طعم اولین Rusack را 'بی حد و حصر' ماموریت شراب انگور

به کالیفرنیا توسط اسپانیایی friars در اواخر دهه 1700 ماموریت انگور اشغال کنجکاو جایگاه جهانی در صنعت شرابسازی.

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

به کالیفرنیا توسط اسپانیایی friars در اواخر دهه 1700 ماموریت انگور اشغال کنجکاو جایگاه جهانی در صنعت شرابسازی. در سال 2006 پس از قرن ها از رمز و راز انگور مشخص شد به همان pais است که رشد عمدتا در شیلی و listan پریتو رشد در جزایر قناری به طور کلی زیر مسیر که استعمارگران اسپانیایی به دنبال به دنیای جدید است.

انگور بود و در نظر گرفته شده را تنها ولرم شراب به همین دلیل است که خیلی از آن در طول تاریخ تبدیل به برندی. اما احیای — به خصوص در طبیعی-شراب بازگشت-به-تاریخی-ریشه های مجموعه — آشکار است که انگور در واقع می توانید انواع مزه سبک از رنگ سفیده و ترد rosés به تیره-رنگی قرمز. این اتفاق می افتد بسیار کمی در نه تنها باخا کالیفرنیا بلکه شیلی جزایر قناری و کالیفرنیا.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در خط با دهه-قدیمی پروژه به رشد انگور در جزیره کاتالینا — از جمله zinfandel قلمه از انگور تاریخی در سانتا کروز جزیره — Rusack خانواده نیز در زمان قلمه از ماموریت انگور از جزیره تاکستان و کشت آنها را در خود بالارد دره عمیق و باریک و مستغلات در سال 2015. آزمایش شده است آسان نیست.

"این واقعا سریع رشد می کند و تلاش می کند به تولید مقادیر زیادی از میوه, بنابراین ما باید برای انجام برخی از تهاجمی نازک شدن" گفت: شراب استیون Gerbac از چالش است. "این می تواند کم اسید بنابراین ما انتخاب واقعا زود است. آن را نیز ندارد بسیاری از رنگ پس از چیدن آن را با بالاتر اسید کمک می کند وجود دارد بیش از حد."

پس از یک زن و شوهر از دادگاه austin kincaid Rusack تاکستان فقط عرضه شده در اولین ماموریت انگور بسته بندی مایعات جایگزین است که از سال 2019 ، آن را بسته بندی شده تحت "بی حد و حصر" خط شراب یک سری است که به Gerbac آزادی را به بازی. "هنگامی که آن به نوبه خود ما آنها را آزاد کند" او توضیح داد. "این هرگز تضمین شده است که ما به شما بطری همان شراب دو بار."

من نوشید بیشتر از کل سرد بطری آخرین شب جمعه تقریبا توسط حادثه. برای یک شراب قرمز آن نور ترد و با طراوت با فقط به اندازه کافی اسید به نبرد با روح قرمز طعم میوه. "ما واقعا به دنبال طراوت در اینجا" گفت: Gerbac که تنها 36 مورد و فروش شراب برای $28, هر چند آن را در حال حاضر ممکن است رفته است. "ما واقعا فقط می خواستم برای ایجاد یک سرگرم کننده شراب است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب