فوتبال مسابقات در سال 2020 که احتمالا وارد تاریخ

در طول شرایط سختی که در سال ۲۰۲۰ به همه ما وارد شد، می توان گفت که فوتبال تسلیم نمی شود و برخی از مسابقاتی که

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

در طول شرایط سختی که در سال ۲۰۲۰ به همه ما وارد شد، می توان گفت که فوتبال تسلیم نمی شود و برخی از مسابقاتی که امسال انجام شد را می توان در طول تاریخ به عنوان یکی از برجسته ترین ها ثبت کرد.

در اینجا چند بازی که مطمئنا شما را ترک نمی کند و تفاوت:

اتیکو مادرید در مقابل لیورپول

It was a difficult night for all Liverpool fans, and their manager did not take the defeat from Atletico Madrid very easily.

قهرمان اروپا رقابت ها را در لیگ قهرمانان به پایان برده است!

پس از رسیدن به فینال قوی ترین رقابت های فوتبال در سال ۲۰۱۸ و سپس پیروزی آن یک سال بعد، لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی توسط باشگاه فوتبال فوتبال فوتبال باشگاه فوتبال فوتبال باشگاه فوتبال فوتبال باشگاه فوتبال آتیکو مادرید شکست خورد.

بازی در "آنفیلد" بسیار هیجان انگیز بود و سرانجام در این بازی، بعد از چرخش در اضافه کار با ۳-۲، در نهایت، فوتبال یکم جشن گرفت.

پاریس سنت ژرمن – دورتموند گوروس

بازیکنان پاریس سن ژرمن با پیروزی مقابل بوروش دورتموند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت.

PSG در "پارک شاهزاده ها" خود، بوروش 2 : 0 را شکست داد.

پاریسی ها به این ترتیب برای 2: 1 کسری از اولین بازی انجام شده در آلمان ساخته شده و به مرحله بعدی پیش رفت.

بازی در مقابل استندهای خالی به دلیل پاندمی کوروناویروس انجام شد و علاوه بر تشویق خوب در پاریس، فوتبال خوبی هم از دست رفته بود.

منچستر سیتی در مقابل تاتنهام

بازیکنان تاتنهام در خانه منچستر سیتی را در دربی بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه ۲: ۰ شکست می داد

گل های به ارزش سه امتیاز توسط اولین استفان برگواین در دقیقه 63 به ثمر رساند، و Hyong-Min پسر در دقیقه 71.

مهمانان از منچستر سری دیگری را شکست - تیم پپ گواردیولا برای اولین بار پس از ۲۳ بازی در قهرمانی داخلی، حداقل یک گل در جاده به دست نگرفت.

از طرف دیگر، با این پیروزی، اولین بار پس از چهار سال بر این رقیب، تاتنهام دوباره در بازی برای قرار دادن در لیگ قهرمانان قرار می گیره.

اینتر میلان در مقابل بایر لورکسن

اینتر میلان در نیمه نهایی لیگ اروپا پس از پیروزی بایر لورکسن، ۲-۱ به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. طرف ایتالیایی حرکت را از دور چشمگیر 16 مسابقه در برابر Getafe حمل می کرد و حمله تهاجمی تهاجمی آنها در یک چهارم نهایی خود را کند نمی کند.

بایر لورکسن در این بین، اکثریت تملک را در طول بازی در اختیار داشت، اما طرف آلمانی قادر به غلبه بر حمله تهاجمی از میلان نبود. پس از پایین رفتن دو گل در کمتر از ۱۰ دقیقه در نیمه اول، تیم به لطف کای هاوارتز که در دقیقه ۲۴ گل به دست شمرد، پاسخ داد. این تنها گل روز برای لورکسن و اینتر ادامه داد به نظر کشنده تمام بازی، از جمله فرصت های بالقوه مجازات که با VAR روبه رو شد.

اینتر میلان هفته آینده در نیمه نهایی با برنده ی شاختر مقابل بازل روبرو خواهد شد. می توانی
اينو توي باشگاه شانس چک کن

بایرن مونیخ مقابل چلسی

بایرن مونیخ در دور ۱۶ لیگ قهرمانان، چلسی را با ۴ بر ۱ شکست داد.

بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد و این تعجبی نیست از آنجایی که آنها در مسابقات رقابتی در سال 2020 شکست واحدی نخواهند داشت.

پس از پیروزی ۳ بر ۰ قانع کننده در لندن، آن ها موفق به شکست چلسی در عرصه اتحاد خالی بدون هیچ مشکلی، با نتیجه ۴:۱، شده اند.

بازی خیلی باز نبود، خطری وجود نداشت و سرعت در آغاز بسیار کند بود، بنابراین ما چندین تلاش بایرن را ثبت می کنیم، در حالی که چلسی در حال ایستادگی بود.

در مورد بایرن و چلسی، آلمانی ها سلطه وحشیانه نشان داده اند و چرا مورد علاقه آنها محسوب می شوند.

روزنامه ٔ کالیفرنیا در بخش سرمقاله و اتاق خبر در تولید این آگهی نقشی نداشت. برای فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی و یا اطلاعات بیشتر در مورد محتوای پرداخت شده، با [ایمیل محافظت شده] تماس بگیرید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن