آتش سوزی در کلیسا در برکلی تحریک آتش سوزی بررسی

برکلی با پلیس و آتش بخش پاسخ اوایل صبح روز چهارشنبه به گزارش از آتش سوزی در راه مرکز مسیحی. هنگامی که پاسخ وار

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

برکلی با پلیس و آتش بخش پاسخ اوایل صبح روز چهارشنبه به گزارش از آتش سوزی در راه مرکز مسیحی.

هنگامی که پاسخ وارد شده در این مرکز در 12:43 صبح آنها کشف پلاستیک سطل زباله تعیین شده بود شعله ور در ساختمان عقب پارکینگ. فردی که گزارش آتش شاهد یک فرد — یک ناشناس نژاد و سن — مجموعه ای از آتش و سپس راه رفتن رو به مشرق در خیابان دانشگاه. افسران نیست پیدا کردن مظنون در حالی که جستجو در منطقه است.

با توجه به آزادی مطبوعات از مایکل مک براید, کلیسا کشیش سرب و بنیانگذاران کلیسای سیاه PAC او و دیگر مقامات کلیسا مطلع نمی شد از آتش است. یک وزیر در کلیسا یافت اموال آسیب به ساختمان کلیسا در علاوه بر این به سوخته, سطل زباله, با توجه به آزادی مطبوعات.

آتش سوزی اتفاق افتاده است چند ساعت پس از مک براید آویزان سیاه زندگی موضوع پرچم در کلیسا آزادی مطبوعات می افزاید. مک براید گفت: کلیسا آتش سوزی شده اند در طول تاریخ استفاده شده است به "تهدید و ارعاب" سیاه روحانیت و جوامع است.

"صرف نظر از مقاصد مشکوک, ما نمی خواهد سکوت یا تهدید," مک براید گفت: در آزادی مطبوعات. "نبود یک هشدار و شجاع همسایه من کل کلیسا می توانست به زمین سوخته."

شهردار برکلی جسی Arreguín خود منتشر بیانیه ای در این آتش سوزی گفت: او تماس گرفته بودند شهر مدیر درخواست این حادثه بررسی شود به عنوان یک جرم و جنایت نفرت.

Arreguín اضافه شده است که او طول می کشد و این حادثه بسیار جدی و گفت: کسانی که مسئول خواهد بود "تحت پیگرد قانونی قرار به حد کمال از قانون است."

"ترس و تروما این حادثه ایجاد می کند غیر قابل قبول است" Arreguín در بیانیه ای گفت:. "ضد سیاه نفرت و تمام اشکال نژادپرستی است هیچ مکانی در برکلی است."

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب