ماسک صورت یک حرکت ساده از مشترک احترام می گوید سرپرست

دکتر هنینگ Ansorg Santa Barbara County سلامت افسر گفت که او خوشحال بود برای دیدن بسیاری از سانتا باربارا کسب و

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

دکتر هنینگ Ansorg Santa Barbara County سلامت افسر گفت که او خوشحال بود برای دیدن بسیاری از سانتا باربارا کسب و کار بازگشایی در روزهای اخیر به ویژه در خیابان دولت به تازگی ایجاد تفرجگاه عابر پیاده. اما Ansorg تاسف او شاهد مکرر و افزایش موارد از مردم حفظ فاصله فیزیکی. "این ما را نگران," او گفت:. به همین دلیل او اجرا درمانی جدید جهت است که حکم پوشیدن ماسک صورت در داخل و یا در انتظار در خط برای همه کسب و کار او توضیح داد.

Ansorg اذعان کرد که وجود دارد این است که متضاد شواهد علمی در سراسر اثر facemasks در طول یک ویروسی همه گیر. اما در حالی که علم در حال انتظار به ما جواب قطعی او رفت و ما باید به احتیاط. "پوشش صورت یک حرکت ساده از مشترک احترام به محافظت از همسایگان ما" گفت: سرپرست گرگ هارت. "ما همه در این با هم و ما را از این طریق دریافت کنید با هم با در نظر گرفتن مراقبت از هر یک از دیگر."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هارت گفت: او را شنیده اعتراض بیش ماسک صورت. "من تشخیص برخی از مردم از دیدن این نظم جدید به عنوان یک نفوذ در انتخاب شخصی است." او توضیح داد: در حال حاضر که ساکنان اختلاط و تعامل بیشتر میان بازگشایی فروشگاه ها و رستوران ها خطر انتقال شده است بالا. "اگر شما می خواهید به نگه داشتن کسب و کار باز ما باید همه به اشتراک بگذارید و متعهد به این مسئولیت جدید," او گفت:.

بیش از دو بعدی به سه هفته Ansorg گفت: او و تیم او خواهد بود از نزدیک نظارت سانتا باربارا COVID-19 داده ها برای هر خوشه در عفونت. و در حالی که ماسک های صورت در حال حاضر اجباری در بیشتر مکان آنها نه یک جایگزین برای اجتماعی فاصله او تاکید کرد. که باقی می ماند و موثر ترین ابزار به سرعت گسترش یافته است.

هارت همچنین جشن سانتا باربارا اقتصاد دوباره به زندگی است. "بسیار پیشرفت کرده است در چند روز گذشته که آن را تقریبا نفس" او گفت:. بسیاری از رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی را سریع کسب و کار در طول تعطیلات آخر هفته, او گفت:, و فروش گاز در حال بازگشت به نزدیک به 70 درصد از پیش COVID سطوح. کلیساها دوباره مجاز در فرد خدمات و سالن مو و آرایشگر مغازه ها پشت در محل کار. "آنها نیروبخش برای رفع do-it-yourself کوتاهی مو و رنگ رفته اشتباه" هارت شوخی آرزوی او هنوز هم تا به حال به اندازه کافی به نیاز به تر و تمیز.

زمان جدید ماسک صورت منظور این است که برای حمایت از بازگشایی و حتی بیشتر کسب و کارهای محلی اما نیز اطمینان حاصل شود که ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای جلوگیری از جامعه انتقال هارت گفت. "ما نیاز به بازگشایی اقتصاد ما و ما نیاز به امن است."

از روز شنبه 28 مارس در سانتا باربارا کانتی گزارش 20 مورد جدید از COVID-19 12 از آنها در شهرستان سانتا ماریا و 5 در شهر سانتا باربارا. هیچ مورد جدید گزارش شده در لامپوک زندان پیچیده هر چند مسئولان شهرستان باید در عین حال به اذعان سوم مرگ وجود دارد که منعکس شده در اطلاعات فدرال منتشر شده در اوایل این هفته. از شهرستان 1,624 تعداد موارد تایید شده از جمله بیش از 1000 نفر در زندان پیچیده 1,396 بهبود یافته اند. سیزده نفر کشته شده اند.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب