سابق UCSF Benioff کودکان بیمارستان مدیر عامل برترام لوبین می میرد در 81

تلقی "بزرگ انسانی" توسط UCSF Benioff کودکان بیمارستان اوکلند که در آن او به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

تلقی "بزرگ انسانی" توسط UCSF Benioff کودکان بیمارستان اوکلند که در آن او به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت برترام لوبین درگذشت 27 ژوئن در سن 81.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه پیتسبورگ دانشکده پزشکی لوبین در خدمت کشور خود را در ویتنام به عنوان یک پزشک. به محض بازگشت او انجام هماتولوژی-انکولوژی یاران در بیمارستان کودکان بوستون.

لوبین و سپس رفت و برگشت به کار در بیمارستان کودکان فیلادلفیا در دانشگاه پنسیلوانیا که در آن او قبلا تکمیل اطفال اقامت به عنوان مدیر هماتولوژی آزمایشگاهی و استادیار طب اطفال.

دو زمینه های مورد علاقه سوار مانده از لوبین حرفه ای: هماتولوژی-انکولوژی که شامل مطالعه بیماری های خون و سرطان و پیگیری خستگی ناپذیر در کمک به کودکان محروم در شرق خلیج" به عنوان شرح داده شده توسط رئیس جمهور فعلی و مدیر عامل شرکت UCSF سلامت, علامت Laret در آزادی مطبوعات.

"پیوستن به بیمارستان کودکان اوکلند در سال 1973 به عنوان رئیس هماتولوژی/انکولوژی لوبین راه اندازی برنامه های تحقیقاتی که شد بیمارستان کودکان اوکلند تحقیقات موسسه" متحده در یک مصاحبه مطبوعاتی از بیمارستان UCSF Benioff کودکان. "به عنوان یک دانشمند او ابزاری در پیشرفت های متعدد به خصوص در بیماری های خونی است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار اقلیت مهمترین بیماری سلول های داسی شکل."

نه تنها او بود تحقیقات کلیدی در شناسایی علت بیماری سلول های داسی شکل علائم, اما آن نیز منجر به قانون در سراسر کشور نیاز به تمام نوزادان به غربالگری این بیماری در بدو تولد.

پس از اقدام به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل بیمارستان کودکان در اوکلند به مدت هشت سال و رهبری ارتباط بیمارستان با UCSF, لوبین پا را در سال 2017 برای تبدیل شدن به دانشیار دانشکده بهداشت کودکان در UCSF. او همچنان عضو فعال اوکلند جامعه خدمت در اوکلند شهردار سلامت نیروی کار و اوکلند, وعده, یک ابتکار عمل با هدف کمک به هر اوکلند دانش آموز دبیرستان فارغ التحصیل کالج با حمایت مالی و مربیان آنها ممکن است نیاز به.

"برت نقش مهمی در راه اندازی اوکلند وعده" گفت: شهردار اوکلند لیبی Schaaf یک ایمیل به در. "او تجسم اوکلند ارزش های اجتماعی و نژادی و عدالت و ما را از دست او را از صمیم قلب. ما را افتخار خود را میراث خود را از ادامه مبارزه است."

کسانی که می دانستند لوبین از جمله Shahan Soghikian صندلی هیئت مدیره در UCSF Benioff کودکان بیمارستان در توصیف او را به عنوان کسی که "تراوش درک و نگرانی برای همه کودکان و خانواده ها و جامعه خود را."

لوبین خود را می خواستم به عنوان کسی که "مراقبت در مورد محروم" و خود می دانستند و همکاران و کارکنان در اول نام و نام خانوادگی پایه و اساس.

"این روحانی برای من به راه رفتن در درب و مردم واقعا در مورد مراقبت از من" لوبین گفت: پس از بازنشستگی در سال 2018 با توجه به آزادی مطبوعات. "که باعث می شود من کنه. این که من هستم. من می خواهم به یاد می شود به عنوان کسی که افتخار به بخشی از این خانواده است."

هر چند لوبین است و دیگر قادر به ایجاد یک فعال, تفاوت, کمک های مالی او به بی شماری پایه دانشمندان او مربی و سازمان او بخشی از برنامه ریزی برای انجام درست آن.

با توجه به آزادی مطبوعات لوبین چپ پشت همسر ویویان Scharlach و فرزندان خود را که درخواست کرده اند که کمک های مالی ساخته شده در نام خود را به UCSF مرکز تعالی برای کودک مهاجر سلامت و تندرستی یا UCSF مرکز کودک و سلامت جامعه است.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن