ماسک صورت دوباره نیاز به فرسوده در پنسیلوانیا فضاهای عمومی

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 4:46 PM EDT Jul 1, 2020این ماسک ها دوباره در پنسیلوانیا است.وزیر به

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

این ماسک ها دوباره در پنسیلوانیا است.

وزیر بهداشت دکتر راشل Levine اضافه شده به کسب و کار خود را منظور ایمنی روز شنبه گفت که در صورت ماسک پوشیده شده است باید هر زمان که هر کسی که خانه را ترک می کند. او قدرت به منظور این تحت کنترل و پیشگیری از بیماری عمل می کنند.

سفارش بلافاصله انجام می شود.

"این ماسک با ماندگاری منظور ضروری است به توقف افزایش اخیر در COVID-19 نفر از ما را دیده اند در پنسیلوانیا" رژیم صهیونیستی است. تام گرگ گفت. "کسانی که نقاط داغ را می توان برای موقعیت های که در آن ساکنان نیوکاسل بودند با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله – دو شیوه است که باید رعایت شود اگر ما می خواهیم برای حفظ آزادی های ما در محل ما بازگشایی."

بیشتر: نیویورک شهرستان می تواند به توقف کار خوب آن را انجام می دهند در برابر COVID-19

بیشتر: 2 خانواده سوال که چگونه لذت بخش هکتار به کار گرفته COVID مرگ عزیزان خود

تحت نظم پوشش صورت هستند که مورد نیاز مردم هستند:

  • خارج از منزل و قادر به به طور مداوم حفظ فاصله 6 فوت از افرادی که اعضای خانواده خود را;
  • در هر سرپوشیده محل که در آن اعضای عمومی به طور کلی مجاز;
  • در انتظار, در, رانندگی, یا عامل حمل و نقل عمومی و یا paratransit و یا در حالی که در یک تاکسی خصوصی خدمات مراقبت و یا سوار-به اشتراک گذاری خودرو ؛
  • اخذ خدمات از بخش بهداشت و درمان در تنظیمات از جمله, اما نه محدود به, بیمارستان, داروخانه, پزشکی, درمانگاه, آزمایشگاه, پزشک یا مطب دندان پزشکی, دامپزشکی, درمانگاه یا بانک خون ،
  • درگیر در کار و چه در محل کار و یا انجام کار متشکرم که تعامل فرد با هر عضو از کار در هر فضایی بازدید اعضای عمومی, کار در هر فضایی که در آن غذا آماده است و یا بسته بندی شده برای فروش و یا توزیع به دیگران در کار و یا راه رفتن را از طریق زمینه های مشترک و یا در هر اتاق یا منطقه محصور در خشکی که در آن افراد دیگر به جز برای اعضای فرد خانواده خود یا اقامت در حال حاضر زمانی که قادر به جسمی در فاصله.

افرادی که نمی پوشیدن ماسک به دلیل شرایط پزشکی (تنفسی مسائل مانع تنفس, سلامت روان, بیماری یا معلولیت) معاف از پوشیدن ماسک.

دیگران که معاف هستند عبارتند از:

  • افراد برای آنها با پوشیدن ماسک را ایجاد نا امن شرایط کار (عامل تجهیزات و یا اجرای وظایف خاص);
  • افرادی که نمی توانید حذف ماسک را بدون راهنما;
  • کودکان زیر 2 سال سن;
  • افرادی که در حال تلاش برای برقراری ارتباط با افرادی که مشکل شنوایی دارند و یا جایی که نیاز به دیدن دهان ضروری است برای ارتباط.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

این دستور به شرح زیر شبیه اخیر مقرر در کشورهای در سراسر کشور است.

ماسک صورت مورد نیاز خواهد بود در تمام اماکن عمومی در شهرستان ریهوبو ساحل 5 p. m. 1 جولای پس از محدودیت اضافه شد در روز سه شنبه. ماسک مورد نیاز در مرور فضاهای عمومی که در آن اجتماعی فاصله دشوار است و در داخل کسب و کار است که باز برای همه دیگر شهرهای ساحل در دلاور.

پنسیلوانیا منظور این است که در اثر تا اطلاع ثانوی.

لوین را منظور می آید بر روی پاشنه از گرگ یادآوری شنبه مورد نیاز و اجرای برای مشتریان در رستوران ها و کافه ها.

تحت سبز فاز رستوران ها و کافه ها را می توان در بیش از 50 درصد ظرفیت و کاربران باید از پوشیدن ماسک هنگامی که آنها نشسته است. وجود دارد دیگر نیاز است که دولت که در آن کارکنان و مشتریان می تواند ایستادن و نشستن.

ایالتی پنسیلوانیا پلیس اداره مشروب کنترل اجرای خواهد شد انجام چک انطباق در مراکز مجاز به اطمینان حاصل شود که نیازهای برآورده.

عدم تطابق می تواند به استناد خوب تا 1000 $و ممکن است تعلیق/ابطال مشروب مجوز.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن