سرنوشت 8: کدام NBA کنفرانس غرب تیم را دستگیر آخرین دانه?

NBA فصل خواهد شد و به احتمال زیاد از سر ژوئیه 31 در اورلاندو فلوریدا با 22 تیم های دعوت شده به بازی هشت فصل به

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

NBA فصل خواهد شد و به احتمال زیاد از سر ژوئیه 31 در اورلاندو فلوریدا با 22 تیم های دعوت شده به بازی هشت فصل به طور منظم بازی ها برای تعیین حذفی بذر, با بازی در سری بر روی آن ضربه بزنید باید هشتم و نهم دانه در چهار بازی از هر یک از دیگر.

از شش کنفرانس غرب تیم رقابت برای هشتم spot — the Phoenix Suns, Memphis Grizzlies, New Orleans Pelicans, Portland Trail Blazers, سن آنتونیو اسپرز و Sacramento Kings — پلیکان بهترین شرط بندی به پلی آف.

The Phoenix Suns در مقابل حداقل به احتمال زیاد به ادعای نهایی دانه به عنوان 13th, دانه, آنها خوش شانس هستید حتی به دعوت شده به اورلاندو. بعلاوه خورشید را شاید سخت ترین باقی مانده برنامه از هر یک از این تیم ها است. سیمرغ دهکدهای از دست داد پنج نفر از آن گذشته هفت بازی و پیش بینی شده است به بازی در برابر مشروع حذفی مدعی در هفت از آن هشت بازی.

سن آنتونیو اسپرز بهگزارش گفت: "همه چیزهای بزرگ باید به پایان رسیده است." اگر چه آنها در حال حاضر با فیلادلفیا 76ers برای NBA رکورد 22 متوالی حذفی ظاهر اسپرز به دنبال مانند بزرگ شکست — تیم ملی فقط از دست داده و شروع به جلو LaMarcus Aldridge بود که پمپاژ حدود 18.9 امتیاز در هر بازی به پایان فصل جراحی شانه. سن آنتونیو است که تنها دو بازی پیش از ناچیز Phoenix Suns و برنامه آن نیز به نظر می رسد می شود بسیار دشوار است. شش نفر از آن هشت بازی های باقی مانده خواهد شد به احتمال زیاد گودال آن را در برابر زمان حذفی تیم و هر تیم در آن بازی خواهد کرد دارای یک رکورد بهتر از ایشان.

ساکرامنتو کینگز در حال نشستن 3.5 بازی پشت ممفیس اما موفق به کسب 13 از 20 بازی گذشته خود. ساکرامنتو تا به حال مقدار زیادی از حرکت قبل از خاموش کردن آن متناقض جوان هسته ای همراه با 18 رتبه تهاجمی و دفاعی بهره وری نشان می دهد حرکت خود را نمی خواهد انجام. د'Aaron فاکس شد و اشک اما حتی او نمی تواند را تشکیل می دهند برای پادشاهان' درهم و برهم شروع می شود. اگر چه ساکرامنتو برنامه نیست سخت ترین آن را نمی خواهد بود آسان برای این تیم را تا 3.5 بازی در حالی که رقیب با حمله juggernauts مانند هیوستون راکتس و دالاس ماوریکس.

پورتلند تریل بلیزرز شانس بهتری نسبت به خورشید اسپرز یا پادشاهان انجام دهد. سوپراستار Damian Lillard آمد به نظر تماس بازی های باقی مانده در این خلاصه شده فصل "بی معنی" اما پورتلند نخواهد بود هر بازی بی معنی بازی ها — هر matchup در برنامه خواهد بود بسیار مهم برای ساختن یا شکستن آن حذفی امیدوار است. تریل بلیزرز به احتمال زیاد باید به صورت یک جریان حذفی تیم در هر بازی و ترکیب سابق شروع مرکز Yll Nurkić دوباره به صف. اگر چه گرفتن Nurkić بازگشت است به علاوه آن را به او را بیش از هشت بازی به سازگار بعد از اینکه بیش از یک سال و با توجه به آسیب های پا. تریل بلیزرز را واقعا نیاز به فروغ دنباله دار به منظور ایجاد یک postseason اجرا شود.

ممفیس گریزلیز در حال حاضر برگزاری فینال حذفی, نقطه, اما آنها به سختی برنامه جلوتر از آنها و رقابت برای آخرین دانه را به بسیاری از حباب تیم برخی از انگیزه فوق العاده است. در بالای این چالش ممفیس نیز باید به صورت امثال Milwaukee Bucks که بهترین رکورد در لیگ, یوتا جاز که در حال حاضر چهارمین دانه و که برنده پنج تا از شش بازی ها و شهر اوکلاهما تندر مسلما پرطرفدارترین تیم در NBA قبل از همه گیر ناشی از خاموش کردن.

نیواورلئان پلیکان در حال حاضر 10 دانه, اما آنها بهترین انتخاب را به پلی آف با یک برنامه نور که شامل تنها سه زمان کنفرانس غرب حذفی تیم و در دو بازی برابر ممفیس تیم پلیکان ثابت کرده اند که می توانید آنها را ضرب و شتم. در دو فصل به طور منظم ترکیب هیرو به پلیکان برنده کاملا راحت برنده 10 امتیاز در اولین بازی بدون ستاره رو به جلو صهیون ویلیامسون و مسیریابی گریزلیز با 28 امتیاز در رتبه دوم مسابقه. اگر چه تاریخ نشان می دهد که فصل به طور منظم ترکیب هیرو نیست قطعی آن بازی در حال حاضر بهترین محک ما برای امیدوار نیواورلئان تیم.

چه پلیکان در عدم حذفی تجربه آنها را در عمق و تطبیق پذیری. Rookie احساس ویلیامسون گرفته شده بسیار ویژه از اواخر سال به طور متوسط تقریبا 24 امتیاز و هفت ریباند در هر بازی. علاوه بر Williamson, پلیکان احتمالا بهترین دفاعی backcourt در لیگ در ساق پوش, جوراب توپ و Jrue تعطیلات. علاوه بر این آنها باید همه ستاره براندون اینگرام و کهنه کار ماهر JJ Redick به آنها مقدار زیادی از قدرت شلیک تهاجمی. پلیکان' پویا فهرستی از آنها را ترسناک بالقوه شماره 8 دانه حریف برای هر مدعی حذفی.

جاستین کیم می نویسد: برای خرس بایت. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن