فراری می خواستم در کانکتیکات slayings احتمالا خال در منطقه سه جانبه دولت

گزارش کارکنان هرالد ایمیل رسانهمنتشر شده 4:27 PM EDT مه 27 سال 2020یک فراری دانشجو می خواستم در قتل دو نفر در

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

یک فراری دانشجو می خواستم در قتل دو نفر در کانکتیکات ممکن است خال خال شده است در یک Sheetz در چمبرسبورگ Pa. و به نظر می رسد که رهبری به Hagerstown با توجه به ایالتی پنسیلوانیا ،

پلیس ایالتی در بعد از ظهر چهارشنبه گفت: آنها دریافت کرده بود یک نکته در مورد امکان رویت پیتر مانفردونیا در Sheetz در چمبرسبورگ. شاهد توصیف و نظارت تصویری تصاویر مسابقه که از مانفردونیا انتشار متحده است.

وجود دارد سه Sheetz ایستگاه های گاز در چمبرسبورگ منطقه است. دو در حال درست کردن Interestate 81. آن را بلافاصله روشن نیست که Sheetz تصاویر گرفته شده از.

فرد در نظارت تصاویر رو بارگذاری راننده که فردی به Hagerstown انتشار متحده است. یک کیسه سیاه و سفید بود در اختیار او بود و او با پوشیدن کفش قرمز.

مانفردونیا در نظر گرفته شده است مسلح و خطرناک, دولت, پلیس گفت:. پلیس توصیه به هر کسی که لکه های او را به 911 تماس بگیرید فورا.

تنها اطلاعات ارائه شده توسط پلیس است که در یک سرقت هیوندای سانتافه بود و بازیافت در منطقه Sheetz. روز سه شنبه یک سخنگوی پلیس ایالتی پنسیلوانیا مستقر در شمال شرقی پنسیلوانیا توییتی که یک 2012, سیاه, هیوندای سانتافه به سرقت رفته بود دوشنبه شب در منطقه ای در نزدیکی جایی که مانفردونیا گذشته به حال دیده شده است در نظارت تصویری.

روز یکشنبه جستجو برای مانفردونیا چند ساعت به طول انجامید اما آمد تا پس از خالی کسی که خال خال یک مرد مطابق فراری توضیحات در شمال شرقی پنسیلوانیا آسوشیتد پرس گزارش روز شنبه.

پلیس در Duryea Pa. گفت: یک آتش نشان خال خال یک مرد با یک کوله پشتی بزرگ پشت Germania شلنگ Co. مدت کوتاهی پس از ساعت 11 شب سه شنبه. مرد فرار کرد و به سمت در نزدیکی راه آهن و یک منطقه پوشیده شده از درخت, مقامات گفت. آتش نشان پرسید: این مرد چه او انجام شده بود اما او پاسخ نداد که او در سمت چپ صحنه, پلیس گفت:.

مقامات مرد گفت: مناسب توضیحات دانشگاه کانکتیکات ارشد پیتر مانفردونیا, 23, که, گزارش آخرین دیده می شود در روز یکشنبه حدود 50 مایل (80 کیلومتر) جنوب شرقی Duryea در ایست سترودسبورگ راه رفتن در امتداد راه آهن با یک کیسه بزرگ است.

Duryea مقامات گفت: آنها به نام در افسران از شهرهای اطراف و وزیر امور خارجه سه شنبه شب و با استفاده از یک هلیکوپتر برای کمک به جستجو از آهنگ های راه آهن و جنگل, اما آنها پیدا نشده و هر کسی به نام جستجو پس از چند ساعت.

"در این زمان ما لازم نیست که اطلاعات کافی برای تایید آن مشکوک از کانکتیکات اما سوال این است که ساکنان آگاه و محتاط از محیط اطراف خود" Duryea پلیس در بیانیه ای گفت شنبه.

بیشتر: Waynesboro نوجوان به اتهام اقدام به قتل پدر

بیشتر: مردی که فرار کرد Franklin County قبل از صدور حکم برای کودک تجاوز به بازداشت در کانادا

کانکتیکات پلیس ایالتی گفت: مانفردونیا است می خواستم در کارد بزرگ و سنگین کشتار 62 ساله تد DeMers و زخمی شدن یک مرد دیگر در Willington در روز جمعه. مانفردونیا رفت و به مرد دیگری در خانه او برگزار شد به گروگان گرفتند و او را به سرقت برده اسلحه و کامیون و سپس سوار حدود 70 مایل (110 کیلومتر) جنوب غربی به دربی, کانکتیکات, دولت, پلیس گفت:.

در دربی پلیس مانفردونیا دبیرستان, دوست, دوست نیکلاس Eisele, 23, شات به مرگ در خانه اش. مقامات بر این باورند مانفردونیا سپس مجبور Eisele را به ماشین او و فرار دولت است. دوست دختر پیدا شد صحیح و سالم با ماشین خود در یک استراحت توقف در بزرگراه بین ایالتی 80 در کلمبیا, New Jersey, پلیس گفت:.

مانفردونیا سپس در زمان بارگذاری به خارج در ایست سترودسبورگ نه چندان دور از نیوجرسی مرز ایالتی پنسیلوانیا, پلیس گفت:.

یک وکیل برای مانفردونیا خانواده گفت که او تلاش کرده است با مشکلات روحی و روانی را نشان می دهد نشانه هایی از خشونت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن