فیستا محدودیتهای آن گزینه های من Madonnari طول می کشد گچ نقشه آنلاین

حدس و گمان swirled این هفته در مورد اینکه آیا مقدس برگزار شد سالانه نزدیک به یک قرن لغو خواهد آن سال 2020 روی

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

حدس و گمان swirled این هفته در مورد اینکه آیا مقدس برگزار شد سالانه نزدیک به یک قرن لغو خواهد آن سال 2020 رویداد در حالی که من Madonnari تبدیل به آنلاین — پیروی از رهبری از روز زمین و انقلاب — به صورت سالانه خود را گچ-نقاشی متحرک. فیستا شایعات باعث شد پس از پیر اسپانیایی روز هیئت مدیره به تعویق افتاد مارس و آوریل حوادث. "ما اعلام نشده چگونه Fiesta ممکن است تغییر در این سال" سخنگوی Angelique دیویس نوشت: در یک ایمیل "اما قصد دارد در آثار و اعلام خواهد شد هنگامی که آنها تایید شده توسط هیئت مدیره است."

من Madonnari می گیرد بیش از آخر هفته روز یادبود و تا به حال در اول لغو شده است. اما خانواده از هنرمندان و حامیان ایم که پشتیبانی از این جشنواره برای سال خواسته قرار داده و آن را آنلاین. "هنرمندان, هستند, واقعا, خوشحال, و ما تا به حال خوب پاسخ از حامیان" گفت: کتی Koury که تاسیس این جشنواره در سال 1987. آن را در حال حاضر در حال حرکت از پارکینگ در ماموریت سانتا باربارا به driveways از هنرمندان مختلف درگیر ممکن است 23-25 از طریق Instagram و Facebook. سالانه جمع آوری کمک برای کودکان, خلاق, پروژه می فرستد و هنر آموزش و پرورش به بیش از 100 مدارس دولتی و 50000 دانش آموزان از طریق آموزش و پرورش شهرستان ، بیشتر را می توان در اینجا یافت نشد.

روز زمین که تا به حال نوشته شده است نقل مکان کرد به ماه جولای لغو شد به طور کامل در سال جاری گفت: Sigrid رایت مدیر عامل شرکت حامی جامعه محیط زیست شورای مارس آنلاین رویداد ایجاد شد و در آن جا. انقلاب رفته مجازی در راه های متعدد که همه به اوج رسیدن در یک آنلاین رژه در ژوئن 20.

فیستا هفته اول mercado باز خواهد اوت 5 سال اما بسیار عفونی و مداوم COVID-19 اشکال باعث می شود حتی در اواسط تابستان رویدادهای یک سوال. "ما پیش بینی است که اجتماعات بزرگ می تواند همچنان ممنوع از طریق ماه های تابستان" دیویس نوشت. "سلامت و ایمنی جامعه ما اولویت ما است.... با استفاده از این در ذهن ما در حال کار با مقامات دولتی و حامیان مالی و همکاری همکاران در راه های خلاق به افتخار ما سنت های غنی در حالی که حفظ روح عزیزمان جشنواره است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن