گانت اشکال state capitol اداره برای پنسیلوانیا

نویسنده کارکنان Nhpaمنتشر شده 1:06 PM EDT Jun 19, 2020برنده جایزه روزنامه نگاران اسکات فیشر آب نبات Woodall و

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

برنده جایزه روزنامه نگاران اسکات فیشر آب نبات Woodall و J. D. نثر انتخاب شده اند را برای تشکیل یک دولت کاپیتول اداره به خدمت گانت را 14 پنسیلوانیا خواص و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه منطقه آتلانتیک.

فیشر را به عنوان دفتر سردبیر و همچنان خبری و وظایف برای York Daily Record. Woodall یک خبرنگار تحقیقی برای نیویورک کاغذ خواهد شد و تیم با نثر دیرین دولت و سیاست های خبرنگار این شهرستان بیش از حد بار به پوشش کاپیتول ایالت مسائل و مکمل پوشش برای همه گانت را پنسیلوانیا انتشارات.

"گروه ما را پوشش می دهد پنسیلوانیا شبیه هیچ دیگر به معنای واقعی کلمه از گوشه ای به گوشه ای" ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا ویرایشگر شین فیتزجرالد گفت: در اعلام تیم. "ما مهم حضور در خارج از مراکز جمعیت بلکه به اندازه کافی نزدیک به آن مراکز است که ما واقعا می تواند یک اثر بزرگ.

"آب نبات و J. D. با تجربه هستند ادراک خبرنگاران که به دست یک تازه کار" فیتزجرالد گفت. "و فیشر به رهبر فوق العاده با استعداد برای این مهم داستان است. این فقط یک شروع برای این اداره و با تمام مسائل در پنسیلوانیا از آن قابل تصور ما همچنان برای اضافه کردن به این تیم است. خوانندگان در همه بازارهای ما در حال رفتن به بهره مندی از چه آب نبات, J. D. و اسکات تولید خواهد شد."

فیشر, شوهر, پدر, موسیقیدان, دونده, دوچرخه سوار و کوهنورد و حرفه ای روزنامه نگار. او شروع به ویرایش یک گروه از هفتگی روزنامه در ویلمینگتون, منطقه, پس از آن آمد به نیویورک به عنوان یک خبر در ویرایشگر. او به عنوان سرمقاله در صفحه ویرایشگر برای اعزام نیویورک – و پس از نقل مکان به نیویورک رکورد روزانه در همان موقعیت.

در این ظرفیت او متعدد برنده جوایز روزنامه نگاری و تولید چندین برنده جایزه طولانی-فرم نظر سازمانی پروژه ها از جمله محیط زیست قطعه در یک مشکل Susquehanna رودخانه سد و یک قطعه بررسی این موضوع از افسران پلیس با DUIs که رفت بدون مجازات باقی ماند و در کار است.

او اولیه سردبیر یک دقت گزارش چمبرسبورگ افکار عمومی پروژه تحقیقی که بدون ترس در معرض یک مرد توضیح داده شده توسط برخی به عنوان جری سندوسکی فرانکلین کانتی. این یک رکن جامعه و دیرین Scoutmaster که مورد آزار قرار گرفته حداقل 10 پسران اما چه کسی می تواند شارژ شود به دلیل اساسنامه محدودیت ها. فیشر به تازگی مشغول به کار با یک چمبرسبورگ خبرنگار دیگری تحقیقی قطعه در معرض سوء استفاده توسط کارکنان در یک دولت-اجرای مرکز بازداشت نوجوانان با معلولیت های ذهنی است.

در اوقات فراغت خود او به عنوان تعامل جامعه ویرایشگر برای YDR تولید پر جنب و جوش رویدادهای عمومی. در سال 2019 کسانی که حوادث شامل چهار جلسه به دنبال بازگشت در نیویورک مسابقه شورش 50 سال پیش; سالانه تاریخ محلی رویداد و چهار فروخته نیویورک سرایان پروژه رویدادها (YDR است که در میان کوچکترین گانت خواص عامل این محبوب زنده سرایی سرمایه گذاری).

به عنوان تعامل جامعه ویرایشگر او نقطه فرد برای YDR موفق رفع York PA Facebook ، رفع نیویورک تولید شده وزوز در سراسر گانت است که با استفاده از این طرح به عنوان یک مدل برای یک ابزار دیجیتال را به جامعه مکالمات و عمل ابتکارات در سایت.

Woodall شده است یک خبرنگار تحقیقی و سیاسی نویسنده برای York Daily Record و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه از سال 2012.

او صرف بیشتر از سه سال گذشته پوشش نژادپرستی انتخابات کشیش کاتولیک رسوایی سوء استفاده و غیر قابل تنظیم چمن مصنوعی میباشد. او به تازگی تمرکز خود را ناظر گزارش در این بیماری همه گیر و اثرات مضر آن در آسیب پذیر ترین جمعیت در پنسیلوانیا به خصوص ساکنان خانه سالمندان و کودکان مورد آزار قرار گرفته.

او یک منجر خبرنگار پوشش 2020 انتخابات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا و یک عضو از ایالات متحده آمریکا امروز تیم ملی اختصاص داده شده به پوشش دموکرات و جمهوری خواه کنوانسیون در تابستان.

او یک دختر سابق, اخبار, ادیتور و مادام العمر شنونده که او شروع با یک پنجم ابتدايی روزنامه و هرگز متوقف نوشتن. Woodall دارای 20 سال تجربه در پنسیلوانیا اتاق های خبر و آموخته شده از برخی از پیتسبورگ بهترین روزنامه نگاران در نقطه پارک دانشگاه.

قبل از پیوستن به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه Woodall کار با برجسته تیم در PennLive و Pittsburgh Post-Gazette. او همچنین یک مادر ماجراجو و اختصاص ورزشی فن.

نثر را پوشش داده است فدرال, دولت, شهرستان و شهری دولت و سیاست برای بیش از 20 سال از شهرستان بیش از حد و پنج شهرستانهای اطراف. او با بازی برجسته نقش پوشش در سال 2016 از جمله ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان و سنا مبارزات و کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در کلیولند.

او همچنین دارای گسترده تحقیقاتی و سرمایه گذاری, گزارش, پس زمینه, زیادی از آن شده است با تمرکز بر کشورهای در حال ظهور حفاری گاز طبیعی در بخش مارسلوس شیل حوضه و در 6 میلیارد دلار Royal Dutch Shell ethane ترقه گیاه در حال حاضر تحت ساخت و ساز در شهرستان بیش از حد.

پس از کسب مدرک لیسانس خود را از دانشگاه مریلند او حرفه ای خود را شروع به عنوان اخبار editor برای شاهزاده جورج پست در Upper Marlboro, مریلند, مدیریت آفریقایی-آمریکایی روزنامه هفتگی قبل از حرکت به روزنامه به عنوان یک county government خبرنگار در Landover مریلند. او مدرک کارشناسی ارشد در رشته هنر از دانشگاه آمریکایی در واشنگتن در روزنامه نگاری و روابط عمومی در سال 1998 و او پیوست شهرستان بیش از حد بار در سال 1999.

نثر است در رادیو و تلویزیون و تجربه با حضور در تلویزیون شامل PCNC را "NightTalk" در پیتسبورگ PCN را "روزنامه نگار میزگرد" و "Telenoticies" در TV3, بارسلونا, اسپانیا.

او برنده پیتسبورگ, سیاه, رسانه های فدراسیون Robert L. Vann جایزه روزنامه روابط عمومی گزارش در مارس 2016 و برنده چندین کیستون طلایی کویل و پنسیلوانیا در ارتباط مطبوعات و رسانه های ویرایشگر جوایز در طول سال.

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در پنسیلوانیا متشکل از Beaver County Times, the Bucks County پیک بار در Langhorne این چمبرسبورگ افکار عمومی در اللوود سیتی Ledger, the ایری نیوز-اخبار Greencastle اکو خلبان, Hanover Evening Sun مخبر در دیلستون از لبنان اخبار روزانه ثبت Pocono در سترودسبورگ این سامرست روزانه آمریکا به سه شهرستان مستقل در Honesdale این Waynesboro رکورد هرالد و نیویورک رکورد روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن