ماهیگیران و محققان در نظر گرفتن دکل حذف

نتيجه پلت فرم هالی یکی از هفت سکوهای نفتی در سانتا باربارا, کانال های همراه با نگرانی برای آینده سانتا باربارا

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

نتيجه پلت فرم هالی یکی از هفت سکوهای نفتی در سانتا باربارا, کانال های همراه با نگرانی برای آینده سانتا باربارا ماهیگیری میباشد. پلت فرم هالی بافندگی در 400 فوت قد از آن جایی که مجریان به اوج خود با بیش از 30 حلقه چاه رسیدن به ميوسن عصر. این ساختار عظیم بود و هنگامی که مانعی برای ماهیگیران محلی اما پس از آن تکمیل در سال 1966 دکل تبدیل شده است و عملا ذخیره دریایی.

ارین مایر-Gutbrod از علوم دريايي موسسه در دانشگاه سانتا باربارا و همکاران او مشخص پیامدهای انهدام کالیفرنیا روغن سیستم عامل از جمله پلت فرم هالی شیلات در یک مطالعه اخیر بودجه توسط اداره مدیریت انرژی اقیانوس. مایر-Gutbrod یافت می شود که از بین بردن این ساختار به طور کامل می تواند کاهش در سایت ماهی زیست توده به طور متوسط 95 درصد است. اما با حذف تنها بالای دکل کاهش ماهی کاهش یافته و به 10 درصد است.

کالیفرنیا روغن سیستم عامل میزبان مجموعهای از گونه های دریایی است که باید در حل و فصل ساختار. مایر-Gutbrod توضیح داد: "بالایی بخشهایی از کالیفرنیا سیستم عامل های پوشش داده شده با صدف و شقایقهای و کل پلت فرم و منطقه اطراف پایه جذب صخره ای مرجانی و گونه های ماهی به خصوص rockfish. پس از یک در حالی که بسیاری از این صدف ها که متصل به بخش های کم عمق از ساختار سقوط کردن و به شکل یک تپه از پوسته های زیر پلت فرم است که باعث ایجاد هنوز هم بیشتر زیستگاه های صخره ای مرجانی و گونه های ماهی."

بودند پلت فرم حذف به طور کامل seafloor که نیاز به ترمیم آن نرم پایین دولت است. در نتیجه این روند را مختل زندگی دریایی در میان سایر خطرات احتمالی. با توجه به مطالعه نرم پایین اقیانوس زیستگاه یک گونه های مختلف جمعیت را عملا زیستگاه نفت عامل است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


مایر-Gutbrod نظر تنوع حیات دریایی در داخل و اطراف سکوهای نفتی بیان کرد, "وجود ندارد بسیار با هم همپوشانی دارند در این گونه ماهی که در گل آلود نرم و پایین زیستگاه نسبت به سخت بستر های مرجانی مصنوعی زیستگاه. وجود دارد rockfish گونه است که در نرم پایین اما آنها متفاوت rockfish گونه از کسانی که در حال شایع در صخره های سنگی و در نتیجه سیستم عامل است. همچنین شایان ذکر تراکم ماهی در نرم پایین است بسیار کمتر از چگالی بر روی سخت بستر زیستگاه های مرتبط با پلت فرم."

این تراکم بالاتر از زندگی دریایی در اطراف سیستم عامل مفید است به کیفیت آب و صنعت ماهیگیری که پس از بازدید از این عامل به عنوان یک مزاحم. کیمبرلی Selkoe مدیر اجرایی تجاری ماهیگیران از سانتا باربارا, خطاب این مزایا بیان کرد: "آنها شده است وجود دارد برای بسیاری از دهه در حال حاضر و ماهیگیران آموخته اند به ماهی در اطراف آنها. آن را روشن است که این سیستم عامل هستند و باور نکردنی زیستگاه بسیاری از گونه های مختلف. برخی از بیشتر قابل توجه آنهایی خواهد بود کارولینای شمالی که مهم شیلات گونه و همچنین فیلتر فیدر مانند عضلات و حلزون اسکالوپ که مهم هستند زیرا آنها توانایی های باور نکردنی برای تمیز کردن آب است. و ما یک مقدار زیادی از آلودگی به آب ما. من حدس می زنم که آنها در واقع کمک قابل توجهی به تمیز کردن آب ما هنگامی که شما در نظر تمام سکوهای نفتی با هم."

روند از بین بردن سکوهای نفتی همچنین درگیری با ماهیگیران ، "ماهیگیران مجبور به قرار داده تا با تعداد زیادی از مزاحمت و خطر" Selkoe گفت. "در جاهای دیگر که در آن آنها سعی کرده اند برای حذف چاه های آنها را ترک کرده اند باقی مانده در بستر دریا است که snagged تورهای ماهیگیری به طوری که آنها از دست دادن دنده خود را. و آنها را بالقوه به غرق شدن قایق های خود را اگر یک قایق است snagged بیش از حد سخت در حالی که در میانه کامپیوتر به سرعت. پس از آن نیز سلامت و ایمنی خطر از آنجا که بسیاری از کسانی که سکوهای بسیار آلوده. و هیچ راه شناخته شده برای ضدعفونی آنها را و می دانم که آنها در حال decontaminated."

مایر-Gutbrod معتقد است که وجود دارد گزینه های متعدد استفاده می شود در خلیج مکزیک را در نظر بگیرید: "شما می توانید ترک کل دکل در محل; حذف بخشی به طوری که آن است که دیگر یک ناوبری خطر این است که معمولا انجام می شود در 26 متر علامت گذاری با توجه به گارد ساحلی مقررات; سرنگونی دکل به طوری که آن را زدم بر روی سمت آن; و یا کشیدن صخره به محل جدید و سرنگونی آن وجود دارد. علاوه بر این انتخاب باقی مانده مرجانی مصنوعی نیز می تواند تقویت شود به جذب بیشتر ماهی."

در Selkoe نظر ترک این سیستم عامل دست نخورده است یک انتخاب منطقی است. "یکی از امن ترین چیزهایی که به انجام این است که نه تنها مزاحم آن را," او گفت:. "من فکر می کنم با توجه به وزن تمام کسانی که عوامل بسیاری از ماهیگیران واقعا احساس می کنید که کمترین آسیب انجام می شود این است که نگه داشتن سیستم عامل وجود دارد." جنبه های منفی به از بین بردن آنها, او گفت:, شامل "افزایش انتشار کربن و پتانسیل آلودگی در ستون آب و آوار به جا گذاشته است که سخت به ماهی در اطراف و حذف همه که زیستگاه."

اگر چه مایر-Gutbrod مشخص شده روش ارائه بینش به راه حل های ممکن برای کاهش تاثیر بر زندگی دریایی پس از انهدام, Selkoe با بیان این که جامعه تمایل به نگاه به ایده های جایگزین مورد استفاده از این سیستم عامل باید از آنها دست نخورده باقی می ماند در آب است. Selkoe مشخص شده این امکانات بیان "وجود دارد برخی از افراد در جامعه ما که دیدن دکل سازه ها به عنوان نقاط لنگر جدید برای فعالیت اقتصادی است. آن را می تواند مهار کشاورزی تسهیلات ویژه برای صدف و صدف کشاورزی و صدف آبالون. خارپشت دریایی دام دیگری است و آینده صنعت که به طور بالقوه می تواند واقعا مفید برای اضافه کردن به ما در بندر فعالیت است."

هر دو Selkoe و مایر-Gutbrod دیدم اهمیت بررسی شرایط منحصر به فرد از هر توقف نفت پلت فرم برای ارزیابی بهترین مسیر عمل است. آینده از تعمیر سکوهای نفتی همچنان یک اولویت برای محیط زیست و جامعه ماهیگیری در سانتا باربارا.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب