آینده آموزش عالی تغییر توسط pandemic, UC برکلی مدیران می گویند

در حالی که مخل همه گیر و پس از آن حرکت به آنلاین آموزش و پرورش باید تغییر آینده آموزش عالی با توجه به دانشگاه

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

در حالی که مخل همه گیر و پس از آن حرکت به آنلاین آموزش و پرورش باید تغییر آینده آموزش عالی با توجه به دانشگاه برکلی دولت.

بحث و گفتگو در مورد آینده آموزش عالی رخ داده است در طول پخش از باشگاه مشترک المنافع کالیفرنیا یک غیر انتفاعی و غیر حزبی است که میزبان آموزش و پرورش مربوط به ایران و رویدادهای. UC برکلی صدراعظم کارول مسیح دین از مطالعات کارشناسی باب Jacobsen و مدیر ارشد نوآوری و کارآفرینی افسر غنی لیون شرکت در این رویداد به اشتراک گذاری تجارب خود را تطبیق محدودیت از COVID-19 همه گیر و آنچه را که آنها امید به آینده.

با توجه به مسیح یکی از درس های همه گیر آموخته است هر دو دانش آموزان و مدرسه در موسسه انعطاف پذیری که او گفت که او فکر می کند با ارزش است مهارت های زندگی.

او افزود که به این بیماری همه گیر شروع شد و بسیاری از اعضای دانشگاه از جمله دانشگاه محقق جنیفر Doudna و تیم او ساخته شده است که یک روبات COVID-19 تست آزمایشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فتس از ضد عفونی کننده دست برای بی خانمان جمعیت الهام او را با انعطاف پذیری خود را و عمل در طول بهداشت و درمان اضطراری.

"به سلامتی از جامعه آمده از مردم با هم کشیدن و واکنش" Jacobsen گفت: در این رویداد است. "آنها در حال تلاش برای پیدا کردن راه مثبت رو به جلو است. من فکر می کنم آن را به آنها خدمت می کنند و منجر به تغییر دانشگاه."

یکی از راه های این بیماری همه گیر است تغییر پردیس توابع در فارغ التحصیلان تعامل با توجه به لیون که گفت: زوم اجازه داده است فارغ التحصیلان به بیشتر درگیر با مشاوره راه اندازی تیم های تحقیقاتی و دیگر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه. او افزود که در دانشگاه برکلی است که تجسم راه های جدید برای تعامل بیشتر فارغ التحصیلان.

با توجه به مسیح, آموزش از راه دور نیز می تواند اجازه می دهد UC برکلی به گسترش رسیدن به خدمات خود را به مردم بیشتر به عنوان محدودیت زمان و فضا بوده است lessened.

او افزود که اگر به درستی انجام می شود کلاس های آنلاین می تواند کمتر از یک مانع و در نتیجه منجر به حقوق صاحبان سهام بیشتر برای رفت و آمد دانش آموزان و کسانی که با محدود کردن برنامه کار.

"این بیماری همه گیر ساخته شده است آن را پس از پاک کردن چقدر مهم دانش و پیشرفت دانش این است که" مسیح گفت: در این رویداد است. "مردم در حال تبدیل شدن به آگاهی بیشتری در مورد نقش دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های دولتی."

در علاوه بر این به زوم و کنترل از راه دور کلاس های مسیح گفت: هوش مصنوعی به احتمال زیاد در آینده آموزش و پرورش با کمک مدرسان کسب اطلاعات بیشتر در مورد خود دانش آموزان و تقویت برنامه درسی خود را.

او اضافه کرد که او معتقد است برنامه نویسی و data علم خواهد بود یک ابزار اساسی برای آینده آموزش عالی است.

"هنگامی که شما یاد می دهد شما نه فقط آموزش مطالب — شما در حال آموزش یک راه مربوط به مواد" مسیح گفت: در طول این رویداد. "در تجربه من, چه دانش آموزان و چه آنها اشتیاق برای است" من می خواهم به قادر به مربوط به این مواد مانند آن شخص است.' "

تمام سخنرانان در این مراسم گفت: در نهایت هدف خود را برای آینده آموزش عالی شامل افزایش دسترسی برای محروم جمعیت و آموزش ثبت نام دانش آموزان به کنجکاو انعطاف پذیر و همدلانه است.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن