Farm & Lands Trust's new home: historic Western Maryland R&R freight station on N. George St.

نیل استربیگ یورکدیلی رکورد منتشر شده 11:24 هستم EDT اوت 24, 2020یکی از املاک تاریخی مارکی مرکز شهر یورک در حال

توسط NEWSWORLDS در 3 شهریور 1399

یکی از املاک تاریخی مارکی مرکز شهر یورک در حال گرفتن یک زندگی دوم است.

ایستگاه حمل و نقل راه آهن مریلند غربی به تازگی تحت نوسازی قرار گرفت. ایستگاه حمل و نقل طولانی خالی، که به سال ۱۸۹۶ برمی گردد، همچنین خانه جدید مزرعه و زمین های تراست شهرستان یورک خواهد بود. این ایستگاه آخرین بار دهه ها پیش به عنوان ایستگاه انتقال دانه مورد استفاده قرار گرفت.

"پروژه دفتر مریلند غربی تعهد مداوم شرکت ما به سرمایه گذاری جامعه و پروژه های حفظ تاریخی را به نمایش می گذارد. ما امیدواریم پیامی بفرستد که تکانه احیا در یورک زنده و خوب باقی می ماند.» تیموتی کینسلی رئیس جمهور کینزلی در بیانیه ای اعلام کرد. "این یک پروژه کوچک اما بسیار قابل توجه برای مرکز شهر یورک و در منطقه توسعه مجدد مثلث شمال غربی است."

Kinsley خریداری ساختمان در سال 2011 و اعلام کرد برنامه هایی برای نوسازی ساختمان 2،684 فوت مربع در زمستان گذشته در طول مرکز شهر Inc 's سالانه مرکز شهر به روز رسانی. تیم کینزلی سازندگی بر روی یک مرمت بیرونی از جمله نشانه های راه آهن دست نقاشی شده ساختمان تمرکز کرد.

ورودی ساختمان نیز با استفاده از طرح های طراحی اصلی توسط معمار برجسته یورک جان ای دمپ ولف بازسازی و ترمیم شد. معماران و اعضای تیم در نزدیکی Warehaus به عنوان مشاوران حفظ تاریخی اولیه کار می کردند.

قبل از آن را ببینید: ایستگاه تاریخی حمل و نقل مریلند غربی در خیابان جورج شمالی در حال بازسازی

مزرعه و زمین اعتماد خواهد شد از 156 N. جورج دفاتر خیابان خود را به ساختمان تاریخی آغاز در روز سه شنبه نقل مکان, سپتامبر 1.

شان کنی، مدیر اجرایی مزرعه و لند تراست می گوید: «ما هیجان زده ایم زیرا این ساختمان اکنون در مرکز شهر برای هریتیج ریل تریل خواهد بود، جایی که ما صدها جریب را با موفقیت حفظ کرده ایم.»

پس از حرکت در مزرعه و زمین اعتماد امیدوار است برای برگزاری یک خانه باز به نمایش گذاشتن ساختمان. طبقه اول برای فضای ملاقات استفاده خواهد شد و طبقه بالا به عنوان فضای اداری برای زمین اعتماد استفاده می شود. کنی گفت هنگامی که محدودیت های COVID برداشته می شود او قصد دارد به استفاده از برخی از اتاق های جلسه طبقه اول ساختمان به عنوان یک فضای جامعه محدود در آینده است.

مزرعه و زمین های طبیعی اعتماد در سرعت برای حفظ 1500 هکتار در سال جاری ، با توجه به کنی است. از زمان راه اندازی آن در سال ۱۹۹۰، اعتماد غیرانتفاعی به حفاظت از بیش از ۱۳۵ سهولت حفاظتی و بیش از ۱۱٬۰۰۰ هکتار زمین در سراسر شهرستان یورک کمک کرده است.

نیل استربیگ روزنامه نگار روزنامه یورک دیلی رکورد و متصدی یورک در خبرنامه Move است. او را می توان در nstrebig@ydr.com 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

از خوندن داستان هايي مثل اين لذت ببري؟ به ما کمک کنید چراغ ها را روشن نگه دارید و برای اشتراک دیجیتال YDR ثبت نام کنیم و از روزنامه نگاری محلی حمایت کنیم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن