اول 5 آالمدا کانتی دریافت CA کمک مالی برای پیوستن به سوء تجارب دوران کودکی آگاهی ابتکار

کالیفرنیا جراح عمومی و اداره خدمات بهداشت و درمان به تازگی اعطا اول 5 آالمدا کانتی یک $325,470 گرانت به شرکت د

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

کالیفرنیا جراح عمومی و اداره خدمات بهداشت و درمان به تازگی اعطا اول 5 آالمدا کانتی یک $325,470 گرانت به شرکت در دولت ACEs یا نامطلوب تجارب دوران کودکی و آگاه ابتکار.

اعطای پنج شنبه اعلام کرد را به سمت آموزش در مورد مطلب برای ارائه دهندگان خدمات پزشکی در المدا و کنترا کوستا, استان ها, با توجه به آزادی مطبوعات. به من کمک کند رشد می کنند و برای اولین بار در 5 آالمدا کانتی برنامه ادامه خواهد داد و همکاری با ارائه دهندگان مراقبت بهداشتی محلی برای کمک به آنها و کارکنان خود را درک ارتباط بین تروما و رشد کودک به منظور گسترش تروما-اطلاع مراقبت در منطقه با توجه به لورن Farrar ارشد مدیر به من کمک کند رشد می کنند.

"به من کمک کند رشد در آالمدا کانتی دارای سابقه ای طولانی در همکاری با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در جامعه" گفت: Farrar. "این یک تکامل طبیعی از کار ما برای ارائه دهندگان خدمات نیز فراموش مطلب غربالگری علاوه بر نمایش فیلم ما در حال حاضر انجام دهد."

اصطلاح ACEs است مورد استفاده برای توصیف 10 دسته از ناملایمات کودکان ممکن است ناشی از سن 18 از جمله خشونت جسمی سوء استفاده والدین جدایی غفلت عاطفی و روانی در خانواده, در میان دیگران, با توجه به این مطلب آگاه وب سایت.

یک مطالعه بزرگ که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و Kaiser Permanente انجام شده از سال 1995 تا 1997 نشان داد قرار گرفتن در معرض مطلب می تواند مرتبط به منفی بسیاری از سلامت جسمی و روانی با توجه به دانشگاه برکلی روانشناسی پروفسور استفان Hinshaw.

روانشناسان با این حال هنوز هم مطمئن نیستید که چگونه دقیقا خاصی ACEs با هم تعامل با دیگر خطرات و عوامل و در نتیجه نمی تواند پیش بینی چنین نتایج دقیقا Hinshaw گفت: در یک ایمیل.

در پنج سال اول زندگی به 95 درصد از مغز یک کودک توسعه با توجه به اول 5 آالمدا کانتی سخنگوی اریکا Kuempel. از آنجا که این توسعه Kuempel افزود: کودکان در این سن بسیار آسیب پذیر به اختلال در زندگی خود را.

"ما امیدواریم که ما اکثر کودکان آسیب پذیر هستند به اندازه کافی غربالگری اولیه برای تروما" Farrar گفت. "هدف ما این است که در نهایت که ما موقعیت آنها را برای سلامت بهتر و موفقیت در طول زندگی خود."

ارائه دهنده آموزش استفاده از اطفال مطلب غربالگری و مربوط به وقایع زندگی غربال دولت توصیه می شود مطلب ابزار آموزشی برای کودکان با توجه به Farrar.

به من کمک رشد برسد بین 300 تا 400 دهندگان در حدود 25 روش برای برنامه Farrar گفت. غربالگری و مراقبت "واقعا نیاز به هر کس" از مقابل دفتر کارکنان به پزشکان خود را برای درک مطلب و با توجه به Farrar.

کار با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را افزایش آگاهی در مورد چگونه ACEs تحت تاثیر قرار می تواند یک کودک را در دراز مدت نتایج با توجه به Kuempel.

"ما می دانیم که کودکان در شهرستان ما در حال برخورد با تروما" Kuempel گفت. "ما امیدواریم که این است که واقعا به تقویت سیستم مراقبت از کودکان و به خصوص در اطراف این عمل از واقعه مطلع مراقبت است."

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن