گانت ایجاد ایالت تیم رهبری برای 14 اتاق های خبر سراسر پنسیلوانیا

گزارش کارکنان برای USAT امروز شبکهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 16 سال 2020شین فیتزجرالد اجرایی سردبیر Bucks Coun

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

شین فیتزجرالد اجرایی سردبیر Bucks County پیک بار و مخبر و زیر منطقه ای سردبیر سابق GateHouse اطلس منطقه را گسترده تر نقش ایالات متحده آمریکا امروز شبکه خدمت به عنوان گانت را پنسیلوانیا ویرایشگر.

در گسترش نقش فیتزجرالد ادامه خواهد داد به عنوان سردبیر اجرایی در دو Bucks County news عملیات و نظارت از 12 دیگر پنسیلوانیا, اخبار سازمان. او همچنین ادامه خواهد داد به عنوان سایت رهبر برای Burlington County بار با همکاری نزدیک با جنوب نیوجرسی سردبیر اجرایی آدری Harvin و بقیه کسب و کار, تبلیغات, گردش تولید و رهبری تیم در حومه فیلادلفیا خواص.

لطفا با عضویت در: اخبار محلی سازمان های اقتصادی احساس له از coronavirus

کروناویروس در Pa.:: در اینجا چگونه زادگاه خود روزنامه است که در پاسخ به بحران

فیتزجرالد, 56 پیوست پیک بار مخبر و Burlington County بار در ماه ژوئن سال 2015 پس از نانامی به بازی به عنوان سردبیر اجرایی در این شهرستان بیش از حد بار و کورپس کریستی تماس گیرنده بار در تگزاس است. او اضافی تجربه مدیریت در تماس گیرنده-بار و کوه های راکی اخبار در دنور قدمت آن به اواسط 1990s. خود را در اتاق های خبر برنده متعدد شرکت های خدمات عمومی و تحقیقی جوایز در پنسیلوانیا و نیوجرسی و تگزاس و بهترین روزنامه نامگذاریهای 10 بار در این سه متحده است.

فیتزجرالد گفت: هر newsroom ادامه خواهد داد به تمرکز بر روی محتوای محلی خواهد شد اما کار کردن با کارکنان در سراسر ایالات متحده آمریکا امروز شبکه منطقه آتلانتیک برای داستان یک مقیاس بزرگتر.

"من بسیار هیجان زده در مورد کار با یک گروه با استعداد پوشش کل دولت" فیتزجرالد گفت. "ما باید یک فرصت برای ایجاد یک تاثیر قابل توجهی با چنین شبکه ای فوق العاده از روزنامه نگاران کار با هم. ما کشش از ایری به فیلادلفیا و بسیاری از نقاط در میان است. ما می توانیم زمینه و مقابله با مسائل مشترک در مقیاس بزرگ. این فرصت بزرگ برای به اشتراک گذاشتن تجربه و تخصص از هر یک از این سازمان به نفع تمام اتاق های خبر و خوانندگان در دولت است. ما قادر خواهید بود برای به انجام رساندن کارهایی هم که ما هرگز نمی تواند انجام دهد به عنوان فردی در اتاق های خبر."

هر اخبار سازمان حفظ رهبری محلی.

پیوستن فیتزجرالد در پیشرو پنسیلوانیا سازمان خواهد بود:

شیدا پارکر York Daily Record. پارکر را به عنوان معاون دولت ویرایشگر و پنسیلوانیا مرکزی منطقه سردبیر اجرایی از جمله چمبرسبورگ افکار عمومی به Hanover Evening Sun و لبنان, اخبار روزانه.

Matt Martin, ایری بار در اخبار سردبیر اجرایی. مارتین نیز در خدمت غرب پنسیلوانیا منطقه سردبیر اجرایی.

لیزا میککو مهبل شهرستان بار سردبیر اجرایی و غرب منطقه مدیر اخبار.

برایان Whipkey, (سامرست) روزانه American Executive Editor و غرب منطقه مدیر اخبار.

پت هوارد ایری بار اخبار و غرب منطقه مدیر اخبار.

سوزان مارتین York Daily Record و منطقه مرکزی خبر مدیر.

اسکات فیشر York Daily Record, دولت, کنگره رئیس دفتر و منطقه مرکزی خبر مدیر.

اشلی Fontones, nhpa سردبیر و شرق منطقه مدیر اخبار.

دانیل Camilli Bucks County پیک بار/مخبر و شرق منطقه مدیر اخبار.

این داستان ادامه دارد پس از این گالری از عکس ها

بن Destefan, (Waynesboro) رکورد هرالد سردبیر اجرایی و منجر خبرنگار. Destefan همچنین به نظارت بر Greencastle اکو خلبان.

پاتریک اوشی اللوود سیتی لجر ویرایشگر و منجر خبرنگار.

Melissa Lee (Honesdale) Tri-County مستقل سردبیر اجرایی و منجر خبرنگار.

در علاوه بر این به کسانی که رهبران محلی منطقه ای ویراستاران انتخاب شده اند برای ورزش و زندگی/فرهنگ محتوا.

الیزابت استالینگس شرقی و مرکزی پنسیلوانیا ورزشی ویرایشگر. استالینگس است که مستقر در نیویورک است.

جف Kirik غربی پنسیلوانیا ورزشی ویرایشگر. Kirik بر اساس ایری.

Tammy Paolino جنوبی و اقیانوس اطلس در منطقه ای ویرایشگر برای زندگی و فرهنگ. Paolino بر اساس Cherry Hill, New Jersey.

"این فوق العاده است رهبری تیم برای ما پنسیلوانیا بازار" گفت: Hollis R. شهرهای منطقه آتلانتیک معاون رئیس جمهور خبر برای گانت و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. "همه آنها را در درک نقش مهم اتاق های خبر در جامعه خود را. که نقش تقویت شده در شرایط دشوار مانند آنچه ما در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما سردبیران این نیز درک نقش خود را به عنوان جامعه ناظر است. فیتزجرالد کار خواهد کرد با هر محلی تیم رهبری به افزایش است که نقش."

در میان فیتزجرالد یکی از اولین حرکت خواهد بود به شکل یک کاپیتول ایالت دفتر و تیم تحقیقاتی که پوشش پنسیلوانیا خانه ملت و در سطح ایالت مسائل برای منطقه و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

فیتزجرالد زندگی در پایین Makefield پنسیلوانیا و دارای دو فرزند, Derek, 28, یک مهندس عمران در سان فرانسیسکو و رایان, 26, یک تحلیلگر کسب و کار برای یک شرکت هواپیمایی بزرگ در دالاس.

گانت است که این کشور بزرگترین روزنامه رسانه های زنجیره ای با بیش از 260 روزانه عناوین تقریبا در تمام 50 ایالت به علاوه ایالات متحده آمریکا امروز. گانت می رسد بیش از 50 درصد از کل ایالات متحده دیجیتال مخاطبان و در خدمت بیش از 300,000 مشتریان کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن