از بز BBQ به shroom استیک: وزن در بر خورد خوب در سال 2020 Pa. مزرعه نشان می دهد

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 2:05 AM EST Jan 5, 2020وجود ضعف بوی دام که من وارد دادگاه مواد غذایی بع

توسط NEWSWORLDS در 25 خرداد 1399

وجود ضعف بوی دام که من وارد دادگاه مواد غذایی بعد از ظهر جمعه. این عطر که به نظر می رسد ضد بصری با توجه به محل. سپس دوباره این پنسیلوانیا مزرعه نشان می دهد.

بوی بخشی از جذابیت و یا بنابراین من گفت.

افشای کامل: من هرگز با حضور Pa. مزرعه نشان می دهد. در حالی که من در آن متولد شد Jersey, من و زندگی در پنسیلوانیا تمام زندگی و به نوعی هرگز موفق به راه من به مزرعه نشان می دهد پیچیده & مرکز نمایشگاه.

من هیچ چیز در برابر نشان می دهد و بدون حضور در چگونه می توانم ؟ با این حال همانطور که من راه من گذشته gamey بوی گذشته بز BBQ منوها و سرکش تعداد بزرگسالان هیجان زده به خوردن ساده سیب زمینی پخته, من متوجه چیزی شدم.

Pa. مزرعه نشان می دهد این است که کمی عجیب و غریب است.

آن را ممکن است به مقدار مناسب از دمدمی — نشانه های کره, مجسمه سازی — با به اندازه کافی قابل تحمل دوز Pennsatucky که ساکنان نیوکاسل از تمام گوشه و کیستون گله به Harrisburg.

"ما دوباره هر سال" جیسون هوور گفت. هوور و همسرش امی رشد در هریسبورگ. در عین حال هر سال آنها ترک از گرمای هانتینگتون بیچ کالیفرنیا و پیاده روی به زنگ کمربند.

وجود جاذبه به این عجایب. شاید حتی یک حس غرور و افتخار در آن برای بازدید کنندگان مانند Hoovers. و البته, وجود دارد, مواد غذایی است. سه نفر همچنان به آوردن هزاران نفر پشت ماه و سال.

و در حالی که من نمی توصیه leaving California برای زنگ کمربند من می توانم درک احساسات پشت Hoovers' سالانه به خانه بازگشت. چرا به عقب می آیند و جشن می گیرند ریشه های خود را?

من نمی هر گونه احساساتی دلیل برای حضور در مزرعه نشان می دهد. فقط تعهد به گزارش برخی از سلیقه ها از این رویداد را سال. البته من tour de اولین مورد است که در ابتدا حس کنجکاوی من piqued است: بز کباب.

بز BBQ

چگونه می تواند من رد چنین وسوسه ؟ من هرگز تا به حال بز و نه من fathomed ایده بز کباب. و هرگز انتظار دارم بز بود لاغر نسخه Manwich. و هیچ بی احترامی به درهم و برهم جو دوستداران اما اگر شما به دنبال چیزی جدید نیست بز این یک امتحان کنید.

پس از Goatwich افتضاح من تصمیم به اطراف بپرسید در مورد برخی از فن مورد علاقه های شما. وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از غذاهای توصیه می شود اما سه نفر وجود دارد به ویژه که نگه داشته جوانه سیب زمینی: پیراشکی پنیر, دلمه و البته milkshakes.

پنیر دلمه

فن های مورد علاقه و به حق ، من نمی توانم دست کشیدن پنیر دلمه بسته و جای تعجب شیرین مزه خمیر, اگر چه من ممکن است سوال هر کسی که می تواند پایان تمام چوب از این و برای ثانیه به عقب. من تا به حال یک و احساس نیاز برای چرت زدن.

پیراشکی سیب زمینی

دونات آمده در سه طعم: ساده, دارچین, شکر و پودر. هر چپ من تعجب که چرا باید ما به عنوان یک جامعه همچنان به چشم پوشی از استفاده از سیب زمینی به عنوان مجموعه ای استاندارد برای دونات ؟

PA Dairymen را milkshakes

هنگامی که در رم را به عنوان رومی ها. من نمی توانستم ترک مزرعه نشان می دهد بدون یکی از این پسران بد. مراقب باشید اگر شما یکی از کسانی که از طرفداران نازک milkshakes و سپس نگه داشتن پله. این بچه ها نه برای ضعیف النفس شما کار عرق کشیدن برای کسانی که برای اولین بار چند جرعه.

مرغ پوشیده با نان مرغ و کوفته

جدید درمان در مزرعه نشان دادن منو, و آن را ممکن است بسیار خوب بوده است من در ظرف مورد علاقه. چهار متوسط کوفته در حال پر کردن به اندازه کافی خود را و می تواند یک جامد ناهار نیش بر روی بروید اما جذبه در اینجا واقعیت این غذا احساس سالم است. اعطا من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم کمی کوفته به عنوان سالم, اما در مقایسه با اطراف دریای سرخ شده چیز جدید بچه ها ایستاده بود.

فیلادلفیا پورت ساندویچ

ترک آن را به مزرعه نشان می دهد برای پیدا کردن یک راه برای تولید ناسالم. همه جوک ها به کنار این portobello و crimini چیزاستیک است به خوبی به ارزش $5. در حالی که آن را نمی ممکن است زندگی می کنند تا به آن فیلادلفیا عموزاده آن را هنوز هم بهترین چیزاستیک, شما را پیدا کنید همراه کامرون خیابان — حداقل برای هفته آینده است.

موارد من می خواستم به سعی کنید قبل از اینکه نگرانی از تسلیم شدن به یک حمله قلبی در زمان بیش از:

  • ذرت سرخ
  • سرخ شده با سبزیجات
  • عسل و بستنی
  • اپل کوفته
  • سیب زمینی پخته (واقعا ارزش آن را?)

Pa. مزرعه نشان می دهد اجرا می شود از Jan. 4 تا 11. دادگاه های غذایی است که باز از ظهر تا 9 بعد از ظهر برای اطلاعات بیشتر farmshow.pa.gov.

نیل Strebig است, مواد غذایی و نوشیدنی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

آیا شما یک مشترک هنوز ؟ ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب