برای 10 سال در حال اجرا Trey & Boo بسکتبال کلاسیک می درخشد نور را در نیویورک در بهترین حالت آن

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 9:16 PM EDT Jul 25, 2020پن پارک پر شده بود با بیش از 300 نفر در روز شنب

توسط NEWSWORLDS در 5 مرداد 1399

پن پارک پر شده بود با بیش از 300 نفر در روز شنبه. نه هوای گرم حرارت و coronavirus همه گیر می تواند آنها را متوقف کند از بیرون آمدن به 10 سالانه Trey و بو کلاسیک مسابقات بسکتبال.

این مسابقات ایجاد شد به افتخار Catrell 'ری' McCanic و ریکاردو 'بو' بانک که با حضور York بالا و بسکتبال بازی وجود دارد. هر دو کشته شدند در جوانان سنین است.

بازیکنان از سراسر نیویورک شهرستان و دولت در سفر به نیویورک برای شرکت در.

برخی از عنوان دور به عنوان بالتیمور و نیوجرسی.

این بازی برای اولین بار آغاز شده و در ساعت 8 صبح و رقابت بود در تمام طول روز. آن را نتیجه گیری با غوطه دادن مسابقه و قهرمانی بازی در روز یکشنبه. بیست و تیم های مبارزه با آن را در دو دادگاه در حالی که خانواده و دوستان به تماشای در هیجان است.

سازمان Wayne اسکات تا به حال برای ایجاد یک تغییر بزرگ به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

"من امیدوار بودم که ما هنوز هم می تواند قرار داده در این مسابقات روی و من فقط نقل مکان کرد و در تاریخ از ماه ژوئن تا ژوئیه هنگامی که COVID-19 اتفاق افتاده است," او گفت:.

فروشندگان مختلف و سازمان های محلی آمد و شد بخشی از این رویداد.

این رویداد به ارمغان می آورد جامعه با هم برای یک علت خوب است و در این سال ویژه ای برای اسکات چرا که او قرار داده و این کار را برای 10 سال ،

"من می توانم به یاد داشته باشید زمانی که من برای اولین بار آغاز این رویداد, من تا به حال هیچ دانش در مورد چگونه برای اجرای یک رویداد و یا هر چیزی" اسکات گفت. "در حال حاضر برای دیدن است که در این رویداد بیش از سال افزایش یافته و آن را نگه می دارد در حال رشد است."

در این سال برجسته ترین تیم در این مسابقات است. هر تیم تضمین شده است دو بازی در مسابقات و آن را حذف دو فرمت.

بیشتر: "این چیزی است که ما نیاز به': سالانه Trey & Boo بسکتبال رویداد نشان دهنده خوب در نیویورک

مردم خوشحال بودند برای دیدن این مسابقات در ادامه به آن 10 سال است.

Zachary Newby نیویورک گفت که او لذت می برد از دیدن بسیاری از مردم بیرون می آیند و یک زمان خوب است.

"من تا به حال بسیاری از سرگرم کننده بازی در این مسابقات بیش از سال گذشته" Newby گفت. "این خوب است برای دیدن یک رویداد مانند این را بسیاری از مردم با هم در نیویورک است."

Newby فارغ التحصیل از نیویورک بالا بود و در تیم بسکتبال. او گفت: او می داند که چقدر از تاثیر ورزش بر مردم داشته باشد.

"این امر می تواند بزرگ برای دیدن مسابقات بیشتر شبیه به این در سراسر نیویورک در آینده است که به ارمغان می آورد مردم با هم," او گفت:.

اسکات قدردانی از حمایت او را از جامعه دریافت در طول سال است.

"بسیاری از مردم رسیده و از من پرسید که چگونه می تواند به آنها کمک کند و بخشی که واقعا به معنای زیادی است," او گفت:. "عشق من شهر من و من می خواهم به نمایش گذاشتن چیزهای مثبت که نیویورک را ارائه کرده است."

هارون ویلیامز از نیویورک به نظر می رسد به جلو به این مسابقات هر سال است. او لذت می برد تماشای تیم های رقابت در دادگاه های بسکتبال و دیدن بسیاری از چهره های مختلف.

بیشتر: "این باور نکردنی:' نیویورک شهرستان بومی در آستانه عنوان در ESPN-تلویزیونی پرتال تخصصی اولی مسابقات

"این مسابقات بزرگ است و آن را نگه می دارد در حال رشد و رشد در هر سال" ویلیامز گفت. "من واقعا امیدوارم که این همچنان در آینده است."

ویلیامز گفت که او می تواند تصور, جوان, کودکان و نوجوانان حاضر در این مسابقات در آینده است.

"وقتی که من نگاه کردن و دیدن من بسیاری از بچه ها در خارج وجود دارد در حال اجرا در اطراف با توپ در دست خود را, من می توانم تصویر آنها در این مسابقات زمانی که آنها مسن," او گفت:.

Newby قصد دارد به بازی در این مسابقات در آینده و امیدوار است که این مسابقات را می توانید در ادامه به جامعه با هم است.

"من می توانید ببینید این مسابقات در رفتن برای یک مدت زمان طولانی و نیویورک همچنان به حمایت از Trey & Boo, کلاسیک," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب