خصوصی. "تا چه حد از این جهت است که بیشتر به سرعت گسترش به حداکثر میزان ممکن است," او گفت:.

انجام Reynoso تشویق ساکنان به آزمایش در هر یک از شهرستان رایگان تست سایت در سانتا ماریا لامپوک و سانتا باربارا. برنامه ملاقات در lhi.مراقبت/covidtesting یا تماس 1-888-634-1123.

"برای تو امن تعطیلات آخر هفته," او گفت:."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب