فانتزی T-پیراهن بسته می شود بعد از 40 سال از کسب و کار در برکلی

محلی سفارشی تی شرت خرده فروش, فانتزی, تی شرت بسته درهای خود را پس از بیش از 40 سال از بهره برداری در میان COVI

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

محلی سفارشی تی شرت خرده فروش, فانتزی, تی شرت بسته درهای خود را پس از بیش از 40 سال از بهره برداری در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

تاسیس در سال 1978 شرکت متخصص در سفارشی روی صفحه نمایش چاپ به صورت كم و پوشاک. با توجه به مالک و مدیر آرتور Choy, فانتزی, تی شرت شروع به تجربه مشکلات در طول سال 2019 را فصل تعطیلات یک دوره است که به طور معمول خوب برای کسب و کار.

فانتزی تی شرت بود که نه تنها کسب و کار مواجه درآمد مسائل در آن زمان — با توجه به Choy Bobby G پیتزا فروشی در خیابان دانشگاه دیدم شبیه قطره در کسب و کار.

فشار برای بهبود فروش ساخته شده بود در سال 2020 تا کسب و کار بسته شده در طول COVID-19 بیماری همه گیر. Choy با اشاره به همه گیر به عنوان یک عامل مهم در بسته شدن کسب و کار.

برای فانتزی, تی شرت, تعطیلی مدارس در پاسخ به COVID-19 همه گیر تا به حال تأثیر عمده ای.

"برای ما اکثر کسب و کار ما می آید از موسسات آموزشی مانند دانشگاه برکلی یا برکلی بالا" چوی گفت. "ما تغذیه کردن آنها حوادث — وقتی coronavirus را تکان داد مدارس این موج به ما. هنگامی که مدرسه را در جلسه آنها نمی نیاز پیراهن برای walkathons یا احزاب هالووین و یا حوادث دیگر."

با وجود مکان فیزیکی را بسته Choy در نظر دارد به نگه داشتن کسب و کار در حال اجرا آنلاین در حالی که pivoting نسبت به ساختمان کنار خرده فروشی کسب و کار. با توجه به Choy سفارشی روی صفحه نمایش چاپ طرف خواهد شد قرار داده و نگه دارید تا کسب و کار است "حل و فصل کردن."

برای فروشگاه آنلاین, Choy گفت که او می خواهد به تمرکز بر قرار دادن فروشگاه خود مارک لباس خط. در حالی که وب سایت رسمی اتحاد افتتاح فروشگاه آنلاین برنامه ریزی شده برای بهار Choy اضافه شده است که به احتمال زیاد تا پایان تابستان.

Choy همچنین ابراز علاقه بازگشایی محل فیزیکی در برخی از نقطه در آینده است.

"آن بوده است سوار دیوانه, مثبت, صحبت," چوی گفت. "ما قطعا نمی خواهید به نزدیک اما ما تا به حال با توجه به این شرایط است."

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن