باغ انواع باز می شود در مرکز شهر برکلی, ارائه می دهد 'فوق العاده تازه' سالاد

جف ومپلر از 25 سالگي قصد داشت رستوران خودش رو باز کنه در روز چهارشنبه، او دقیقا ً این کار را در برکلی انجام دا

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

جف ومپلر از 25 سالگي قصد داشت رستوران خودش رو باز کنه در روز چهارشنبه، او دقیقا ً این کار را در برکلی انجام داد، همان طور که برای اولین بار توسط برکلیساید گزارش شد.

رستوران جدید ومپلر، باغ انواع، در خیابان دانشگاه در مرکز شهر برکلی واقع شده است و در خدمت سالاد "فوق العاده تازه" و سوپ به مشتریان در طول ساعات ناهار. Wampler، که هر دو مالک و آشپز رستوران خود را، گفت که او معتقد است به مواد غذایی تازه، سالم است که طعم "شگفت انگیز است."

"باغ تنوع ارائه می دهد کافه مستقل اجرا شده توسط یک آشپز، Wampler گفت: ". اگر هر روز اینجا هستید، سرمایه گذاری زیادی در آن انجام داده اید و این نشان می دهد."

Wampler که سابقه طولانی در صنعت رستوران به عنوان آشپز و به عنوان صاحب یک شرکت پذیرایی، نقطه در برکلی به دلیل نزدیکی به خانه اش انتخاب کرد. همچنین تصمیم گرفت که در طول ناهار تنها ساعاتی به فعالیت بگذرد تا تا حد امکان با خانواده اش وقت بگذرد.

به گفته ومپلر، دستورات سرپناه همه گیر در ابتدا او را کند می کرد اما بر مدل کسب و کار او که برای یک استراتژی عمدتاً در زمان گرفتن برنامه ریزی شده بود، تأثیری نکرد.

باغ رستوران کوچک و فضای آشپزخانه هستند که منجر به داشتن بسیاری از مشتریان غذا خوردن در. به این ترتیب، ومپلر همیشه قصد داشته کاسه های قابل کمپوست داشته باشد و به مردم اجازه دهد سالادهای خود را به خانه یا بیرون از باغ در پشت ملک ببراند.

در حال حاضر که رستوران Wampler باز است، هدف بعدی او این است که برای گرفتن به مرکز شهر برکلی.

"چه بعدی برای من این است که واقعا خودم را به محله معرفی و ساخت یک پایگاه مشتری وفادار در جامعه ،" Wampler گفت.

کیت فینمن سردبیر اجرایی اخبار است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب