مواد غذایی بانک pantries در صورت افزایش تقاضا در برکلی

بانک های مواد غذایی و pantries خدمت برکلی منطقه شاهد افزایش تقاضا برای خدمات خود را در طول COVID-19 بیماری همه

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

بانک های مواد غذایی و pantries خدمت برکلی منطقه شاهد افزایش تقاضا برای خدمات خود را در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

برکلی شبکه غذایی و آالمدا کانتی جامعه بانک مواد غذایی کار کرده اند با هم به اشتراک برکلی جامعه و ایجاد مراکز توزیع مجدد در پاسخ به اقتصادی نیاز ناشی از COVID-19 با توجه به برکلی شبکه غذایی, مدیر اجرایی, سارا وبر. او افزود که برکلی شبکه غذایی انبار استفاده می شود به کشتی مواد غذایی از جامعه آالمدا کانتی بانک مواد غذایی به دیگر کوچکتر توزیع کنندگان.

"به طور کلی مواد غذایی, بانک خدمات بالا رفته فوق العاده" وبر گفت. "به طور خاص در برکلی شبکه غذایی, تقاضا برای خدمات ما سه برابر شده است از اواسط ماه مارس."

برای تحقق این تقاضا وبر گفت: داوطلب پاسخ بوده است "شگفت انگیز است." بسیاری از داوطلبان همچنان به رفتن به شربت خانه مواد غذایی هفتگی برای کمک به توزیع مواد غذایی.

این جامعه آالمدا کانتی بانک مواد غذایی دیده می شود بالاترین توزیع مواد غذایی رای دادن به تاریخ در ماه مه به گفته سخنگوی مایکل Altfest.

با توجه به برکلی شربت خانه مواد غذایی مدیر دارما Galang, شربت خانه دیدم اولیه افزایش بازدید کنندگان و معتقد است که آن را خواهد دید افزایش بازدید کنندگان با توجه به تعطیلی کسب و کار.

"قبل از همه گیر ما در خدمت حدود 1,600 نفر در ماه است. آن است که در حال حاضر حدود 1,800 نفر در ماه" Galang گفت: در یک ایمیل. "ما به اندازه کافی مواد غذایی به گذشته افراد 2 هفته. ما همچنین اجازه می دهد تا مردم را به بازگشت و بیشتر به عنوان مورد نیاز است."

بایر صندوق بشردوستانه تلاش از شرکت داروسازی بایر اهدا مجموع $600,000 به برکلی شبکه غذایی و آالمدا کانتی جامعه بانک مواد غذایی که اعلام شد مارس 19, پس از ایجاد یک نهاد جدید این صندوق است که با تمرکز بر امنیت غذایی با توجه به بایر صندوق سخنگوی جنیفر Cogley.

Cogley رسیده به سازمان های غیر انتفاعی چرا که او متوجه "نوآوری" از مواد غذایی توزیع مجدد. بایر صندوق کار کرده با جامعه آالمدا کانتی بانک مواد غذایی برای چندین سال پس او می دانست که این صندوق خواهد بود و قرار به تعامل با این سازمان با توجه به Cogley.

"ما آموخته است که بسیاری از برکلی شبکه غذایی و آنچه که آنها انجام می دهند و آنچه در این دو سازمان انجام شد هم گفت:" بایر بهداشت و درمان سخنگوی کتی کک. "آنها با هم آمدند با یک پیشنهاد که بایر صندوق تایید شده است."

بایر صندوق می خواهد به تشویق سازمان های غیر انتفاعی برای انجام کاری جدید و متفاوت با توجه به کک.

هر دو کک و Cogley گفت: آنها متوجه دراز مدت اثرات توزیع مجدد معنی این روش می تواند مورد استفاده قرار گیرد پس از همه گیر برای کمک به کوچکتر کمک های غذایی و برنامه های.

"برکلی شبکه غذایی و آالمدا کانتی بانک مواد غذایی در حال حاضر این طرح در ذهن" Cogley گفت. "هنگامی که ما دیدم این سایته رابطه و یک تمایل قوی برای انجام کاری جدید و کارآمد تر و رسیدن به مردم بیشتر نیاز به آن آسان بود تصمیم به پشتیبانی واقعا فوق العاده بازیکنان است."

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب