مرکزی تشکیلات کوچک و خرده فروشی کسب و کار coronavirus ناشی از فشار فروش آنلاین چوب ممکن

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 7:44 AM EDT 28 مه سال 2020زمانی که رژیم صهیونیستی. تام ولف دستور داد تما

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

زمانی که رژیم صهیونیستی. تام ولف دستور داد تمام زندگی غیر تداوم کسب و کار به درهای بسته خود را, هزاران نفر از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور تا به حال به شکل از چگونه برای تغییر عملیات خود را عملا یک شبه.

برای برخی در پنسیلوانیا مرکزی ناگهانی ناتوانی در فروش اجناس خود از خود فیزیکی عرض ارائه زمان و ضرورت به آنلاین عملیات و رفتن. در حالی که بسیاری از در حال حاضر وب سایت برای فروشگاه خود مجدد آنها قادر به پذیرش آنلاین خرید و فروش نیست به آسانی به عنوان فشار دادن یک دکمه است.

"به منظور موفقیت در این محیط جدید شما باید به روش های مختلف و به روش های مختلف تغییر مدل خود را کمی و هیچ چیز با آن اشتباه" جین گفت: Yorty صاحب خانه حمل سبک بوتیک فروشگاه در کوئنتین لبنان County است.

بازگشایی: آنچه باز به نیویورک و آدامز حرکت به زرد فاز?

هنگامی که او تا به حال به نزدیک او درب Yorty در نهایت اضافه شده خرید و فروش آنلاین برای وب سایت خود را چیزی بود که هدف او برای سال 2020 به هر حال.

خانه حمل و سبک است که یک محموله بر اساس فروشگاه با دکور خانه هدایا و جواهرات. Yorty ویژگی های قطعات از 40 محلی هنرمندان و سازندگان در فروشگاه او معنی او به عکس و کاتالوگ هر یک از کالا اقلام به صورت جداگانه.

این یک چالش به پیدا کردن راه هایی برای به نمایش گذاشتن کالا به مشتریان و اطمینان از او نگهداری موجودی خود را در خط با فروش آینده از طریق وب سایت.

و در حالی که زمان خواهد شد بگویید که مشتریان ممکن است به مرور راحت در فروشگاه دوباره برخی از تجار می گویند خود فروش آنلاین در اینجا به ماندن بگیرید.

"من دوستان همه ما که همیشه می خواستم به استفاده از فروشگاه آنلاین گفت:" پنی Shaul صاحب در اینجا به دنبال شما بوتیک در چمبرسبورگ. "این را به من زمان قادر به انجام آن است و من امیدوارم که من می تواند به حفظ آن است."

مشتریان به نوبه خود به خرید آنلاین

با کارشناسان طرح وجود خواهد داشت برخی از سطح نگرانی در مورد COVID-19 ماه و یا حتی برای بیش از یک سال و محلی خرده فروشان در حال آماده سازی برای خود پایگاه های مشتری به ماندن در خانه برای آینده ای نزدیک است.

این بدان معناست که روند خرید و فروش آنلاین در اینجا خواهد بود برای گفتن.

"حتی افرادی که نمی شد به آن عادت کرده اند قبل از حداقل بدست طعم آن در چند ماه گذشته گفت:" دیوید زیگلر صاحب حدود عتیقه در نیویورک.

در حالی که مقدار زیادی از فروشگاه جعبه بزرگ و آنلاین غول های فروش لباس و یا مبلمان مورد زیر آفتاب مردم به طور معمول رفتن به فروشگاه های محلی خرده فروشی برای سرپرستی کالا و یا شاید راهنمایی های مفید از مالک.

برخی از خرده فروشان تلاش کرده اند برای انتقال است که تجربه آنلاین. هر دو Yorty و اسرائیل انجام داده اند آنلاین ویدئوها نمایشگاه اجناس خود را در حال دیدن سایت از طریق بخش فروشگاه خود و یا کاوش در تمام جیب های مختلف از یک خط از کیف پول از مشتریان خود را نمی تواند خود را دارند.

"این نوع از بازآموزی ما پایه مشتری" Yorty گفت. "پایه مشتری ما استفاده می شود به تنها بودن قادر به در آمده و در اطراف سرگردان شوم و بسیاری از مردمی رسیده به می گویند:" ما واقعا آن را از دست.'"

Yorty انجام داده است "زنده فروش" که در آن او می رود زندگی می کنند در Facebook و مشتریان توجه داشته باشید در نظرات که در مورد آنها می خواهند برای خرید. Yorty سپس پیام های خصوصی آنها را برای تکمیل معامله و مشتری هم می توانید انتخاب کنید تا خود را خرید و یا آن را حمل.

چه می توانید برای باز کردن: چه Pa. s بازگشایی معنی برای ورزشگاه فروشندگان شخصی و خدمات مانند ناخن و مو سالن

Coronavirus تاثیر: چمبرسبورگ-Waynesboro منطقه می تواند به یکی از کشور سخت ترین ضربه از لحاظ اقتصادی توسط pandemic

راحت با انجام زندگی می کنند ویدئوها هنوز Shaul شده ثبت شده و آنهایی که سابقه تماس یا پیام از مشتریان درخواست خود را برای ارسال تصاویر از آنچه سیاه capris یا ژان کت او را در انبار دارد.

این یک مقدار زیادی از کار. اما یکی York صاحب کسب و کار ساخته شده است که انتقال به آنلاین فروش قبل از COVID-19 آمار گفت: نگه داشتن یک ارتباط با مشتریان کلید موفقیت است.

ویکتوریا Kageni-دارد که صاحب تخصص شرکت پوشاک Gusa توسط ویکتوریا داد تا فضای خرده فروشی یک زن و شوهر از سال پیش. او در حال حاضر با این نسخهها کار خارج از استودیو در یک ساختمان تجاری در نیویورک که در آن در چند هفته گذشته او انتقال از ساخت لباس به ساخت ماسک صورت که برخی از او اهدا به محلی بهداشت و درمان کارگران است.

زمانی که او برای اولین بار نقل مکان کرد آنلاین Kageni-دارد با تکیه بر مشتریان او تا به حال طراحی و توسعه روابط با او در فضای خرده فروشی. شروع رابطه دوستانه با مشتریان جدید آنلاین می تواند مشکل Kageni-Woodard گفت و نیاز به مقدار زیادی از صبر و شکیبایی در هر دو به پایان می رسد.

"خدمات به مشتریان است برای رفتن به یک چیز کاملا متفاوتی حرکت رو به جلو" Kageni-Woodard گفت.

چالش های در حال حرکت رو به جلو

در حالی که فروشگاه های خود را بسته به داده های محلی خرده فروشان هم به توسعه حضور آنلاین خود را مدیریت هر دو در فروشگاه و فروش آنلاین خواهد بود یک چالش در حال حرکت رو به جلو

Yorty گفت: مطمئن شوید که او موجودی می تواند مقاومت در برابر پتانسیل رشد در فروش آنلاین سخت خواهد بود. برخی از کالا ها مانند سفال و جواهرات ترجمه کرده است به خوبی به فروش آنلاین — که خوب است در کوتاه مدت اما می تواند فشار بر هنرمندان.

مدیریت موجودی خود را در حالی که همچنین پیوستن به دستورالعمل های ایمنی نیز یک نگرانی — خرده فروشان را مجبور به پاک کردن سطوح در فروشگاه های خود را به طور مداوم و اطمینان وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم در آن وجود دارد در یک بار.

Shaul گفت: او درخواست مشتریان خود را برای صبر و شکیبایی است.

"من فکر می کنم همه باید بدانند ما هرگز از طریق چیزی شبیه به این قبل از" Shaul گفت.

نورا صدفی است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن