غذا, جنگل, محوطه سازی

ما آموخته اند که مقدار بسیار زیادی به تازگی از COVID بحران Black Lives Matter, تظاهرات, آب و هوا و عدالت در حر

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

ما آموخته اند که مقدار بسیار زیادی به تازگی از COVID بحران Black Lives Matter, تظاهرات, آب و هوا و عدالت در حرکت است. نه تنها ما عرضه مواد غذایی زنجیره های طولانی آسیب پذیر و بی فایده اما اثرات سلامتی ما و بحران اقتصادی سقوط در درجه اول در حال حاضر اقلیت های به حاشیه رانده شده. دوم اینکه نه تنها ما سیستم عدالت کیفری ، و کشتن برادران و خواهران ما از رنگ اما ساختاری نژادپرستی و ستم آنها را از لحاظ اقتصادی اجتماعی و بهداشت و حکیم است. و سوم نه تنها بحران آب و هوا شتاب اضطراری, اما آن مخرب و اثرات مرگبار سقوط در درجه اول بر مردم مظلوم رنگ در کشور ما و در سراسر جهان است.

یکی بسیار عملی چیزی که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر است که ادغام آنچه که ما در حال یادگیری است به گرد هم می آیند در محوطه ها و فضاهای عمومی به رشد مواد غذایی سالم برای کل جامعه ما. این wouldimprove ما سلامت,تقویت سیستم ایمنی بدن ما افزایش امنیت غذایی پرورش جامعه همبستگی کاهش بحران آب و هوا و حتی کمک به شروع به جبران نژادی و بی عدالتی اقتصادی. Thisis البته تنها بخشی از راه حل برای هر یک از این بحران, اما آن چیزی است که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر است که کمک می کند تا حل و فصل همه آنها را در همان زمان. ما حتی می توانید این کار را در طول بیماری همه گیر به دلیل coronavirus نیست به راحتی گسترش در خارج از منزل و ما می توانیم نگه داشتن امن اجتماعی فاصله در حالی که کار خارج از منزل.

بهترین راه برای رشد مواد غذایی در یک شهرستان مانند ما این است که از طریق مواد غذایی, جنگل, محوطه سازی. غذا, جنگل, محوطه سازی است که ترکیبی از زیبایی شناسی چشم انداز, طراحی, تولید مواد غذایی آلی و زیست محیطی علم است. نتایج این ترکیب در انسان زیبا-طراحی شده مانند جنگل اکوسیستم است که برای تولید مواد غذایی فراوان و مفید دیگر بازده. این مناظر با ارائه فضایی برای لذت بردن نیاز به حداقل مکمل آب و نگهداری بسیار پایین یک بار تاسیس شده است.

کنگر فرنگی و آلو, سیب و ازگیل ژاپنی

ترکیب چند لایه از سطح ریشه تا به بالاترین تاج درخت به یکپارچه اکوسیستم جنگل غذایی شامل میوه و مهره درختان و درختچه های چند ساله و سالانه و سبزیجات و گیاهان و گل انگور و مفید همراه گیاهان. اختیاری کوچک اهلی و حیوانات وحشی مانند مرغ زنبور عسل و جغدها (برای کنترل آفات) می تواند کمک به ایجاد یک تا حد زیادی خود حفظ اکوسیستم.

استراتژیک طراحی شده به تناسب آب و هوا ، خاک و شرایط سایت, غذا, جنگل, محوطه سازی کارآمد ترین راه برای رشد مواد غذایی است. برخی از مزایای آن عبارتند از:

این باعث می شود ما سالم تر و شادتر: از طریق ورزش, هوای تازه, مواد غذایی سالم و خورشید (برای ویتامین D) بیماری مزمن کاهش می یابد و سیستم ایمنی بدن ما در حال افزایش برای محافظت از ما در برابر بیماری های عفونی مانند COVID. بعلاوه بسیاری از افراد پیدا کردن باغبانی و رو به رشد مواد غذایی درمانی.

این کمک می کند تا ساخت یک امن و پایدار سیستم غذایی: مواد غذایی به صورت محلی رشد کرده و ارگانیک است تازهتر و سالمتر و کمتر بی فایده. آن را مقرون به صرفه تر است زیرا آن را حذف اکثر حمل و نقل واسطه و هزینه های زیست محیطی. آن را امن تر است چرا که زنجیره تامین کوتاه است. و می توان آن را پایدار برای نسل های.

این کمک می کند تا وحدت جامعه ما و جبران بی عدالتی: زمانی که ما در خارج از منزل کار در حال رشد مواد غذایی با هم در سراسر قومی اجتماعی و اقتصادی و ایدئولوژیک تفاوت ما به این درک و مراقبت از یکدیگر. این می تواند التیام بخش های ما در حالی که ما کانال فراوان مواد غذایی سالم به کسانی که تحت ستم و به حاشیه رانده شده.

آن را تا حد زیادی کاهش مصرف انرژی و کاهش بحران آب و هوا: در حال حاضر ما سیستم غذایی تولید بخش عمده ای از کل انتشار کربن. زمانی که همکاری ما با طبیعت و رشد مواد غذایی محلی ما پاک ترین سوخت و انرژی و نیروی کار ورودی برای تولید و حمل و نقل. غذا, جنگل, محوطه سازی حتی می کشد کربن از هوا به فروشگاه در درختان و گیاهان و خاک.

این افزایش تنوع زیستی و بهبود محلی میکرو-شرایط آب و هوایی: غذا, جنگل, محوطه سازی بنادر متنوع تر گیاه و حیوانات و گرده افشان گونه از اکثر زینتی مناظر یا مدرن مزارع. در همان زمان آن را تعدیل می شود درجه حرارت هوا حفظ رطوبت و بهبود محلی چرخه آب.

این کمک می کند تا احیای راه ما از زندگی در حالی که آموزش اکوسیستم آگاهی و احیا کننده مواد غذایی تولید: جلسه خیلی از ما نیازهای غذایی هم به عنوان یک جامعه ایجاد می کند تحقق فرهنگ محلی خودکفایی و همبستگی جهانی. در عملی دست در راه مواد غذایی ارگانیک اکوسیستم جنگل نشان می دهد که اصول پایدار راه زندگی است.

غذا, جنگل, محوطه سازی یک راه حل همه ما می تواند کمک به در حال حاضر است که ایجاد محلی امنیت غذایی, پیشرفت عدالت اجتماعی و کاهش بحران آب و هوا. این کمک می کند تا ایجاد یک سالم کمتر بی فایده راه زندگی است که کشت بیشتر روابط رضایت بخش با یکدیگر و زمین مادر ما. و تابستان زمان مناسب برای برنامه ریزی غذایی, جنگل, چشم انداز, ورق مالچ زمین برای از بین بردن چمن و علف های هرز و ساخت خاک و گیاه برخی از درختان برای شروع با.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای ایجاد یک غذا چشم انداز جنگل و یا شرکت در هر راه تماس با براد اسمیت یک bsmith.interplay@gmail.com یا (805) 705-5844.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب