بازی: NBA بازگشت چیزی است که ما در حال حاضر نیاز

"NBA بازگشت." با این سه کلمه آدریان Wojnarowski بیشتر معمولا به عنوان Woj یقین خود را به پایان رسید اطلاعاتی ص

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

"NBA بازگشت." با این سه کلمه آدریان Wojnarowski بیشتر معمولا به عنوان Woj یقین خود را به پایان رسید اطلاعاتی صدای جیر جیر و ارسال جمعی بسکتبال جهان به دیوانگی.

پس از مرگ کوبه برایانت در اواخر ماه ژانویه, بازیکنان در سراسر لیگ ابراز نوظهور انگیزه و تمایل را به نفع خود قهرمانی را به افتخار افسانه NBA. تعادل رقابتی ترمیم شد در رایگان آژانس و با بسیاری از تیم های آماده به سر و صدا در پلی آف راه به عنوان تنظیم شد تا به چیزی خاص. تا آن نبود.

NBA به حالت تعلیق در آن فصل 11 مارس. کمیسر NBA آدم نقره تصمیم در آمد از رودی Gobert و دیگر بازیکنان تست مثبت برای COVID-19و در طول قرنطینه شده است وجود دارد یک بسکتبال به شکل سوراخ در قلب بازیکنان و طرفداران به طور یکسان.

طرفداران سعی در پر کردن آن حفره با عطف به گذشته است. بدون زنده ورزشی "آخرین رقص" یک مجموعه مستند در مایکل جردن و '90s شیکاگو بولز, شد preponed شد و باید ببینید تلویزیون. NBA ارائه دسترسی رایگان به NBA League Pass و غالبا به میزبانی زنده پخش تکرار از بازی های کلاسیک برای طرفداران به لحن. حتی با این همه حس از بسته شدن برای یک فصل کوتاه قطع شد بشدت از دست رفته است.

برای بسیاری از ما, ورزش, نمایندگی ثابت در زندگی ما است. ثبات دانستن است که شما می توانید لحن در و به دنبال تیم های مورد علاقه خود را از طریق ضخیم و نازک صرف نظر از پس زمینه خود را و یا مقصد خود را بسیار ارزشمند است.

چون COVID-19 ویران کرده, کشور, مردم مجبور به چهره به مراتب بیشتر مسائل از لغو ورزشی زندگی می کنند. اما این احساس پوچی که لغو ورزشی به ارمغان می آورد که هنوز هم باقی می ماند حتی پس از لیگ مانند NBA تلاش کرده اند به آن را تشکیل می دهند. بسیاری از ما درک نمی کنند چقدر از ثابت رویدادهای ورزشی زنده بودند در زندگی ما تا زمانی که آنها به طور ناگهانی گرفته شده از ما دور است.

NBA رسمی بازگشت جولای 31 بدان معنی است که این ثابت است که بازگشت به زندگی روزمره ما در زمانی که ما نیاز به آن را بیشتر از همیشه.

کشور ما تقسیم شده است و خام از (توجیه) خشم و NBA می تواند کمک به روند شفا. بسکتبال یک نیروی وحدت بخش تحت اللفظی کوچک از جهان باید تلاش کنیم به سمت یک که در آن مردم از نژادهای مختلف در کنار هم در آغوش یکدیگر و کار به سمت یک هدف مشترک از بهبود مستمر است.

فراتر از به سادگی نشان دادن طرفداران یک راه رو به جلو را راه اندازی مجدد از NBA است که به موقع برای لیگ خود را.

این درخواست تجدید نظر گسترده از "آخرین رقص" و در ادامه دست و پا زدن از دیگر آمریکا نیروگاه ورزشی لیگ های چنین به عنوان MLB ایجاد یک معدن پتانسیل بکر. به عنوان یک لیگ که در حال حاضر با تجربه رشد سریع در چند دهه گذشتهبه NBA است مشروع شانس به طور قابل توجهی گسترش fanbase و معرفی بیشتر به بازی بسکتبال.

اگر وجود دارد هیچ دیگر زنده ورزشی برای تماشای پایان ژوئیه, شما می توانید شرط می بندم که گاه به گاه طرفداران لحن در برای دیدن LeBron James' لیکرز مربع خاموش در برابر Kawhi Leonard را کلیپرز. با تمام احترامی که عدم تلویزیونی ورزشی در طول قرنطینه سوار کانال خوانندگان به حل و فصل بعید ورزشی cornhole و بین المللی بیس بال.

اگر چه او چگونه باید پیش بینی آن در آینده به ثمر نقره در نهایت دریافت یک فرصت برای تست کردن فرمت های جدید شده اند که در این خط لوله است. این ورود ممکن است بازی در مسابقات هشتم حذفی دانه و تیوی به احتمال زیاد امکان از شروع فصل آینده در ماه دسامبر تنها دو نمونه از چگونه نقره ای تبدیل شده است یک وضعیت منفی به یک مولد یک. اگر آنها دریافت خواهید کرد که بسیار ستایش به عنوان جدید All-Star Game با فرمت آیا در ماه فوریه این تغییرات می تواند به راحتی تبدیل به دائم وسایل.

همانطور که با هر چیزی در طول این بیماری همه گیر وجود دارد عدم قطعیت است. برخی از سوال NBA تصمیم به از سرگیری بازی به صورت ترس در مورد بهداشت عمومی در حالی که دیگران تعجب می کنم که چگونه تیم را از نوک پا راه رفتن در اطراف تدارکات از جریان امور.

وجود دارد نگرانی های مشروع بیش از بازیکن مطبوع و چگونه نقره را اداره کند مشارکت مسن در خطر کارکنان. چه اتفاقی خواهد افتاد مثلا اگر یک سوپراستار بازیکن تست مثبت برای COVID-19 در طول فصل ؟ آیا لیگ برتر واقعا تعطیل Giannis Antetokounmpo اگر او آزمایش مثبت در وسط مهمی حذفی سریال

دیگران گمان که قهرمانان نهایی خواهد شد که یک علامت ستاره در کنار نام خود را در کتاب های تاریخ. نیز وجود دارد مقاومت مواجه است که پناهگاه در محل سفارشات را تحت تاثیر قرار برخی از تیم ها بیش از دیگران به عنوان کشورهای مختلف متفاوت جدول زمانی برای بازگشایی بعد از مستندات. این باعث ایجاد یک ناهموار زمین بازی برای تیم در سراسر کشور است.

همه این پرسش ها معتبر هستند و بدون جواب باقی می ماند. در عین حال آنها واقعا نمی تواند با برخورد تا لیگ در واقع تست محصول خود را در دادگاه. در حال حاضر ما فقط می توانیم تحسین نقره ای برای بودن جسورانه و خلاق در رویکرد خود را به بسکتبال است. و اگر تلاش های خود را پرداخت, شاید لیگ را با ارائه یک طرح در مورد چگونگی به حرکت همه گیر برای لیگ های دیگر در سراسر جهان است.

طرفداران و بازیکنان در نهایت چیزی برای تشویق در مورد دوباره. رفته اند روز را صرف شبیه سازی پلی آف NBA 2K یا بازبینی پیر matchups در حالی که به طور کامل آگاه از نتیجه از قبل. این ممکن است نگاه کمی متفاوت است اما اشتباه نکنید در مورد آن — NBA است و (امیدوارم) در اینجا به ماندن بگیرید.

Kabir رائو را پوشش می دهد تنیس مردان. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن