فدرال آدم ربایان

آیا ما با یک دولت که اعزام unidentifiable سربازان طوفان و گشتاپو مانند اراذل و اوباش به ربودن شهروندان آمریکا

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

آیا ما با یک دولت که اعزام unidentifiable سربازان طوفان و گشتاپو مانند اراذل و اوباش به ربودن شهروندان آمریکایی کردن خیابان های شهر آنها را وادار به بینام و وانت و درایو آنها را به مکان نامعلومی برای یک نامشخص طول زمان ؟ چه ما در تماس با یک دولت که در نظر ورزش ما 1st اصلاح حقوق آزادی بیان و آزادی اجتماعات نه تنها به عنوان تهدید به آن قدرت اما به عنوان جنایت که توجیه اعمال بی خشونت?

اشاره: طرفداران آن از جمله آیکون های حقوق بشر و ارزش های دموکراتیک به عنوان آدولف هیتلر و بنیتو موسولینی و فرانسیسکو فرانکو. با افتخار دنبال رد پای خود را در هیچ یک دیگر از پرتقال, غول, Donald J. Trump. چه کس دیگری می ناله که جنایت کار محکوم و perjurer راجر سنگ تحت درمان قرار گرفت "بسیار ناعادلانه" و سزاوار تخفیف حکم او در حالی که پورتلند "دیوار مادرم" و دیگر معترضان مسالمت آمیز بودند که با گاز کشته اشک دستگیر و بازداشت بدون احتمالی علت ؟

خوب. زمان است! مغلوب ساختن پیشی جستن پذیرای یک فاشیست ایدئولوژی و با بهره گیری از آن بی قانون و بی پروا تاکتیک با مصونیت از مجازات. همه کسانی که ارزش حکومت قانون و نهادهای دموکراتیک ما باید رای بر این اساس در ماه نوامبر. جو بایدن کامل نیست, اما او نمی خواهد صبر کنید برای یک "معجزه" برای پایان دادن به COVID-19 همه گیر خواهد شد و افتخار ریاست جمهوری سوگند به حفظ و دفاع از قانون اساسی ایالات متحده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب