سابق موسسه دولتی مطالعات نشریات مدیر جری Lubenow می میرد در 80

جرالد "جری" Lubenow یک مدیر سابق نشریات برای دانشگاه برکلی موسسه دولتی مطالعات درگذشت 21 جولای در سن 80. قبل ا

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

جرالد "جری" Lubenow یک مدیر سابق نشریات برای دانشگاه برکلی موسسه دولتی مطالعات درگذشت 21 جولای در سن 80.

قبل از پیوستن به پردیس دانشکده Lubenow شد یک روزنامه نگار, پوشش موضوعات از جمله جنبش حقوق مدنی در جنوب رونالد ریگان به کمپین و برکلی آزادی بیان جنبش است.

"او مشتاق, اخبار, مصرف کننده, خواندن احتمالا دو سه روزنامه در روز" گفت: Lubenow پسر مایکل Lubenow.

Lubenow رشد در Sheboygan یک شهر کوچک در ویسکانسین. پس از دریافت مدرک لیسانس خود را در رشته زمین شناسی در دانشگاه هاروارد او شروع به تحصیل در رشته کسب و کار دوباره در دانشگاه هاروارد اما به زودی از چپ به مطالعه روزنامه نگاری در دانشگاه ویسکانسین.

قبل از اینکه او می تواند پایان مدرک خود را, اما Lubenow مشغول به کار در تابستان کارآموزی در نیوزویک بین المللی, مجله خبری, که تبدیل به یک کار دائمی است.

پس از پوشش ریگان ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی, Lubenow رد پیشنهاد برای تبدیل شدن به وزیر مطبوعات برای دولت ریگان به جای ادامه تحصیل در روزنامه نگاری حرفه ای است.

چند سال بعد در سال 1983 Lubenow شروع به کار برای سان فرانسیسکو کرونیکل. در حالی که کار در این وقایع او تا به حال این ایده برای ایجاد یک آیتم ستون در وسط جلو بخشی از این مقاله با توجه به سابق کرونیکل نویس Leah Garchik.

"در این شهرستان اگر شما او را دیدم شما همیشه احساس اذعان کرد" Garchik گفت. "شما همیشه احساس او تیراندازی به امواج گرما و چه از مشخصه های فوق العاده است که به عنوان یک انسان."

پس از مدت کوتاهی خود را در کرونیکل Lubenow بازگشت به رادیو فردا. او منتقل شد و مجله لندن دفتر رئیس قبل از بازگشت به منطقه خلیج.

پس از بازگشت خود در سال 1989 او به برکلی شد و مدیر انتشارات در دانشگاه موسسه دولتی مطالعات.

"مردم در سان فرانسیسکو تمام زندگی در این حباب و به نوعی فکر می کردم همان راه و جری بود شکاک و روزنامه نگار گفت:" جان Keker, یک سان فرانسیسکو وکیل و دوست Lubenow را برای بیش از 45 سال است. "من همیشه فقط دوست داشت که جری خواهد به دنبال تغییر دیدگاه و فکر می کنم در مورد آنها. او غیر معمول در این راه است."

در برکلی Lubenow و همسرش جوآن اولین خانه خود را خریداری و بازسازی آن برای ایجاد خود را "خانه رویایی" مایکل Lubenow گفت.

مایکل Lubenow اضافه شده که پدر و مادر او هر دو حال "سبز نما."

"آنها می خواهم که بسیار زیبا گل رز در مقابل خانه خود را که تحسین تمام محله" مایکل Lubenow گفت. "مردم هنوز هم متوقف شد و نگاه همه آنها را حتی در حال حاضر."

Lubenow جان سالم به در با دو فرزند مایکل و کریستین و چهار نوه.

تماس با اما Rooholfada در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب