سابق مواد مخدر مشاور از Adams County زندان قاچاق مواد مخدر به یک زندانی دا دفتر می گوید

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 11:09 AM EDT Jun 19, 2020یک مشاور سابق مواد مخدر در Adams County ب

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

یک مشاور سابق مواد مخدر در Adams County بالغ تادیبی مجتمع اهل بیت و دوست دختر خود را در معرض اتهاماتی در ارتباط با مواد مخدر در این مجموعه با توجه به انتشار اخبار از Adams County دفتر دادستان منطقه.

Kody ساموئل فولر, 25, از شهرستان جکسون متهم به تحویل مواد تحت کنترل (suboxone), معرفی کالای قاچاق, جنایی, توطئه جنایی با استفاده از ارتباطات.

ترنس R. پیرسال, 24, از هریسبورگ شهرستان و گرتا Hashani, 24, از Swatara شهرستان صورت همان اتهام انتشار متحده است.

"این است که به سادگی بی وجدانی که کسی شاغل در زندان به وکیل و بازسازی زندانیان مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر و مشکلات را ظالمانه گام های غیر قانونی معرفی مواد تحت کنترل به یک مرکز تادیبی. وجود دارد به سادگی هیچ وجه تحمل این رفتار و آن برخورد خواهد شد شوخ طبعی به حد کمال ارائه شده توسط قانون" دا برایان Sinnett گفت: در انتشار.

مقدماتی جلسات به صورت هر سه برنامه ریزی شده است برای ژوئن 24, انتشار متحده است. هیچ وکلای ذکر شده بود در هر دادگاه اسناد و مدارک.

فولر وثیقه تنظیم شده است در $50,000 و نا امن است. پیرسال و Hashani را قید وثیقه آزاد شد هر مجموعه ای در $15,000. Hashani را به قید وثیقه نیز نا امن با توجه به اسناد دادگاه.

بیشتر: نیویورک شهرستان اصلاحات افسر در نظر گرفته شده برای قاچاق مواد مخدر به زندان وکیل منطقه می گوید

بیشتر: مریلند بازداشت و پس از مصرف بیش از حد مرگ از 24 سال Conewago Twp, مرد, پلیس می گویند

در مورد تحقیقات

در آوریل 24, Pennsylvania State Police - Gettysburg یک تماس از Adams County زندان کتی Hileman. او گزارش فولر زندان کارمند آوردن غیر قانونی و قاچاق به زندان و دادن آن به یک عملیات شناسایی به عنوان پیرسال با توجه به استشهاد زمینه با منطقه قاضی متی هاروی.

فولر بود, دارو و درمان, متخصص در زندان و مسئول مشاوره زندانیان با سوء مصرف مواد و مشکلات استشهاد متحده است.

Hileman تا به حال مصاحبه فولر که در زندان و فولر اعتراف کرد به صحبت کردن با پیرسال در مورد آوردن suboxone و ماری جوانا به زندان است. فولر گفت: "در دیداری پیرسال دوست دختر Hashani در مارس 12 در جایی در نزدیکی مسیر 30 در نیویورک که در آن او به او یک بسته با این داروها استشهاد گفت.

در تاریخ 13 مارس در 8:33 صبح فولر است که دیده می شود در زندان های نظارت تصویری در نظر گرفتن پیرسال به مشاوره اتاق که در آن فولر بعد از بستری به او بسته با توجه به استشهاد.

فولر گفت Heilman این بود که تنها زمان او در زمان غیر قانونی و قاچاق به زندان استشهاد گفت.

بیشتر: Greencastle قصبه مرد بازداشت برای کودک فیلم جدید آکسفورد, پلیس می گویند

فولر و کوله پشتی بودند جستجو توسط کارکنان زندان پس از او ارائه شده رضایت کلامی. آنها در بر داشت یک ظرف "جعلی ادرار" با یک دما سنج handwarmers به نگه داشتن ادرار گرم و دو pocketknives. فولر اعتراف کرد که ادرار برای عبور مواد مخدر آزمون با توجه به استشهاد.

پیرسال همراه بود و همچنین جستجو و 13 مشکوک "suboxone نوار" و واقع شد در بند تنبان خود را sweatpants, استشهاد گفت.

در مارس 5, دولت, پلیس مصاحبه فولر بود که در حال حاضر با وکیل. فولر ادعا کرد که پیرسال متوجه شدم که او تا به حال یک مشکل با سیگار و تهدید به او مواد مخدر آزمایش اگر او نبود او را به مواد مخدر, استشهاد متحده است.

فولر همچنین بستری برای دریافت 200 دلار پس از دریافت مواد مخدر از Hashani و ارائه آنها را به پیرسال با توجه به استشهاد.

بیشتر: اذعان می کند به تکان دادن او 15 ماه-جوان درگذشت یکشنبه, پلیس می گویند

در این تحقیقات بسیاری از زندان تماس, نامه ها و ایمیل های که در آن بررسی بین پیرسال و Hashani که حاوی چندین پیام مربوط به مواد مخدر فعالیت استشهاد گفت. Hashani اذعان همه این پیام ها.

در ژوئن 15, state police مصاحبه Hashani بود که توسط وکیل او. Hashani بستری در جلسه فولر در نیویورک به او بسته بندی شده suboxone و ماری جوانا. Hashani گفت که فولر به او گفت که او خواهد repackage موارد قبل از او در زمان آنها را به زندان استشهاد گفت.

Hashani ارائه پیام بین او و فولر که درگیر مواد مخدر فعالیت نشان داد فولر در حال حاضر یکی از شرکت کنندگان و ارائه دستورالعمل به Hashani در مورد که در آن برای دیدار با او در نیویورک استشهاد متحده است.

در ژوئن 16, دولت, پلیس مصاحبه با یک زندانی در زندان بستری خرید suboxone از پیرسال هر نوار قیمت در $100-$120 با استفاده از پول نقد برنامه.

بیشتر: زن استفاده افراد زیر سن قانونی به سرقت بیش از 1500 دلار در مواردی از هانوفر kohl's, پلیس می گویند

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب