احساس استرس در حال حاضر؟ در اینجا یک یادآوری است که همه چیز درست خواهد شد

سمسترز ميتونه مزخرف باشه . تکالیف استرس زا هستند و یک روز پر از سخنرانی می تواند تخلیه باشد. بعضي وقتا خيلي چي

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

سمسترز ميتونه مزخرف باشه . تکالیف استرس زا هستند و یک روز پر از سخنرانی می تواند تخلیه باشد. بعضي وقتا خيلي چيزا بايد بگيره . بنابراین در اینجا یک یادآوری دوستانه است که همه چیز درست خواهد شد! شما از طریق موقعیت های استرس زا قبلی و شما را از طریق این، بیش از حد دریافت کنید. اگر این کافی نیست، در زیر شما می توانید برخی از اثبات است که شما قادر خواهید بود برای دریافت از طریق ترم پیدا کنید.

شما در حال حاضر از طریق یادگیری آنلاین رفته

در این مرحله، گرفتن کلاس های آنلاین چیز جدیدی نیست. مطمئنا، این ترم اول است که به طور کامل آنلاین است، اما این واقعیت شما کلاس های آنلاین گرفته اند را تغییر نمی دهد. اين چيز جديد و ترسناکي نيست . پس، ميتوني از هر چيزي که اومدي استفاده کني تا ترم گذشته رو پشت سر ببيني تا از اين يکي رد بشي.

برای هر چیزی که روی سرفصل است ترم زیادی هست

نگاه کردن به سرفصل در حال حاضر می تواند کمی استرس زا باشد. پر از تن کار است که هنوز انجام نداده ای. شايد بدوني چطور ميتوني از پسش بر بياي مهم به یاد داشته باشید اگر شما در مورد آن نگران است که همه کار بر روی سرفصل است در سراسر یک ترم کامل گسترش -- ما در حال صحبت کردن در مورد سه ماه است. آن را نمی خواهد مانند بیش از حد احساس اگر شما فقط استفاده از کمی از مدیریت زمان! بنابراین، ترم را یک روز در یک زمان و شما با تمام آن کار در هیچ زمان انجام می شود.

شما می توانید از یک واگذاری بد بهبود می یابند

گرفتن نمره بد هيچوقت احساس خوبي نداره . این می تواند یک کلاس بلافاصله استرس زا به عنوان شما برنامه ریزی چگونه به شکست کل کلاس و یا GPA خود را یک nosedive. اگر خودتان را در این مارپیچ پیدا کنید، نفس عمیقی بکشید و افکارتان را کند کنید. شکست در یک واگذاری پایان جهان نیست. شايد نتوني A بگيري ولي اين همه چيز نيست سخت کار کنید و بهترین کاری را که می توانید در بقیه تکالیف انجام دهید انجام دهید. اگر این کار را بکنید، احتمالا ً نمره ای خواهید گرفت که می توانید با استرس کم به آن افتخار کنید.

تو اينو گرفتي

مهم نیست که ترم به سمت شما چه پرتاب می کند، ما در کلاگ به شما اعتقاد داریم! ممکن است سخت یا غیر ممکن به نظر می رسد اما شما می توانید آن را انجام دهد. فقط به بلند شدن ادامه بده و دوباره سعي کن ايلي احساس ميکني داري سقوط ميکني این ترم را یک روز، یک سخنرانی، یک قدم در یک زمان اگر مجبور بودید. ترم در UC برکلی هرگز آسان است، اما شما را از طریق در گذشته (و یا حداقل از طریق چیزهای بسیار دشوار در گذشته). تو هم ميفهمي و از اين ترم رد ميشي

امیدوارم در حال حاضر شما می دانید که همه چیز خوب خواهد شد. چند تا نفس عميق بکش و ادامه بده اين تنها چيزيه که هر کسي ميتونه ازت بپرسه ما توي "کلاگ" داريم برات ريشه کن ميکنيم!

تماس با زکریا نش در [ایمیل محافظت شده] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن