از آرشیو: سیاه و ورزشکاران مبارزه برای تنیس برابری

این داستان برای اولین بار منتشر شده در مارس 14, 1987 شماره از روزانه کالیفرنیا. این آرشیوی مقاله ویرایش شده بر

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

این داستان برای اولین بار منتشر شده در مارس 14, 1987 شماره از روزانه کالیفرنیا. این آرشیوی مقاله ویرایش شده برای منعکس کردن تغییرات ساخته شده به روزانه کال سبک پس از آن.

توسط مایکل نقره ای

روزانه کال مشارکت نویسنده

Kurt Streeter یک مرد بزرگ خدمت می کنند. هنگامی که او را در زمین تنیس و شروع به رها کردن خود را چپ دست, موشک, شما تقریبا می توانید احساس زمین شروع به لرزش.

در 6'6" و با یک سکته مغزی قوی تر از Sugar Ray Leonard بر قند بالا Streeter خواهد بود قابل توجه در زمین تنیس, حتی اگر او نبود ، اما Streeter, ورزش تنیس است و او و برایان گل — هر دو از آنها برای 12th-رتبه کال تیم — ایستادگی کردن اینکه آیا آنها آن را دوست دارم یا نه.

نگاهی به آخرین روز مسابقه در برابر ایالتی آریزونا. Streeter خرس' شماره 5 بازیکن تک بود در راه خود را به مستقیم-مجموعه ای بیش از پیروزی خورشید شیاطین' جف چوب که چوب شروع به سوزاند. Streeter شرح اقدام:

"من برادر و همسر او و دو نفر از دوستان خود را (که همه آنها را سیاه و سفید) بودند تماشای پشت حصار. در یک نقطه آنها رودررو و آن مرد گفت: به من برادر 'بسته شکلات تراشه قبل از اینکه من بسته شما.' "

چون Streeter برادر نیز 6'6" آن را بسیار آشکار است که چوب بود که در نهایت بسته دهان خود را. اما این حادثه مانند هفته گذشته Al Campanis حماسه اثبات شده است که نژاد پرستی زنده است و زندگی در مقابل اغلب unsuspecting مواجه است.

در تنیس یک ورزش تاسیس یک طبقه نخبگان و که در ایالات متحده حول محور شدت در اطراف باشگاه های کشور, فقدان, سیاه, بازیکنان یک واقعیت زندگی است. عدم وجود مدل های نقش زیادی هزینه آموزش در junior سطح و ظریف و آشکار نژادپرستی در حال حاضر در بسیاری از تنیس محیط تمام توطئه برای حفظ سیاه ورزشکاران در دادگاه های بسکتبال به جای خاک رس دادگاه.

"این یک مشت بچه sport" گفت: Streeter که شد از سیاتل. "وجود دارد مقدار زیادی از خراب غنی کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد به راه خود را گرفتن. از آن آسان است برای یک پسر سیاه و سفید به شکستن در صورتی که دارای امکانات اقتصادی."

برخی از طبقه بچه ها — Streeter و گل برای مثال — آیا وسیله ای برای گرفتن آغاز شده است. اما هنگامی که آنها تصمیم به ایجاد تعهد جدی به تاریخ و مدار و درس و هزینه های سفر شروع به اضافه کردن آن طول می کشد برخی از بسیار عمیق جیب برای حفظ خود را رو به رشد حرفه است.

Streeter و هر دو گل دریافت کمک های اقتصادی از آرتور اش 1975 ویمبلدون قهرمان و نقش-مدل-در-محل اقامت برای بازیکنان تنیس است. Ashe موفقیت نیز تا به حال برخی از ناخواسته اثرات منفی اما بیشتر در مورد که بعد از آن.

"کاملا چند از کسانی که آمده ام تا در نوجوانان باید به من برای مشاوره و کمک" اش گفت: روز گذشته در یک مصاحبه تلفنی. "شما هرگز نمی دانید تا چه حد می تواند به هنگامی که با توجه به منابع برای رسیدن به پتانسیل خود را."

"مشکل این است که هنوز هم بسیار دشوار است. به طور خاص پس از یک تصمیم می گیرد یک علاقه مند است در فاز دو سطح زمانی که آنها 8, 9 و 10 ساله — که در آن شما از دست دادن بسیاری از بازیکنان. آنها متوجه است که شما در حال رفتن به از چنگال یک مقدار زیادی از پول و بسیاری از افراد می گویند " به جهنم با این.' "

Streeter گل و چند نفر دیگر را ساخته اند آن را به سطح دانشگاهی اما تعدادی از برجسته آمریکایی سیاه بازیکنان هنوز هم می توان در یک دست. جالب اینجاست که حدود 20 انگشتان دست کمتر از تعداد سفید آفریقای جنوبی رقابت برای دانشگاه های ایالات متحده.

"ما احتمالا اولین top-10 تیم به دو بازیکنان در بالا شش" Streeter گفت. "این قطعا یک تازگی. در حال حاضر ما به شدت جذب یکی دیگر از سیاه و سفید, Martin Blackmon. اگر ما او را در این تیم می تواند به تغییر بسیاری از چیزها است."

Blackmon که در نیویورک زندگی می کند بزرگ است و ورزشی است. او همچنین یکی از بازیکنان تازه وارد در جهان است. هر بازیکن جوان در موقعیت خود را به مقدار قابل توجهی از فشار اما Blackmon که Ashe تماس "بهترین من تا کنون دیده ام در آن سن و سال" است که آخرین نسخه از بزرگ سیاه و امید است.

"یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد یک بازیکن تنیس است وجود دارد مقدار زیادی از اضافه فشار قرار داده و بر شما" گل گفت. "پس از من تا به حال موفق, تابستان, بسیاری از مردم می خواست تکه ای از من. بسیاری از مردم شروع به hounding شما قرار داده و تاکید بسیاری بر شما بودن بعد Arthur Ashe. شما را تبدیل به یک ستاره خیلی زود قبل از اینکه شما واقعا به انجام هر کاری است."

نمونه اخیر عبارتند از سابق دانشگاهی ستاره رادنی هارمون از SMU و تراشه هوپر از آرکانزاس است. گل از هارمون است می گوید: فشار "راند او را از تنیس."

"این نگرش غالب در میان (سیاه و سفید آمریکایی) در مورد تنیس است که آنها بوده ام به دنبال بعدی Arthur Ashe" گفت: کال مربی اسکات مک کین که در حرفه ای تور برای شش سال. "(به فرانسوی ستاره Yannick) نوح است, بدیهی است, سیاه و سفید, اما, او آمریکایی است."

"تراشه هوپر — آن را واقعا به او صدمه دیده است. او صحبت کردن در مورد برنده ویمبلدون پس از یک دور. هنگامی که بچه های دیگر به عنوان خوانده شده که آنها شروع به خنده."

هنوز بسیاری از مردم از خنده شد چند ماه پیش هنگامی که زنا پادگان یکی از برترین بازیکنان زن در جهان تا به حال او حمایت خارج با تسویه حساب, گزارش چرا که او مناسب نیست تصویر کفش شرکت در تلاش بود تا پروژه.

Streeter تماس این حوادث به عنوان مثال از "نژاد پرستی از '80s" که به دلیل طبیعت ظریف آن است که به طور بالقوه حتی خطرناک تر از آشکار تبعیض است.

"زنا پادگان در حال حاضر نمی توانید تایید قرارداد" Streeter گفت. "چگونه بسیاری از بازیکنان در 10 صفحه ندارد و تاییدیه? او به دوختن دامن خود."

پادگان و همکار pro لری McNeil هر دو از شهر هوستون عمومی دادگاه های برنامه به رهبری جان Wilkerson. گل های بازی در همان مکان دادگاه تا زمانی که او 12 بود زمانی که او به نیوجرسی نقل مکان کرد.

"Wilkerson شده است قادر به گرفتن دو بازیکن و مربی آنها را از آنها قرار دادن یک راکت در دست خود را تمام راه را به بالا 10," اش گفت. "من نمی دانم هر مربی که انجام داده است.

"تعداد بسیار کمی از بازیکنان امروز از خانواده های فقیر. بچه های فقیر تمایل به حتی بازی. من از یک طبقه متوسط پس زمینه و من بسیار خوش شانس بود. من یک دمدمی مزاجی شکی نیست. زنا و لری نیز دید."

نه این که طبقه متوسط مردم سیاه و سفید که آن را آسان. گل به یاد می آورد زادگاه خود باشگاه های کشور در وستفیلد نیوجرسی که در آن با وجود یک کاربر حرفه ای که ویژه بالا 10 رتبه بندی ملی او هرگز تبدیل به یک عضو.

"وستفیلد (Country Club) یکی از آن مکان هایی است که هنوز هم باعث می شود شما می پوشند تمام سفید هنگامی که شما بازی" گل گفت. "من بهترین بازیکن برای همیشه بیرون آمدن از آنجا و من هنوز نمی توانستم پس از سه تا چهار سال در لیست انتظار. دوستان من بودند و در این راه ، این بسیار مضحک است."

اگر نیوجرسی است که بد نیست شما می توانید تصور کنید آنچه در آن مانند در جنوب که در آن Streeter و گل مواجه نژادپرستی در حالی که تور تابستان گذشته.

"من مجبور به ترک خانه من در ویرجینیا کردم بد" اش گفت.

در حال حاضر مشکل این است که بدتر از همیشه. آمریکا, تنیس, پس از شکوفایی در اواسط'70s در حال کاهش است و بسیاری از بازیکنان بین المللی هستند که از نقاط مانند آلمان و سوئد و چکسلواکی.

"این کشور واقعا به دنبال یک نژاد جدید از بازیکن است که این ابزار به رقابت با بزرگ و قوی بوریس Beckers," Streeter گفت. "تنیس بسته شده به بخش عمده ای از این کشور است.

"شاید اگر ما توسعه که بکر استعداد ما قادر خواهید بود به رقابت با Beckers و Lendls. به جای 6'6" نگهبانان رفتن به UCLA ما باید پیف ریچاردسون بازی تنیس."

Streeter اشاره به هوستون برنامه به عنوان یک مثال از آنچه که مورد نیاز است و گفت: سیاتل را توسعه داده است یک مشابه.

"این نوع از چیزی که اتفاق می افتد در مناطق شهری" Streeter گفت. "که در آن شما در حال رفتن به پیدا کردن سیاه استعداد است."

"من فکر می کنم این مهم است چیزی را به عقب زمانی که شما دریافت خواهید کرد. زمانی که من به عقب (به سیاتل) در تابستان من با بچه ها سیاه و سفید و به آنها درس های رایگان. وجود یک بچه من برنامه ریزی در مصرف به یک زن و شوهر از مسابقات. اگر سیاه و سفید بچه ها به خصوص پایین تر-کلاس بچه ها نگاه کردن به من که فوق العاده است — من می خواهم به یک مثال است."

اش معروف ترین مثال از همه نیز بر اهمیت نقش مدل های.

"این حقیقت که می توان آن را انجام داده" اش گفت. "من خوش شانس بود چرا که تنها یکی قبل از من بود Althea گیبسون و هیچ کس مقایسه شد من به او."

"اما Althea شد دمدمی مزاجی. او از یک خانواده فقیر. هیچ فقیر سیاه نر تا به حال ساخته است. و وجود دارد تن از بوکسورهای بازیکنان بسکتبال و بازیکنان فوتبال که به معنای واقعی کلمه آغاز شده خاک ضعیف است."

بنابراین در حالی که اش Streeter و دیگران کار را برای آینده, ابر تیره هنوز آویزان سیاه, تنیس, بازیکنان حال حاضر.

"سیاه ترین بازیکنان کشیدن برای شما" Streeter گفت. "من جلو برای سیاه ترین بازیکنان. همه ما تمایل به چسبیدن به هم."

"این نوع مانند یک برادری. وجود دارد بیش از حد بسیاری از ما, اما ما در حال بالا آمدن است."

آخرین مطالب