از پن استیت پدر به پسر: 'این (نژادی) پیام تغییر نکرده ...'

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 1, 2020کریس تورپ به پسرش همان توصیه او به عنوان یک Pen

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

کریس تورپ به پسرش همان توصیه او به عنوان یک Penn State football بازیکن بیش از 30 سال پیش.

تورپ که سیاه بزرگ شده در یک مرفه عمدتا سفید شهر پیتسبورگ در 1970s و 80s. سابق linebacker و در حال اجرا به عقب به خاطر این بحث زود از سر مربی جو Paterno:

"هی شما بچه سیاه, ورزشکاران و شما ممکن است در کالج ایالتی اما شما رو به مراقب باشید دو یا سه مایل در خارج از دولت ، شما باید مراقب باشید. هر کس درک نمی کند شما همان است."

Thorpe, 53, مکث برای یک لحظه بر روی گوشی.

"من گفته ام C. J. دقیق همان چیزی. باید همه چیز تغییر کرده است ؟ پیام تغییر نکرده ..."

C. J. Thorpe 6-پا-3, 328-پوند اشتباه junior در خط حمله. فلسفه اصلی خود را شناخته شده است آتش سوزی در این زمینه و خود را گذاشته پشت متفکر طبیعت خاموش کردن آن.

روز یکشنبه او در زمان میکروفون ایستاده بود و در مقابل یک هزار نفر یا بیشتر جمع آوری شده در دولت ،

او برنامه ریزی زبان ندارد هر یادداشت.

اما "عدالت برای جورج فلوید" اعتراض در مقابل وزارت امور خارجه ساختمان شهرداری به نام برای آن است.

بیشتر: جورج فلوید تظاهرات: Pennsylvania ظهور از آخر هفته از تظاهرات بیشتر انتظار

تحویل او سخنرانی پرشوری در نژادی و نابرابری بیش از سه دقیقه نقشه کشی به سلامتی از تظاهرات مسالمت آمیز. گزیده ای دنبال کنید:

"ما مریض و خسته از بودن می ترسم برای زندگی ما است. ما مریض و خسته از داشتن به آموزش برادران ما باید دقیق تر از پلیس که آموزش دیده بود برای کار خود را.

"من درک می کنم برای بسیاری از سیاه و برادران در اینجا است که آن سخت است برای ما به آمد و صحبت کردن در حال حاضر از آنجا که ما عصبانی هستند. آن سخت است برای ما به آمده تا اینجا و صحبت می کنند و در مقابل از همه شما به خاطر ما خیلی خشم در درون ما و آن سخت است برای بیان این است. اما من می خواهم همه شما را به درک ما بیش از ما رنگ پوست باشه. ما افتخار ما هستند ..."

وقتی C. J. تورپ است که توسط سوخت یک موضوع گفتگو و بحث می تواند برای ساعت پدرش گفت. و او را به خوبی آموخته اند. هر دو از پدربزرگ و مادر بزرگ هستند شبان کلیسا. مادر او مدیر چند قومی وزارت ائتلاف برای کمک رسانی مسیحی.

"درک, درک کنند که این سیستم ایجاد نمی شد برای ما سیستم ایجاد نمی شد به ما کمک می کند — این افراد در اینجا آن را برای ما, آن ساخته نشده بود برای ما. همه حق است. ما باید آن را به عقب. من خواستار خشونت است. من خواستار این حق در اینجا. آنچه ما انجام می دهیم در آینده با هم با استفاده از قدرت مردم است."

کریس تورپ با وجود یک حرفه پر از آسیب موانع و گفت: مطالعات و حرفه ای در پن استیت انجام شد. او به یاد می آورد که قربانی نژادی تهمت اغلب زمانی که فقط قدم زدن در یک دولت خیابان دانشگاه — حتی به عنوان یک خود-توصیف ممتاز, سیاه, ورزشکار.

(هشدار: این ویدیو زیر شامل حساس زبان. آن دستگیر شد 247Sports کارآموز فضل Brennan).

"من بگویید C. J. تمام زمانی که شما بیرون بروید و در آن شما در حال رانندگی شما باید آگاه باشید از این وضعیت است. اگر شما در حال کشیده شدن بلافاصله وجود دارد ترس خود را (رنگ پوست) و اندازه خود را. تا زمانی که (پلیس) متوجه شما یک ورزشکار شما در حال رفتن به می ترسید."

فقط در هفته گذشته یکی دیگر سیاه, Penn State football, بازیکن Aeneas هاوکینز شد به گزارش قربانی تبعیض نژادی در طول یک جاده توقف در راه خانه خود را به اوهایو.

در پاییز گذشته پن مقامات دولتی محکوم فن نامه به عنوان یک نژادپرست است که هدف ایمنی جاناتان ساترلند که سیاه است و dreadlocks.

کریس تورپ گفت که او با افتخار از پسرش برای ابراز نظر و پیام مثبت در روز یکشنبه — به جز چند ناسزاهای او استفاده می شود. او تا به حال هیچ ایده C. J. حال صحبت در اعتراض تا زمانی که تلفن خود را در "شروع شد و باد" با پیام.

"من می دانم آن را سخت را برای شما به مرحله خروج از خود و غرور خود خشم خود ترس است. این سخت است من می دانم. اکنون سوال من این است که ما اقامت هوشمند و استفاده می کنیم که مغز ما است و ما از عشق است. مانند مردم شده اند گفت: — من فقط آن را شنیده ام سه بار صحبت کردن در مورد عشق — اما که (expletive) بسیار مهم است. در حال حاضر بیشتر از همیشه چرا که ما آنقدر نفرت رفتن در اطراف. شما نمی توانید مبارزه با نفرت با نفرت است."

پدر و پسر فوتبال بازیکنان صحبت کردیم و به زودی پس از اعتراض.

"من فکر می کنم او آن را از قلب خود را. سلام این چیزی که در مورد عشق است. شما رو به عشق یکدیگر" کریس تورپ گفت. "آن را در مورد خشونت در این مورد که. آن را در مورد افراد در برقراری ارتباط. فقط درک من ببینید من به عنوان کسی که هستم.'

"قطع است, فقدان ارتباطات است. ... مردم می ترسند به صحبت در مورد مسابقه صحبت در مورد نژاد پرستی."

C. J. تورپ به دنبال یک حرفه ای در قانون اما به تازگی اعتراف کرد که گزینه های خود را در حال باز پس از فوتبال است.

"او می داند که چگونه برای ایجاد همه چیز و همه چیز راه اندازی. او می تواند قرار دادن مردم با هم" پدرش گفت. "من نمی دانم که این می تواند برای او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن