سابق مشروط سرپرست متهم اختلاس عظیم طرح

مانوئل "اد" تورس سابق سرپرست با سانتا باربارا شهرستان مشروط گروه دستگیر شده بود روز شنبه به اتهام اختلاس بیش

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

مانوئل "اد" تورس سابق سرپرست با سانتا باربارا شهرستان مشروط گروه دستگیر شده بود روز شنبه به اتهام اختلاس بیش از $600,000 از افسر عفو مشروط اتحادیه او led برای 20 سال است. تورس 63 در حال حاضر رزرو در زندان شهرستان بر 15 به اتهام جنایت از جمله بزرگ سرقت و اختلاس از بودجه عمومی جعل و نقض مالیات. او به قید وثیقه تنظیم شده است در $500,000 و او برنامه ریزی شده است به arraigned جمعه.

محققان شروع به دنبال تورس را امور مالی شخصی در ماه جولای سال 2019 پس از یک تماس تلفنی با رئیس افسر عفو مشروط Tanja Heitman به دادستان منطقه جویس Dudley. Heitman حال صحبت با معاون افسر عفو مشروط نام David Silva, که می خواهم به تازگی انتخاب شده است به جای تورس به عنوان رئیس جمهور مشروط اتحادیه. ظاهرا ناراضی از نتایج تورس بود یورش برده و در خارج از جلسه و قطع تمام روابط خود را با هیئت مدیره و سیلوا گفت: بررسی فوری این اتحادیه سوابق نشان داد آنچه به نظر می رسد در مقیاس بزرگ اختلاس طرح توسط تورس بیش از چندین سال.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


محققان در نهایت مشخص شد با توجه به تورس را حکم بازداشت استشهاد که بین سپتامبر 2009 ژوئن 2019 او به سرقت برده $635,254.31. "او در طول این زمان بود که رئيس جمهور از انجمن بود و ثبت حقوق به حساب های بانکی خود در بانک مرکزی امریکا" استشهاد متحده اشاره کرد اتحادیه وجوه جمع آوری شده از کاربران از طریق کسر از حقوق خود را. "تورس به سادگی نوشت: چک قابل پرداخت به خود و جعلی به نام سابق خزانه دار هیئت مدیره است. ... همه از چک که تورس نوشت و جعلی بودند واریز به حساب بانکی شخصی." علاوه بر این محققان دریافتند تورس ارائه شده اتحادیه هیئت مدیره با غلط سوابق مالی که خود را پنهان می کردند در جریان سرقت.

مصاحبه با اعضای سابق هیئت مدیره نشان داد تورس زد این اتحادیه با مشت آهنین. آنها آن را به نام "اد را نشان می دهد" توضیح به محققان است که تورس شده بود رئیس جمهور برای مدت طولانی است که "هیچ یک از سوال او را به چالش کشیده یا شک او." آنها گفتند: "اگر تورس آن را می خواستم و او آن را کردم. اگر تورس گفت آن باید درست باشد. ... تورس تا به حال اختیار تام در همه زمینه ها از اتحادیه."

خارج از مشروط شدن بخش تورس شد دیرین مربی بسکتبال در سنت جوزف دبیرستان در سانتا ماریا که در آن او زندگی می کند. او به رهبری هر دو پسران و دختران تیم برای یک ترکیب 27 فصل برنده هفت CIF جنوبی بخش قهرمانی و دو CIF دولت عنوان. او ناگهان و بی سر و صدا رد در 2019.

تورس ثبت شده برای "ناخواسته" در اوایل دوران بازنشستگی خود را از مشروط شدن پست فقط روز قبل از تحقیقات جنایی آغاز شده است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن