Facebook صفحه باعث دیوانگی بیش 'پرچم سوزاندن' در Gettysburg به یاد می آورد رویداد در سال 2017

Hanover Evening Sunمنتشر شده 6:10 PM EDT Jun 25, 2020یک ناشناس اجرا Facebook صفحه تماس برای سوزاندن پرچم در Ge

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

یک ناشناس اجرا Facebook صفحه تماس برای سوزاندن پرچم در Gettysburg ایجاد کرده هم بزنید در هانوفر-Adams منطقه است.

"پشت سر گذاشت ایالات متحده آمریکا" آغاز شده بود در تاریخ 2 ژوئن 2020 و ایجاد یک رویداد خواستار "صلح آمیز پرچم سوزاندن به مقاومت در برابر پلیس" در گتیزبرگ در جولای 4.

صفحه و رویداد قابل مشاهده بودند به مردم از طریق پنج شنبه شب. اما در صبح روز پنج شنبه در یک پیام از Facebook به نظر می رسد بیان کرد که این محتوا در دسترس نیست و این که "این لینک ممکن است منقضی شده و یا صفحه تنها ممکن است قابل مشاهده برای مخاطبان است که شما نیست ،

زمانی که رسیده بعد از ظهر پنجشنبه یک Facebook سخنگوی شرکت گفت: خورشید شب که "رویداد صفحه برداشته شد زمانی که ما معلول حساب در پشت آن برای شکستن قوانین ما در برابر حفظ بیش از یک Facebook account."

این شرکت گفته است که در ادامه به نگاه به این وضعیت است.

این رویداد تا به حال نام برای هواداران به نشان می دهد تا به ملی گورستان به "اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه غیر مسلح غیرنظامی" و ادعا کرد که ایالات متحده آمریکا پرچم هم پرچم آبی و زندگی موضوع پرچم خواهد بود سوخته است. پست همچنین اظهار داشت که هواداران خواهد بود "از نظر قانونی مسلح است."

اگر چه این رویداد برای مردم خواست تا برای نشان دادن جسمی در Gettysburg, جزئیات ذکر شده در آن را به عنوان یک "رویداد آنلاین" با بیش از 250 نفر در پاسخ به "رفتن" و 800 مطلب "علاقه مند است."

در پاسخ هزاران نفر از مردم آب گرفتگی صفحه با نظرات محکومیت صفحه خود پست. برخی حتی ایجاد شده ضد حوادث در Facebook با حداقل سه گروه جداگانه برنامه ریزی برای سازماندهی و نشان می دهد تا در گتیزبرگ در جولای 4.

بیشتر: 2017: Gettysburg مقامات پارک: مؤتلفه بناهای تاریخی در اینجا به ماندن بگیرید

بیشتر: آیا مؤتلفه بناهای تاریخی در Gettysburg میدان جنگ سزاوار موشکافی?

یک حساب توییتر است که با استفاده از همان نام و ارسال پیام های مشابه به عنوان "چپ پشت سر ایالات متحده آمریکا" Facebook حساب به حالت تعلیق در آمد که پلت فرم رسانه های اجتماعی در روز چهارشنبه برای نقض این سایت قوانین.

بعد از آن شب Gettysburg قصبه منطقه ای و ایمنی عمومی سازمان منتشر شد بیانیه ای خطاب به رسانه های اجتماعی پست.

"ما می خواهیم برای اطمینان از کسانی که به ما خدمت می کنند که ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات احتیاطی در اختیار ما برای حفظ امنیت ساکنان و بازدید کنندگان به این منطقه و همچنین حفاظت از اموال شامل کسب و کار و خانه و بناهای تاریخی و کلیساها و دیگر گنجینه های تاریخی واقع در بیشتر Gettysburg منطقه" اظهار داشت: Gettysburg قصبه رئیس پلیس رابرت Glenny جونیور

یک سخنگوی Gettysburg ملی نظامی پارک گفت: پارک خود را دریافت کرده بود برای اولین بار مجوز نرم افزار برای ژوئیه 4. این نرم افزار به صورت یک جدول به دست ادبیات در قانون اساسی و منشور حقوق.

فعلی رسانه های اجتماعی-سوخت برخورد نزدیک پژواک وقایع که تقریبا دقیقا سه سال پیش.

در اوایل ماه ژوئن سال 2017 به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در وبلاگ پست گفته است که "Antifa" ایجاد کرده Facebook رویداد اعلام نیت به بی حرمت قبر و سوزاندن مؤتلفه پرچم در Gettysburg میدان جنگ در تاریخ 1 ژوئیه 2017. (ضد افترا لیگ تعریف "Antifa" به عنوان "یک مجموعه از گروه شبکه و افرادی که بر این باورند در, فعال, تهاجمی مخالفان به مراتب جناح راست جنبش است.")

از Facebook رویداد – و خشم است که به دنبال آن پاره پاره از طریق پلت فرم آنلاین در نهایت منجر صدها نفر از مردم از گروه ها از جمله املاک 3 درصد افزایش یافته است فرزندان جانبازان مؤتلفه مکانیزه سواره نظام و مریلند فرزندان جانبازان مؤتلفه به نشان می دهد تا به میدان جنگ در تاریخ 1 ژوئیه برای "آزادی تجمع" برای مقابله با هر گونه Antifa حامیان.

هیچ شخصی از اعضای Antifa نشان داد تا آن روز. هیچ پرچم به آتش کشیده شدند و هیچ گورهای تخریب شد. تنها بروز خشونت رخ داده است که 23 سال Shippensburg مرد حضور در این تجمع به طور تصادفی به ضرب گلوله خود را در ران با یک هفت تیر.

روز قبل از این رویداد نمایندگان از یک گروه به نام "Central PA Antifa" را تکذیب کرد آنها تا به حال هر گونه دخالت و گفت: این شایعات ناشی از جعلی Facebook صفحه بود که جعل هویت سازمان است.

"این صفحه نیست اجرا شده توسط antifascists اما alt سمت راست عضو شورای نظارت مدت در تلاش برای بی اعتبار ساختن Antifa, ایجاد سردرگمی و تلاش برای به هم بزنید خشونت" گروه گفت: در یک ایمیل به خورشید شب.

اين مقاله به روز شده در 6:15 بعد از ظهر روز شنبه به اظهارات روز رسانی از Gettysburg ملی نظامی پارک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب