سابق, West Beach, جشنواره موسیقی سازمان در حال حاضر چهره جنایت حکم در SLO

سان لوئیس اوبیسپو مقامات صادر جنایت حکم بازداشت در ماه گذشته برای 34 ساله جرمی Pemberton سریع-صحبت کردن در ساح

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

سان لوئیس اوبیسپو مقامات صادر جنایت حکم بازداشت در ماه گذشته برای 34 ساله جرمی Pemberton سریع-صحبت کردن در ساحل مرکزی کارآفرین و یکی از نیمی از Pemberton دوقلو تیم پشت سانتا باربارا را بدنام غرب ساحل, جشنواره موسیقی که درون منفجر و با سوء مدیریت و پرداخت های از دست رفته به نوازندگان و فروشندگان.

Pemberton در حال حاضر رو به اتهام سرقت و فروش اوراق بهادار توسط نادرست یا گمراه کننده اظهارات در ارتباط با یک شکست در پیشنهاد برای ساخت سه طبقه در کوچه بولینگ و سرگرمی مرکز به نام کشف SLO در مرکز شهر سان لوئیس اوبیسپو. با توجه به شکایت کیفری Pemberton defrauded سرمایه گذاران کارلوس "Xavi" Fajardo و یعقوب و جوآن کرافورد از 500 ، 000 دلار و $200,000 ترتيب با دروغ گفتن به آنها در مورد میزان تامین مالی از او می خواهم دریافت شده از دیگر سرمایه گذاران و عدم افشای یک پیش فرض در اجاره نامه خود را. این Crawfords در اواخر دهه هشتاد و شرح داده شده در اسناد دادگاه به عنوان "وابسته به بزرگسالان"; Pemberton نیز به اتهام مالی سالمند آزاری است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Pemberton که در آدرس ذکر شده است به عنوان یک صندوق پستی در پوسته ساحل باقی مانده است یک مرد می خواست. San Luis Obispo County Jail سیاهههای مربوط به نشان می دهد او نشده است با رزرو از آنجا که حکم بازداشت صادر شد هر چند او همچنان به ارسال در Facebook به طور عمده در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس. اگر محکوم از همه اتهامات عنوان شده علیه او را به صورت یک جمله حداکثر 16 سال و چهار ماه در زندان است.

جرمی Pemberton و برادرش جاشوا ظ برای فصل 7 ورشکستگی پس از رویداد شرکت Twiin Productions قرار داده و در آخرین سود غرب ساحل, جشنواره موسیقی فجر در سال 2010 و در سمت چپ ده ها تن از طلبکاران و همکاران برگزاری کیسه. یک دنباله از خون بد و کثیف و پرونده های حقوقی به دنبال آنها به خارج از شهر. برادران بزرگ شده در میلپیتاس و مورد مطالعه در هر دو شهرستان سانتا باربارا دانشگاه و UC Santa Barbara.

هر چند ساخت و ساز در حال حاضر آغاز کشف SLO پروژه رها شده بود در ماه ژوئن سال 2018 پس از سقوط-بین Pemberton و صاحب این ساختمان بیش از $750,000 در از دست رفته پرداخت اجاره. Pemberton نیز متهم به عدم پرداخت کارکنان خود را در یک SLO tapas رستوران به نام Branzino که او باز در مارس 2019 و ناگهان بسته شد که در ماه اوت است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب