Farmworkers در سانتا ماریا برنده بهتر و دستمزد و شرایط کار

در سانتا ماریا کار اختلاف آشکار در این زمینه در رانچو لاگونا مزارع در طول ماه مه و ژوئن است که جلب توجه به تقا

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

در سانتا ماریا کار اختلاف آشکار در این زمینه در رانچو لاگونا مزارع در طول ماه مه و ژوئن است که جلب توجه به تقاطع بین COVID-19 همه گیر و مسائل در کار و فقر و حقوق کارگران. کارگران ناراحت آنچه که آنها را دیدم به عنوان یک فرهنگ از غفلت و expendability سازمان برای دستمزد بالاتر و شرایط کاری امن تر آوردن آنها را به جنگ با رهبری در رانچو لاگونا مزارع در سانتا ماریا و Driscoll های غول پیکر بری کنگلومرا که رانچو لاگونا یک منطقه ای تامین شود.

در یادداشتی خطاب به کارگران رانچو لاگونا مورخ 15 ژوئن شهرستان برنامه ریزی کمیسر و صاحب رانچو لاگونا لری Ferini اعلام کرد که توافق رسیده است که تصدیق حق کارکنان به سازمان ارائه زیرساخت های اضافی برای فعال کردن بیشتر اجتماعی فاصله در محل کار و از همه مهمتر اعطای افزایش 20 سنت در هر جعبه توت فرنگی, افزایش کارگر پرداخت از $1.90 هر جعبه به $2.10. در حالی که Ferini ستایش کارکنان به عنوان "ضروری" کارگران و تحسین خود را به پایداری در برابر شرایط دشوار و تحت COVID-19 کارگران و فعالان می گویند که آنها تحت درمان قرار گرفتند زیرکی توسط مدیریت در بسیاری از این دوره از اختلاف است.

مشغول به کار در مشاغل هستند که از لحاظ جسمی خسته کننده و از لحاظ اقتصادی مخاطره آمیز در بهترین زمان farmworkers می گویند که COVID-19 همه گیر است و بزرگ شده چه آنها می گویند این است که یک فرهنگ از غفلت و ناکافی پرداخت که منجر حدود 100 کارگران را به شرکت در یک کار توقف در اوایل ممکن است. فعالان درگیر در مناقشه می گویند که پاسخ مدیریت حداقل در یکی از بی اعتنایی و حتی خصومت.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"هنگامی که کارگران برای اولین بار ارسال شده نارضایتی خود و شرکت در یک کار توقف در ماه مه خود را [مدیریت] پاسخ بود به تماس و اجرای قانون" گفت: Zulema alemán در یک جامعه سازمان مرکزی سواحل داد ایران به یک اقتصاد پایدار (علت). "در زمان عادی به پرداخت هزینه برای این کار کمرشکن این است که در حال حاضر کم و در حال حاضر با هزینه های بالاتر از چیزهایی مانند مراقبت از کودکان به دلیل ویروس آن را کاملا غیر قابل تحمل."

اختلاف آغاز شده در مارس 4, زمانی که کارگران سازمان یافته یک کار توقف در اعتراض به آنچه آنها گفته بودند ناکافی دستمزد و منابع کافی برای محافظت از کارگران از COVID-19. یک کارمند که صحبت با مستقل در ماه مه به شرط ناشناس ماندن گفت که زمانی که مدیریت به نام اجرای قانون در واکنش به توقف کار, چند نفر از کارگران فکر یخ بوده است به نام. "بسیاری از مردم به خصوص برخی از زنان وحشت زده بودند گفت:" کارمند.

در مه 25, رانچو لاگونا ابراز تمایل برای بالا بردن کارگر پرداخت از $1.90 به 2 $در هر جعبه توت فرنگی. برخی از کارگران تمایل به پذیرش این, به عنوان یک برنده. آنها نگران اگر آنها فشرده شانس خود را, آنها ممکن است در نهایت با هیچ چیز در همه, ابطال تلاش های خود را و خطرات آنها در زمان هنگامی که آنها تصمیم به سازماندهی.

اما دیگران با استناد به افزایش قیمت چیزهایی مانند مراقبت از کودک و مواد غذایی با توجه به COVID-19 می خواستم به فشار برای $2.15 یک جعبه. "10 درصد افزایش کافی نیست" گفت: کارگر در ماه مه. "حتی زمانی که ما یک فصل خوب ما به سختی به اندازه کافی برای پوشش هزینه های. وجود دارد هرگز به اندازه کافی به سمت چپ بیش از پس انداز. وجود 65 سال و مردان هنوز هم از چیدن در این زمینه از آنجا که آنها نمی تواند به توقف. من نمی تواند به توقف."

در حالی که دستمزد و شرایط کار ممکن است نقطه اصلی مشاجره در اختلاف فقط به عنوان در حال حاضر خشم بیش از این احساس در میان کارگران که آنها را به عنوان مصرفی: ضروری است به اندازه کافی برای انجام کمرشکن کار در حالی که با پوشیدن ماسک در خفقان گرما, اما لازم نیست به اندازه کافی به مستحق دستمزد قابل زندگی و یا منافع. "They don't care about us. آنها همین حالا با ما ارتباط برقرار کنید. آنها را پشتیبانی نمی کند ما. آنها فقط می خواهند ما را به نگه داشتن کار" گفت: کارگر در ماه مه. "آنها می دانند که بسیاری از ما نمی توانیم به توقف کار به طوری که آنها نمی گوش دادن به ما."

در 28 مه کارگران و فعالان ارائه دادخواست به Driscoll را با امضای 75 کارگران خواستار بهتر دستمزد و شرایط کار. با توجه به آزادی مطبوعات از علت Driscoll کارکنان "حاضر به آنها را دریافت و به جای آن به نام پلیس به کارگران حذف شده از اموال" که از آنها به نام "آشکار عمل تهدید." پس از آن بود, با توجه به آزادی مطبوعات است که کارگران و فعالان تصمیم به "تعامل با مخاطبان گسترده تر" و راه اندازی یک طومار خواستار Driscoll را به تشویق رانچو لاگونا برای اجرای تغییرات مورد نظر. درخواست برداشت ملی توجه و جمع آوری بیش از 57,000 امضا در کمتر از دو هفته و ارائه شد به Driscoll را در تاریخ 9 ژوئن.

Driscoll را ندارد تاثیر مستقیم بر کار سیاست و حقوق و دستمزد ارائه شده توسط رانچو لاگونا یک نقطه آنها تاکید کرد در پاسخ به پرسش از مستقلگفت: دخالت خود را خواهد "تداخل با عملیات جداگانه و مستقل کسب و کار از رانچو لاگونا مزارع." Driscoll همچنین اظهار داشت که کار خود را با استانداردهای "نیاز به حق به اقدام جمعی احترام و بدون دخالت و یا تلافی جویانه" و اختلاف در رانچو لاگونا شد بیش از سطح دستمزد نه نقض کالیفرنیا دستمزد قانون است.

در حالی که رانچو لاگونا صاحب لری Ferini نیست, پاسخ به سوالات, از مستقلبیانیه ای از Ferini در ژوئن 9 دادخواست تسلیم اظهار داشت که تصمیم به تماس کلانتر زمانی که کارگران در ابتدا راه می رفت خاموش شد "دیده می شود به عنوان یک قدم اشتباه و باعث فرسایش اعتماد کارکنان." در این بیانیه از Ferini همچنین اشاره کرد که رانچو لاگونا خواهد بود با در نظر گرفتن گام های بیشتر برای ایجاد اجتماعی فاصله آسان تر در این زمینه و ارائه مدیریت با آموزش در حل تعارض.

توافق بین رانچو لاگونا رسما رسیده در ژوئن 11, مبنی بر حق کارگران برای سازماندهی و بدون ترس از تلافی افزایش 20 سنت در هر جعبه توت فرنگی و سه برابر این مقدار از سایه های ارائه شده توسط مزرعه برای فعال کردن بیشتر موثر اجتماعی فاصله با توجه به هازل Davalos, یک سخنگوی علت.

پرسید که چه نوک تعادل در اختلاف, علت سازمان Zulema Aleman گفت که درخواست آنلاین به نظر می رسید برای جلب توجه و ضرورت به خواسته ها و تحت فشار قرار دادن مزرعه و Driscoll و "در آورده عمومی به عنوان کسی که می تواند نگه دارید شرکت پاسخگو اگر آنها قادر به نگه داشتن خود را پاسخگو باشد."

با این حال او افزود که پیروزی آغاز شده و به پایان رسید با کارگران است. "همه چیز بر اساس سازماندهی کارگران را در آغاز راه است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن